• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik glimlachte."Ja dat denk je."zei ik en haf haar een lichte duw.Ik was vroeger zo'n gastje met een pet die dacht dat hij alles wwas,maar dan met zo'n enorme beugel in mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik schud zijn armen van me af en sta op. Ik trek mijn kamerdeur op en ren de gang op. Blindelings ergens heen. Mijn voeten vinden de trappen en rennen daar weg. De balievrouw kijkt me streng aan. 'Niet rennen!'
    'Houd toch je bek,' gil ik terug. Ik duw tegen de deur die loodzwaar is en sprint door. Ik ren dwars door de tuin heen, door parkjes en struiken. Voor een grote muur blijf ik stilstaan. Het gevoel van opgeslotenheid overmant me en doet me trillen. Ik laat me tegen de muur vallen en sluit mijn ogen. Ik kon niet meer, ik wilde niet meer...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht nog eventjes mee en haalt zijn schouders op om goed te gaan liggen.
    "Ik had dan wel voorzichtjes gedaan. Ik ging dan echt niet met mijn volle gewicht boven op je liggen." zegt hij met een glimlach. Ik grinnik.
    "Gelukkig, dat is al een hele meevaller." lach ik. "Maar volgens mij kan ik beter op jou gaan liggen. Ik weet niet hoeveel jij weegt, maar ik weeg denk ik iets minder. Dat hoop ik tenminste."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Gelukkig, dat is al een hele meevaller, maar volgens mij kan ik beter op jou gaan liggen. Ik weet niet hoeveel jij weegt, maar ik weeg denk ik iets minder. Dat hoop ik tenminste,' zei ze en ik lachte eventjes.
    'Ik weet ook niet meer precies hoeveel ik weeg, vast wel minder dan jou,' zei ik met een glimlachje en draaide mijzelf op mijn zij en keek naar Beck.
    'Maar als je het durf mag je gerust liggen. Vind dat wel een leuke uitdaging voor jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Ja dat denk ik en als ik iets denk dan is het meestal zo dus accepteer nou maar gewoon dat je hoogstwaarschijlijk schattig was,' zei ik glimlachend terwijl ik hem een zachte duw terug geef die helaas wel zo hard is dat hij van het bed afvalt. 'Sorry.'

    Jasper de Ridder
    Ik rende achter Lauren aan. De vrouw achter de balie wou iets zeggen maar ik schreeuwde dat ze gewoon een end moest opzouten. Ik rende achter het subtiele spoor van vernieling dat ze achterliet aan en vondhaar uiteindelijk zittend tegen de muur met haar ogen dicht. Ik omsluit haar handen met de mijne en ookal is het stomen weet ik dat ze van streek is plaats ik heel zacht mijn lippen op de hare.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Ja dat denk ik en als ik iets denk dan is het meestal zo dus accepteer nou maar gewoon dat je hoogstwaarschijlijk schattig was,' zei ze glimlachend terwijl ze me van het bed afduwt en ik op de grond beland. 'Sorry.' ik lachtte erom."Nu ben ik nog kleiner dan je." zei ik lachend en bleef op de grond zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik open mijn ogen, maar voordat ik iets kan zeggen drukt Jasper zijn lippen zacht op de mijne. Ik kijk hem verward aan en laat het gebeuren. Ik ben totaal niet in staat te reageren. Ik kijk hem totaal overdonderd aan. 'Maar...? En die 55 procent kans?' Het komt hakkelend over mijn lippen. Niet dat ik zijn lippen niet op de mijne wilde, maar ik begreep er niks meer van. Mijn fel blauwe ogen zijn nog een beetje waterig en ik weet zeker dat ze nu vol verbazing staan. Straks deed hij dit uit medelijden?! 'Dit moet je niet doen omdat je medelijden met me hebt...' Ik kijk hem aan. Dat laatste fluister ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet ook niet meer precies hoeveel ik weeg, vast wel minder dan jou." zegt hij met een glimlachje en draait zichzelf op zijn zij en kijkt naar mij. Ik knik bevestigend.
    "Maar als je het durf mag je gerust liggen. Vind dat wel een leuke uitdaging voor jou." Ik kijk hem even verbaasd aan. Daarom wilde ik nou weg!
    "Een uitdaging hé?" vraag ik eventjes. Ik duw hem op zijn rug en ga met mijn benen zijlings over zijn lichaan boven op hem zitten. Ik pak zijn polsen vast en hou die boven zijn hoofd tegen het kussen gedrukt en kijk hem grijnzend aan.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Dat percentage kreeg je alleen maar omdat het precentage dat jij mij gaf veel lager was als het percentage dat jij eigenlijk hebt,' zei ik fluisterend. '94% was je eigenlijke percentage, dat kreeg je niet omdat ik medelijden met je heb maar omdat ik je een geweldige meid vind.'
    Ik leg een van mijn handen op haar wang en glimlach naar haar. Als ik geen reactie krijg grinnik ik. 'Dit is het punt waarop jij mij afwijst of zegt dat jij hetzelfde voor mij voelt.'


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Het spijt me echt dat ik je van het bed afduwde,' zei ik grinnikend. 'Blijkbaar ben ik toch ietsje sterker als ik dacht. En jij een stukje lichter als ik dacht. Heb je ergens last van?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Langzaam siert een glimlach mijn gezicht. 'Ik ga je niet afwijzen.' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Jouw echte persentage was hoger dan 80. Maar ik wilde je dat niet zeggen, bang... Dat je het raar zou vinden,' glimlach ik. Ik kijk hem glimlachend aan en druk zachtjes mijn lippen op de zijne. 'Je bent veel te leuk om af te wijzen.' Ik kijk hem glimlachend aan. Mijn verdrietige bui was naar de aardbodem verdwenen. Voor nu...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Het spijt me echt dat ik je van het bed afduwde,' zei ze grinnikend. 'Blijkbaar ben ik toch ietsje sterker als ik dacht. En jij een stukje lichter als ik dacht. Heb je ergens last van?' ik schudde lachend mijn hoofd."Het is niet erg." zei ik en krabbelde overijnd om me daarna weer naast Sanne te zetten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Daar ben ik dan heel erg blij om,' zei ik terwijl ik glimlachend een kus op haar voorhoofd plaats. 'Ik vind je namelijk niet alleen heel leuk, het zou ongemakkelijk zijn om als je me nou had afgewezen en we moesten nog maanden in hetzelfde huis wonen.'
    En je werd bijvoorbeeld verliefd op die Ryan, dacht ik maar ik zei het niet. Deze sfeer was te perfect en om hem nog wat perfecter te maken drukte ik mijn lippen weer op de hare.

    Sanne Hoogdoorn
    'Gelukkig,' zei ik en ik drukte mijn lippen weer op de zijne en sloeg mijn armen weer om zijn nek waardoor hij toen ik me naar achteren liet vallen bovenop me terechtkwam.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Een uitdaging hé?' vroeg ze eventjes en ik knikte lichtjes. Ze duwde mij op mijn rug en ging met haar benen aan elke kant van mij en ging toen boven op mij zitten. Mijn polsen pakte ze beet en drukte die tegen het kussen boven mijn hoofd. Grijnzend keek zij mij aan. Ik lachte zachtjes.
    'Dat is zitten! Niet liggen,' zei ik lachend. 'Maar toch, vind ik dit knap van je dat je het doet,' vervolgde ik met een glimlachje en trok mijn knieën langzaam omhoog, zodat zij daardoor niet voorover zou gaan vallen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik sla mijn armen om zijn nek en kijk hem grijnzend aan. 'Ja, waarschijnlijk wel. De tussenstand is nu 100 procent voor jouw en 0 procent voor elke jongen op deze wereld.' Dan druk ik mezelf dichter tegen hem aan en druk mijn lippen opnieuw op de zijne. Een blij en gelukkig gevoel stroomde door me heen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:32 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne