• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en knik. 'Ja je hebt gelijk.' Ik sta op en trek even vlug mijn shirtje recht. 'Wat wilde je gaan doen dan?' Ik glimlach naar hem en kijk even om me heen. Ik trek mijn mobiel uit de boxen en de muziek stopt gelijk. Ik berg mijn mobiel op en kijk Jasper vragend aan. Hoe vaker ik naar hem keek, hoe knapper hij leek te worden. Was ik gek geworden? Dat met die kansen was een grap, toch? Of niet? Ineens begon ik aan mezelf te twijfelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Dubbel..}

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:41 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    "Het is niets,ik wist zelfs niet eens dat je hetzelfde voor me voelde."zei ik en keek haar met een lief glimlachje aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ik zuchtte. 'Als ik eerlijk ben heb ik echt geen flauw idee,' zei ik. 'Maar vertel eens, hoe groot is mijn kans nu?'
    Deels was het gewoon een grap en deels vroeg ik me af of het voor haar ook honderd procent een grap was want ik was echt nieuwsgierig wat ze van me vond en of ze mij misschien kon zien als potentieel vriendje. Niet dat ik perse een vriendin wil, als het hier verkeerd gaat tussen een stel zit je flink met een probleem want met zestien tieners die ook nog eens criminelen zijn zou het waarschijnlijk allemaal nogal snel gaan escaleren.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik glimlachte en drukte mijn lippen even kort op de zijne toen ik bedacht dat wij er voor elke van de veertien mogelijke toevallige passanten wel heel vreemd uitzagen. 'Misschien kunnen we beter even teruggaan naar een van onze kamers,' zei ik. 'Waarschijnlijk krijgt de eerste die hier de hoek omkomt een hartaanval als hij ons zo ziet zitten.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem even onderzoekend aan en bijt dan nadenkend op mijn lip. Ja, wat was zijn kans? 80 procent? Ja, zoiets, maar dat hoefde hij toch niet te weten? Ik bedoel, misschien was het wel een grap voor hem. En ergens was dat het ook, maar ergens ook weer niet. Als ik een vriendje wilde, dan hem, maar wilde ik een vriendje? Ik kijk Jasper aan en slaak een kleine zucht. Moest ik hem er niet naar vragen? Maar dan werd het misschien ongemakkelijk...
    'Tussen 60 en 70 procent,' zeg ik dus maar. 'Je bent gestegen,' voeg ik toe met een kleine glimlach. Ik kijk even nadenkend voor me uit. Waar ging dit op uit draaien? Ik was zijn woorden nog niet vergeten, maar dit... Hoe dacht hij over mij?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Ze glimlachte en drukte haar lippen kort op de mijne.'Misschien kunnen we beter even teruggaan naar een van onze kamers,' zei ze. 'Waarschijnlijk krijgt de eerste die hier de hoek omkomt een hartaanval als hij ons zo ziet zitten.' Ik grinnikte "Is goed,naar de jouwe of de mijne?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    Hij denkt na en ik vraag me of hij er serieus over na moet denken.
    "Ahw, maar waarom niet?" vraagt hij en hij trekt event een pruillipje. "De verleiding is te groot!" voegt hij er met een lachje aan toe en gaat op zijn rug liggen.
    "Maar ik zal je niet aanraken." zegt hij toch. Ik buig me naar zijn hoofd toe.
    "Sorry." fluister ik expres hees in zijn oor. "Maar het mag niet. Nee is nee hé Nathan." plaag ik hem nog wat extra.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Wat dacht je van de mijne?' vroeg ik. 'Jasper dacht vanmiddag dat ik voor Nathan viel dus als hij binnenkomt krijgt hij een rolberoerte of bestempeld hij me als slet. Dat zijn twee dingen die ik eigenlijk liever niet heb.'
    Het was niets tegen Nathan maar Jason was gewoon veel leuker, veel liever, veel grappiger, vrolijker, had veel meer zelfspot en het idee dat je vriendje een verkrachter is werkt niet heel erg geruststellend.

    Jasper de Ridder
    'Cool,' zei ik. 'Ik ben dus met meer als tien procent gestegen.'
    Ik glimlachte en klopte naast me op háár bed om aan te geven dat ze gewoon kon gaan zitten als ze dat wou. NOu was het haar bed dus dat zou ze hoe dan ook wel doen als ze wou gaan zitten.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Sorry,' fluisterde ze hees in mijn oor. Ik slikte eventjes.
    'Maar het mag niet. Nee is nee hé Nathan,' zei ze en ik mompelde wat onverstaanbaar.
    'Daag me dan ook niet uit,' zei ik beetje lachend en keek eventjes naar Beck. Ik draaide mijzelf om op mijn buik en legde mijn hoofd op mijn armen. Ik keek naar Beck en bleef een tijdje stil.
    'Je doet dat expres.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik plof naast hem op mijn bed neer en glimlach eventjes. 'Ja je bent gestegen,' mompel ik. Hem expres niet aankijkend. 'Maar hoe sta ik op jouw kasnmeter,' grinnik ik. Ik kijk hem eventjes aan en kijk dan weer weg. Ergens was ik bang voor het antwoord, maar liet dat niet zien. Ik was goed geworden in het niet laten zien van angst. Vooral als ik het niet wilde en nu wilde ik het absoluut niet. Dus besluit ik maar gewoon voor me uit te kijken en te wachten op zijn antwoord. Ik rekende op 20 procent. Hij vond me aardig en ik mocht na dit met hem mee, dat was zo'n 20 procent. Wat zou hij verder met me aanmoeten?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij mompelt iets onverstaanbaar en ik grijns.
    "Daag me dan ook niet uit." zegt hij lachend en kijkt naar mij. Hij draait zichzelf om op zijn buik en legt zijn hoofd op zijn armen. Hij kijkt naar mij en blijft een tijdje stil.
    "Je doet dat expres." zegt hij en ik knik.
    "Ja, je hebt me betrapt." grinnik ik. "Wat wil je er tegen doen dan?" Ook dat fluister ik uitdagend in zijn oor.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik rekende eventjes. Ze was aardig, speciaal, enigzins koppig, mooi en er was nog iets waar ik mijn vinger niet goed op kon leggen en waar ik dus ook geen naam voor had. 'Zo'n 55%,' zei ik uiteindelijk. 'Hoger of lager als je verwacht had?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ja, je hebt me betrapt,' grinnikte ze. 'Wat wil je er tegen doen dan?' fluisterde ze uitdagend in mijn oor. Ik mompelde weer wat onverstaanbaars en verstopte mijn gezicht in mijn armen.
    'Boven op je liggen,' murmelde ik. 'Denk alleen dat dat niet zo'n goed idee is, dus doe ik het niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    Ik knikte"Is goed."zei ik.Ik stak mijn hand uit om haar recht te helpen en glimlachte lief.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik kijk even opzij en ga dan liggen. Hoger gehoopt, lager verwacht. 'Lager,' mompel ik. Ik kijk naar het plafond en zet mijn voeten op het randje van het bed. Ik voel mijn shirt iets omhoog kruipen, maar laat het zo. Ik had geen zin om helemaal in elkaar te kronkelen om mijn shirt ietsje naar beneden te trekken. Ik blijf strak boven me kijken en zwijg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne