• Hoi Hoi ;d.

    Hahah, ik was me aan het vervelen en ben wat gaan rondneuzen op youtube. Man, ik lig hier echt bijna over de grond te rollen. Hier heb je een link en lachen maar :'). Hier zingt hij;
    'If you seek amy' van Britney Spears. Kijk het volledig uit. Klik zeker nog op andere video's van hem.

    Véél plezier (:

    Maffe, gestoorde en grappige chinees :')

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 20:20 ]


    My friends are my estate.

    geniaalxD


    Why don't you break my heart

    oh man, wat een homo ;D


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik ben echt fan van hem.
    Vooral "TikTok - Ke$ha parody" is geweldig.


    hoi, jij bent leuk.

    Idiotique schreef:
    oh man, wat een homo ;D

    Echt hé :'). Je moet eens op deze klikken en dan doorklikken naar 3:15. Je moet echt goed luisteren wat hij zegt :'). Ik luister er keer op keer naar, haha ;d.


    My friends are my estate.

    WILLIAM schreef:
    Ik ben echt fan van hem.
    Vooral "TikTok - Ke$ha parody" is geweldig.

    Ik lig er echt strijk mee :')


    My friends are my estate.

    Relentless schreef:
    (...)
    Echt hé :'). Je moet eens op deze klikken en dan doorklikken naar 3:15. Je moet echt goed luisteren wat hij zegt :'). Ik luister er keer op keer naar, haha ;d.


    ik versta echt niet wat hij zegt, en het begint pijn te doen aan mijn oren ;o


    Cowards die many times before their deaths.

    ik kan niet kijken want als ik youtube aandoe dan loopt mijn pc vast¬¬


    Stop holding me under and let me breathe.

    Idiotique schreef:
    (...)

    ik versta echt niet wat hij zegt, en het begint pijn te doen aan mijn oren ;o

    Hij zegt;; 'Oh, Leonardo Dicaprio, i want to be with you, iloveyou' en dan begint hij weer te zingen xD.
    Haha echt een mafketel :')


    My friends are my estate.

    YorickLove schreef:
    ik kan niet kijken want als ik youtube aandoe dan loopt mijn pc vast¬¬

    Ah, wat jammer. Je mist echt iets ;o


    My friends are my estate.

    Hahahaha, wat een sukkel. Hij spreekt het ook geweldig uit allemaal :'D En die parody van tik tok is ook geniaal. -gaat meer filmpjes van hem bekijken-

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 20:55 ]

    Fragile schreef:
    Hahahaha, wat een sukkel. Hij spreekt het ook geweldig uit allemaal :'D En die parody van tik tok is ook geniaal. -gaat meer filmpjes van hem bekijken-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha, ik vind hem echt schattig. :Y)

    Fragile schreef:
    Hahahaha, wat een sukkel. Hij spreekt het ook geweldig uit allemaal :'D En die parody van tik tok is ook geniaal. -gaat meer filmpjes van hem bekijken-

    Zeker naar my heart will go one van Celine Dion kijke :'). Link staat hier ergens boven (:.
    Have fun ;d


    My friends are my estate.