• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    3. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    4. Sandy Tailor (LostDreamz)
    5.

    Vampaneses

    Leider: Liam Oliver Anderson (lluvia)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Matthew Kyle (lluvia)
    3. Silver Quartz (Angelite)
    4.

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Carmella wilt wel naar Finn?]

    (Oké, is goed. Finn ligt nog in zijn doodskist.
    Btw, ik had wel even aan haar gevraagd of ze laatste post met Nick wilde schrijven, omdat ik nu vrij weinig met Phoebe kan.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Doe gewoon dat Nick en Phoebe naar het fort zijn gegaan met Diora en daarna heeft Nick nooit bestaan of whatever]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Morticia schreef:
    Phoebe Azalea Pierce – Vampanese.
    ‘Wacht even.’ Hoorde ik opeens en meestal zou ik niet gestopt zijn, zelfs als het een jongen was, maar Nick zei het zo op een bevelende toon dat ik bijna direct in mijn voetstappen stopte. ‘Ik ga haar dus echt niet alleen mee naar het fort nemen. Daar mag jij me mooi even mee helpen.’
    Ik grijnsde, omdat ik wist dat hij dit zei zodat ik wel zou stoppen, hij wist dat ik dit kon horen. Met een kleine, vermakelijke grijns en een speelse blik in mijn ogen liep ik terug en stopte vlak voor hem. De lange, scherpe nagels die dit keer een blanke kleur hadden, streelden over de kaak van Nick.
    ‘Wil je gezelschap, Nick?’ Klonk mijn verleidelijke stem, terwijl ik hem vanonder mijn volle wimpers aankeek. ‘Ik wil er dan wel iets voor terug.’ Grijnsde ik met een speels lachje op mijn blanke lipjes en een uitdagende blik in mijn ogen.


    LAATSTE REACTIE OMDAT MORTICIA HIEROM VROEG

    Nick Swarts
    'wat jij wilt, schoonheid' zei ik terwijl ik met mijn hand langs haar wang ging en vervolgens een zoen op haar lippen drukte. 'Maar eerst mag je haar even voor me naar het fort gaan brengen' vervolgde ik grijnzend, waarna ik het meisje weer in haar armen duwde en me vervolgens omdraaide en wegliep.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mabel Georgia Atterbury
    De jongen heeft bloedgroep A+, dat is wel duidelijk en zo te proeven heeft hij wel iets gebruikt. Ik trek een vies gezicht en stap bij de jongen vandaan. Niet veel later hoor ik voetstappen en geschrokken draai ik me om maar gelukkig blijkt het Liam maar te zijn. 'Hee,' begroet ik hem. 'Wil je nog wat jagen of zit je al vol?' vraag ik.

    [@Morticia, wil je misschien reageren met Aiden?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Carmella Reina Jae Marvella
    Nog een beetje verbaasd over wat er gisteren was gebeurd, stond ik in de woonkamer. Alsof ik Diamond's lippen nog steeds op de mijne voelde, ookal was het maar heel even geweest. En ik had hem echt moeten slaan, verdomme.
    Met een zucht haalde ik een hand door mijn bruine haar, en ging op de stoelleuning van een fauteuil zitten. Het was intussen weer schemerig, maar ik had geen zin om naar buiten te gaan en te jagen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Ik heb liever gewoon een nieuwe rol, dan hebben tenminste de Vampeneses nog gewoon tien vampieren in de groep.

    Als niemand een nieuwe wilt maken, doe ik het desnoods zelf wel.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ok, niemand wilt het en ik heb er ook geen zin in. Dan maar Liam.

    Sorry guys, ben een beetje snel aangebrand vandaag.. (no_chears)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Ok, niemand wilt het en ik heb er ook geen zin in. Dan maar Liam.

    Sorry guys, ben een beetje snel aangebrand vandaag.. (no_chears)]

    (Ik zou het wel willen doen, maar ik heb er al twee en als ik drie doe dan ga ik er echt één negeren en verwateren. So, sorry.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Maar kan Finn dan even naar de woonkamer gaan? Carmella gaat hem niet uit z'n doodskist trekken :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Maar kan Finn dan even naar de woonkamer gaan? Carmella gaat hem niet uit z'n doodskist trekken :')]

    (Ja, ik was al bezig met post schrijven. Bijna klaar.)

    Phoebe Azalea Pierce – Vampanese.
    ‘Wat jij wilt, schoonheid.’ Hij liet zijn hand langs mijn wang gaan waarna hij vervolgens een zoen op mijn lippen drukte. ‘Maar eerst mag je haar even voor me naar het fort gaan brengen.’ Vervolgde hij grijnzend, waarna hij het meisje weer terug in mijn armen duwde en ik kon alleen maar grijnzend toekijken toen hij zich omdraaide en wegliep.
    Ik zuchtte diep toen ik haar over mijn schouder gooide, omdraaide in de richting van het fort en daar weer terug naar toe rende. Eenmaal aangekomen, liep ik door naar mijn kamer en gooide haar op het bed neer. Ik bracht toch bijna alle dagen door in de doodskist, het bed mocht zij wel…
    Echter niet totdat ik haar armen en benen sterk aan elkaar vastgebonden had met touw. Toen dit klusje ook geklaard was, pakte ik een stoel, zette die tegenover het bed en zette mijn voeten op de rand van het bed, waarna ik een mes behendig tussen mijn vingers liet bungelen. ‘Any moment now…’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Finn | Vampire.
    Ik opende de doodskist weer toen ik merkte dat het geen dag meer was, en dus tijd voor mij om op te staan. Noem het intuïtie, noem het wat je wil.
    Eenmaal ik de gangen doorliep, kon ik het niet laten mijn vingers weer over het litteken te laten glijden en mijn gedachtes bij Katherine te houden. Ik liep de gezamenlijke kamer in en merkte dit keer wel gelijk dat er iemand was. Carmella die op de leuning van de fauteuil zat.
    ‘Back at the scene of the crime?’ Grinnikte ik, waarna ik rustig de kamer verder inliep en me in een andere stoel liet zakken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Carmella Reina Jae Marvella
    Een sympathieke glimlach sierde mijn gezicht toen Finn de kamer binnen kwam en plaats nam op één van de stoelen.
    "Back at the scene of the crime?" vroeg hij grinnikend. Bedenkelijk haalde ik een hand door mijn bruine haar.
    "Which crime?" vroeg ik, niet zeker of hij een grapje maakte of gisteren had gezien dat Diamond me een kus had gegeven voor hij zijn doodskist had opgezocht. In dat geval, wist Finn waarschijnlijk dat dat niks voor mij was. Het was te snel.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Liam

    Mabel vroeg of ik nog wilde jagen maar ik schudde mijn hoofd. Ik hate het jagen en drinken van bloed. Ja ik had het nodig en bloed was geweldig maar wat ik ervoor moest doen niet. 'Moet jij nog jagen dan?' Vraag ik voor de zekerheid.

    Caleb Maxwell Fox

    Ik ging nog even door tot ik mijn hoogtepunt bereikt had en keek haar grijnzend aan terwijl ik nog ietsje door bleef gaan zodat ook zij zou komen.
    Ergens moest ik wel toegeven dat dit echt geweldig aanvoelde en ik vroeg me automatisch af of ze er net zo over dacht als ik.
    Teder kuste ik haar lippen nog een keer en sloot mijn armen rond haar middel heen.



    Diora Cherelle Fox

    Wanneer ik onbekende geluiden hoorde, opende ik langzaam mijn ogen en moest een paar keer knipperen voordat mijn beeld scherper werd.
    Ik probeerde rechtop te zitten wanneer ik het meisje dat me had neergeslagen herkende, maar werd tegengehouden door iets.
    "Maak me los!" Snauwde ik wanneer ik de touwen opmerkte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adelynn Denyse Laramie
    Met een hoog kreetje kwam ik tot mijn hoogtepunt, sloeg mijn nagels nog een laatste keer in zijn rug waarna mijn lichaam weer geheel ontspande.
    Ik keek naar hem op, een speelde grijns rond mijn lippen. Ik kuste hem zacht terug. "Ja, je bent best goed," gaf ik grinnikend toe, en liet een nagenietende zucht ontsnappen.
    "Maak me los!"
    Met een ruk keek ik om. Het was niet erg hard, maar luid genoeg om te weten dat het in dit fort was. Had iemand een mens, of een Vampire, gevangen genomen?


    "Do you believe monsters are born or made?"