• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'

Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

Vampires

Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    3. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    4. Sandy Tailor (LostDreamz)
    5.

Vampaneses

Leider: Liam Oliver Anderson (lluvia)

Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Matthew Kyle (lluvia)
    3. Silver Quartz (Angelite)
    4.

Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)

Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:03 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Diora Cherelle Fox

Voorzichtig wierp ik nog een blik over mijn schouder richting de grote deuren van het fort om zeker te zijn dat er niemand stond en liet me als verdoofd begeleiden door Finn.
    "Je kan toch moeilijk heel de tijd over me waken," Merkte ik op en keek hem aan. "Zolang ik hier blijf ben ik veilig, toch? Of denk je nu echt dat ze binnen zouden komen?"
    Misschien gaf het me wel een veilig gevoel als ik wist dat ik niet alleen was, maar ik wilde niet overkomen als een zwak iemand die hulp nodig had.
    Wanneer we aankwamen bij mijn kamer, opende ik voorzichtig de deur en voelde meteen de koude bries die afkomstig was van het raam die ik eerder open had gezeten.
    Snel wandelde ik naar het raam en sloot het voordat ik misschien last zou krijgen van ongewenste bezoekers.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Iemand Adelynn of Carmella?]

Nesaea schreef:
    [Iemand Adelynn of Carmella?]

(Ze kunnen naar Finn en Diora gaan? En anders is Phoebe er ook nog.
    Now I'm going to write. (cat))

Quiet the mind, and the soul will speak.

[Kwam Adelynn niet naar de Vampire's? En anders heb ik alleen nog Caleb.]

Liam

Ik lach naar Mabel en schud mijn hoofd. 'Nee hoor, moet jij nog op mannen jacht?' Vraag ik lachend en haal een hand door mijn haar terwijl ik er zo menselijk mogelijk probeerde uit te zien.

Finn | Vampire.
    ‘Oh, je zult nog versteld staan van de dingen die ik kan doen, jongedame,’ Lachte ik en gooide hierbij mijn hoofd achter in mijn nek. Toen ik niet veel later klaar was met lachen, keek ik weer voor me uit en zag dat we waren aangekomen bij de kamer van Diora.
    Ik haalde mijn hand van haar rug, die ik de gehele weg daar had gelaten, en keek toe hoe ze de deur opende en naar het raam ging om deze te sluiten. Mijn tong liet ik even over mijn tanden gaan, waarna mijn lippen volgde en ik zette een stap de drempel van haar kamer over.
    ‘Het zijn Vampaneses, ik denk niet dat ze zullen aankloppen en vragen of ze binnen mogen komen voor toestemming, lieve schat.’ Antwoordde ik haar op wat ze eerder tegen me had gezegd.
    ‘We zullen je gewoon veilig moeten houden, ik zal je beschermen.’ Er kwam weer een bezorgd, maar lief glimlachje op mijn lippen. ‘Geen zorgen dus, als je bij mij in de buurt ben, ben je veilig.’

[Ik laat Adelynn wel terug gaan en daar Caleb en/of Phoebe tegen komen of zo]

Adelynn Denyse Laramie
    De boom waar ik in had gezeten had ik meteen weer verlaten toen ik genoeg wist. De wind was stil genoeg geweest om me verborgen te houden, waardoor ik gemakkelijk alles had kunnen opvangen. In eerste instantie had ik gebaald toen die man naar buiten was gekomen. Mijn plan was erdoor stop gezet, aangezien ik niet zo naïf was om te denken dat ik die aan kon. Ookal was hij slechts een Vampire en ik een Vampanese, lichamelijk was hij sterker.
    Maar dit was misschien wel beter. Dat meisje had het me waarschijnlijk niet eens verteld, en nu wist ik wat er zo bijzonder aan haar was. Caleb's tweelingzusje koos voor een Vampire-bestaan.
    Toen ik het Vampanese-fort binnen kwam, leek het verlaten. Mijn ogen schoten even om me heen, maar ik zag zo snel niemand.
    Jammer, ik had Caleb er wel even me willen confronteren.

[ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:33 ]

Diora Cherelle Fox

Ik lachte even over zijn opmerking dat ze niet zouden aankloppen, hoewel hij eigenlijk gelijk had, gaf dit me toch nog een gevoel van zekerheid ook al wist ik maar al te goed dat het compleet belachelijk was.
    "Hoe wilde je dat doen dan? Mij beschermen bedoel ik." Zei ik en glimlachte terwijl ik neerplofte op een bankje. "Me 24 op 24 volgen als een pitbull die geen vreemde in mijn buurt laat komen?"
    Ondanks ik er eigenlijk niet mee mocht lachen, verscheen er toch een opgewekte lach op mijn lippen terwijl ik mijn benen over elkaar sloeg.
    "Je moet toch ook eens tijd voor jezelf hebben?" Zei ik al wat serieuzer maar toch nog steeds met een kleine glimlach. "Tenzij je niet graag alleen bent..."

Caleb Maxwell Fox

Ik begon te ijsberen in mijn kamer terwijl ik me bedacht of Diora veilig aan was gekomen thuis.
    Elke vezel in mijn lichaam was op van de zenuwen waardoor ik al snel besloot om even gitaar te spelen om te ontspannen.
    Snel griste ik de gitaar die tegen de muur stond vast en ging op de grond in kleermakerszit zitten terwijl ik de eerste noten van een liedje begon te spelen.
    Ik legde al mijn gevoelens even in het liedje, wat me een kalm gevoel gaf, een gevoel dat alles toch nog in orde zou komen.

Finn | Vampire.
    ‘Inderdaad, zo wilde ik het precies doen, ja.’ Lachte ik terwijl ik al wat meer in haar kamer durfde te komen en ondertussen om me heen keek waar ik kon gaan zitten. Eigenlijk had ik haar eerst toestemming wilde vragen, want nu voelde ik me lichtelijke nerveus, al liet ik dat niet zo snel merken.
    Diora was neergeploft op een bankje en terwijl er een opgewekte lach op haar lippen verscheen, sloeg ze haar benen over elkaar en ik keek blij glimlachend naar haar. ‘Ik maak graag mijn tijd vol om met een lieftallige jongedame te spenderen,’ Grijnsde ik charmant, waarna ik snel plagerig vervolgde, ‘Ik bedoel natuurlijk beschermen.’
    Ik kon het niet laten een glinstering in mijn ogen te laten toen ik de volgende woorden uitsprak. ‘Het is goed te lachen in dit soort tijden, mevrouwtje Fox.’

Diora Cherelle Fox

"Ik voel me gevleid," Grapte ik alhoewel ik zijn aanwezigheid best prettig vond, het leidde me even af van dingen waar ik anders over zou piekeren als ik alleen was. "En trouwens, lachen is gezond dus ik zie niet in waarom ik het niet zou doen."
    Nonchalant streek ik een blonde lok uit mijn gezicht en zuchtte even.
    "In hoeverre wilde je me dan volgen om te kijken of alles wel in orde is?" Vroeg ik en trok mijn beide benen mee op de bank terwijl ik hem aan bleef kijken. "Want er zijn namelijk wel enkele dingen die ik best nog alleen kan."
    Het gedacht dat hij echt letterlijk heel de tijd op mijn veiligheid zou letten, gaf me best een vreemd maar veilig gevoel.
    Ik wist wel dat niemand uit het fort het zo ver zou laten komen dat er iets met me zou gebeuren, maar ik was niet bepaald zeker of iemand zich ook werkelijk aan zou bieden als persoonlijke bodyguard, zo belangrijk was ik tenslotte ook niet.
    "En wat was je van plan te zeggen als iemand je vroeg waarom je plotseling zo veel bij mij bent?" Ging ik rustig verder zonder te wachten op antwoord en lachte even. "Dat je er plots achter bent gekomen hoe geweldig ik niet ben?"

Finn | Vampire.
    ‘Je privacy gun ik je nog wel hoor, geen zorgen.’ Lachte ik, terwijl ik dit keer wel naar haar toe durfde te lopen om naast haar op de bank te gaan zitten. Op datzelfde moment trekt zij ook haar benen op de bank en bleef naar me kijken, welke ik beantwoordde door terug te kijken.
    ‘Ik zou niet opeens in de douche verschijnen om te kijken of alles wel goed met je gaat.’ Meldde ik haar uitdagend met een scheef grijnsje op mijn lippen, al was ik wel benieuwd hoe ze terug zou antwoorden.
    Toen ik de volgende woorden tussen haar lippen vandaan hoorde komen moest ik onbewust even grijnzen, waarna er een charmante glimlach op mijn mond ontstond. Nog steeds keek ik haar aan, maar dit keer meer ondeugender, plagende.
    ‘Inderdaad,’ beaam ik, waarna ik vervolgde, ‘Dan meld ik dat jij mij betoverd hebt door je verleidelijke uiterlijk en ik verliefd op je ben geworden,’ Grijns ik groot met een speelse blik in mijn donkere ogen.

[Ik ben weg...Morgen moet ik tot 20 uur werken maar ik weet toch al dat ik pas na 21 uur thuis zal zijn. Stom openbaar vervoer. So I hope you don't mind that you'll have to wait all day. Misschien reageer ik morgenvroeg nog wel als er een post is.]

Diora Cherelle Fox

Ik probeerde het tegen te houden wat niet lukte en barstte uiteindelijk in lachen uit.
    "En bedankt dat je me dan nog alleen zou laten douchen," Zei ik terwijl ik lachend mijn tong een stukje tussen mijn tanden stak. "Ik verzeker je dat ze niet via de douchekop binnen raken."
    Wanneer ik was uitgelachen voelde ik even aan mijn wangen aangezien ik het warm had gekregen van de kleine lachbui.
    "Ik hoop alvast dat je een goede acteur bent," Grinnikte ik zacht en gaf hem een speelse duw. "Want als je zoiets zegt, moet het wel geloofwaardig overkomen."
    Ik keek hem even aan en schudde lachend mijn hoofd waarna ik even mijn ogen door mijn kamer liet glijden.

Finn | Vampire.
    Opeens barste ze in lachen uit en door dit aanstekelijke geluid dat uit haar mond kwam, lachte ik mee, al had ik geen idee waarom eigenlijk. Toen ze uiteindelijk klaar was met lachen, hield ik niet gelijk op, maar het stierf zachtjes af en ik haalde een hand door mijn haar.
    ‘Ik hoop alvast dat je een goede acteur bent,’ Grinnikte ze zacht en gaf me een speelse duw, wat ik beantwoordde met een speelse grijns. ‘Want als je zoiets zegt, moet het wel geloofwaardig overkomen.’ Ze keek me even aan, schudde haar hoofd lachend en liet haar ogen hierna door de kamer dwalen.
    ‘Laat ik het zo zeggen: Ik ben zo overtuigend als acteur dat zelfs jij erin zou kunnen geloven,’ Grinnikte ik, waarop ik daarna gelijk nep plagerig pruilde terwijl ik haar aankeek. ‘En je lacht me gewoon uit, straks was ik echt op je verliefd en dan?’ Maar ik kon de act niet ophouden en er gleed dus alweer een grijnsje op mijn lippen.
    ‘Just joking.’

Diora Cherelle Fox

"Sorry, ik zal je nooit meer uitlachen," Zei ik en trok voor de grap grote ogen en kantelde mijn hoofd een beetje. "Of ik zal het proberen in ieder geval."
    Mijn ijsblauwe ogen ontspanden zich weer waarna ik even met mijn vingers op mijn knie tokkelde.
    "En nu?" Vroeg ik en tuitte verveeld mijn lippen wat. "Wat kunnen we nu doen om ons bezig te houden?"
    Het enige lastige aan onsterfelijk te zijn, was het feit dat ik nooit wist wat ik moest doen en me al erg snel verveelde als ik niet genoeg afwisseling had.
    Dood zou ik in ieder geval niet kunnen gaan van verveling, maar misschien wel erg lastig.

[Slapen deze vampiers eigenlijk? + Tot vanavond (: ]