• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    Hij trok me overeind en met verstrengelde vingers liepen we naar mijn kamer. Nadat we hadden gecontroleerd of de kust veilig was was hij mijn kamer binnengegaan. Ik duwde hem op mijn bed en ging zelf snel op zoek naar een paar belangrijke dingen. Ik stopte mijn lenzen in mijn lenzendoosje met vloeistof en zette mijn bril op. Dat deed ik wel vaker 's avonds omdat ik dan mijn lenzendoosje straks niet meer hoefde te zoeken. Ik liet me naast hem op het bed vallen en drukte een kus op zijn wang.


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ze bleef naar het plafond staren en ik had het vreemde idee dat ik iets fout had gedaan. Ze had toch lager verwacht? Hoorde ze dan niet blij te zijn ofzo dat ze hoger scoorde als verwacht? Ik ging met mijn gezicht boven het hare hangen. 'Wat is er Lauren?' vroeg ik. 'Heb ik iets verkeerd gezegd of gedaan?'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Met verstrenelde vingers leipen we naar haar kamer.De kust was veilig en we gingen de kamer binnen.Sanne duwde me op het bed en zocht naaar iets.Het was haar lenzen doosje,ze deed haar lensen uit en zette een bril op dat haar ongelofilijk schattig stond.Ik glilachte toen ze een kus op mijn wang drukte."Je bent schattig met die bril."zei ik glimlachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik bestudeer zijn gezicht en zet een glimlach op mijn gezicht. 'Nee joh. Hoe kan je nou weer iets verkeerds hebben gedaan? Je doet de hele tijd zo aardig voor me,' glimlach ik. Ik kijk hem aan in zijn mooie ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij mompelt weer wat onverstaanbaars en verstopt zijn gezicht in zijn armen.
    "Boven op je liggen." murmelt hij. "Denk alleen dat dat niet zo'n goed idee is, dus doe ik het niet." Ik moet erom lachen.
    "Dat is nog eens orgineel. Op mij liggen. Volgens mij heb ik dat nog nooit iemand horen zeggen." Ik draai me op mijn rug en kijk naar het plafond.
    "Ik denk niet dat je dat durft."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar lachen. Hoe moest ik dat nu weer opvatten?
    'Dat is nog eens orgineel. Op mij liggen. Volgens mij heb ik dat nog nooit iemand horen zeggen,' zei ze en ik moest even lachen.
    'Ik denk niet dat je dat durft,' zei ze en ik kwam met mijn hoofd omhoog zodat ik haar aan kon kijken.
    'Denk jij dat?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. 'Ik doe het zo, maar dan wil ik wel eerst toestemming van jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik grinnikte. 'Ik draag hem meestal alleen 's avonds,' zei ik glimlachend. 'Overdag heb ik die lenzen liever in. Ik ben blij dat ik nooit een beugel heb gehad want dan was ik qua uitelijk zo'n typische nerd geweest.'

    Jasper de Ridder
    'Je bent alleen opeens zo stil en aangezien ik de enige hier was dacht ik dat het misschien aan mij zou liggen,' zei ik.
    Ik trok voorzichtig haar shirtje weer naar beneden want ik kon de onderste rand van haar bh intussen zien en ik wist niet zeker of zij dat wel zo fijn zou vinden.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach naar hem en sla dan beschaamd mijn ogen neer als ik merk dat mijn shirt wel heel hoog omhoog was gekropen. Ik kijk Jasper even dankbaar aan. 'Nee hoor. Ik ben niet echt iemand die elke seconde van de dag praat,' verzin ik. Ik kwam volgens mij best geloofwaardig over. Ik zet weer een glimlach op mijn gezicht en kijk hem eventjes aan. Wat bezielde me? Ik wilde helemaal niet dat hij me als aankomstig vriendinnetje zag, toch? Of had ik dat wel gehoopt en keek ik wel op die manier naar hem? Ik wist het niet, maar ik kreeg het wel een beetje benauwd op de manier hoe hij nu boven me hing. Ik was gedwongen hem aan te kijken en ik was gedwongen te beseffen dat hij me niet op die manier wou. Het besef dat ik nooit meer iemand zou krijgen deed pijn. Dat deed echt pijn. Nog meer pijn dan die wond, nog meer pijn dan het zien van mijn buik in de spiegel, misschien nog wel meer pijn na die klappen met mijn vader. Het deed pijn, omdat ik me weer besefte dat de enige jongen die ooit van me gehouden zou hebben op die manier dood is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason vn Huyse
    Ik draag hem meestal alleen 's avonds,' zei ze glimlachend. 'Overdag heb ik die lenzen liever in. Ik ben blij dat ik nooit een beugel heb gehad want dan was ik qua uitelijk zo'n typische nerd geweest.'Ik lachte "Ik heb ooit nog een beugel moeten dragen." gelukkig nu niet meer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    Hij komt met zijn hoofd omhoog zodat hij mij aan kan kijken.
    "Denk jij dat?" vraagt hij met een opgetrokken wenkbrauw. "Ik doe het zo, maar dan wil ik wel eerst toestemming van jou." Ik lach zacht.
    "Laat ik dan maar geen toestemming geven." zeg ik tegen hem. Ik draai mijn hoofd een stukje zodat ik hem ook beter aan kan kijken.
    "Straks heb ik een gast op me liggen van 20 kilo zwaarder en kan ik amper ademhalen." lach ik.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik zag de glans van tranen in haar ogen staan en slikte. Ik ging weer gewoon naast haar liggen en keek naar haar. 'Gaat het wel?' vroeg ik. 'Je ziet er namelijk uit alsof je moet huilen maar jezelf groot probeerd te houden.'
    Shit, die kutmond van mij natuurlijk weer eens.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik probeerde me een jongere Jason met een beugel voor te stellen en het beeld was best schattig. Ik glimlachte vertederd bij het beeld en pakte zijn hand vast. 'Dat zag er vast schattig uit.'


    Remember to be ridiculous.

    (moet gaan eten nu )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Een brok vormde zich in mijn keel. Een traan verliet mijn ooghoek. Gelijk sloeg ik mijn handen voor mijn gezicht en bleef versteend liggen. Ik bijt hard op mijn lip en probeer de tranen in bedwang te houden. Ik had geen zin om getroost te worden, ik wilde hem terug. De enige jongen die ooit van me gehouden had wilde ik terug. Niemand zou die plek ooit in willen nemen. Misschien kon ik nu beter gelijk van het dak afspringen. Model zou ik ook nooit worden... Mijn leven was een puinhoop en ik kon er niet meer uitkomen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Laat ik dan maar geen toestemming geven,' zei ze tegen mij en ik moest eventjes lachen. Dat was wel te verwachten dat antwoord.
    'Straks heb ik een gast op me liggen van 20 kilo zwaarder en kan ik amper ademhalen,' lachte ze en ik lachte nog eventjes mee. Ik haalde lichtjes mijn schouders op en ging eventjes goed liggen.
    'Ik had dan wel voorzichtjes gedaan. Ik ging dan echt niet met mijn volle gewicht boven op je liggen,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik schrok toen ze begon te huilen en wist nog maar een oplossing. Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar tegen me aan. Ik wiegde haar heen en weer. Als het aan mij lag dat ze in deze staat verkeerde dan zou ik vandaag nog van het dak afspringen. 'Het komt allemaal wel goed.'
    Dit meisje dat makkelijk 90% scoorde van wie ik de score lager had gemaakt omdat zij mij een stuk lager had beoordeeld als ik haar en haar niet een vervelend of schuldig gevoel wou bezorgen lag nu in mijn armen te huilen.


    Remember to be ridiculous.