• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].

    De krachten waar je één van mag kiezen:
    Water
    Vuur
    Aarde
    Lucht
    Gedachten lezen
    Onzichtbaar worden voor 10 minuten
    Gedaante veranderen in 1 dier

    Elke jongen en meisje heeft 1 van deze krachten. Dus voor elke kracht zijn er een jongen en een meisje die deze bezitten.


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21


    Dit moet je invullen voor je rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Uiterlijk(met foto)
    Karakter:
    Huisdier (Kat, adelaar, wolf, slang of rat):


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 13:34 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Awwh, maar Seth & Samuel worden vriendjes (nee, niet op de 'wanhopige-ik-moet-een-relatie-manier', alsjeblieft niet zeg), dus dan is alleen Elionn nog een loner. x"D


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Bisous schreef:
    (...)

    Ach leuk toch, dan kunnen ze babysitter spelen hehe


    Lol xD Elion zou zich doodergeren, Seth heeft er te weinig autoriteit voor xD


    Don't run away this time and die like a man.

    MoonAngel schreef:
    (...)

    hahaha, oke
    das wel wennen een jonegn die knuffelt xD

    mijnes is 15(meisje) zullen ze vrienden worden :) *kijkt je hoopvol aan*


    Al mijn vrienden knuffelen, dus ik vind het heel gewoon


    Happy Birthday my Potter!

    Merlonie schreef:
    Awwh, maar Seth & Samuel worden vriendjes (nee, niet op de 'wanhopige-ik-moet-een-relatie-manier', alsjeblieft niet zeg), dus dan is alleen Elionn nog een loner. x"D


    Arme Elion xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Dashed schreef:
    oke dit word een vaag forum mensen x3


    We finally came trough agreeins.... (':


    "We accept the love we think we deserve."

    Faye gaat Elionn wel gezelschap houden a.

    btw, ik wil anders wel een rollenstory maken. Dat is wat makkelijker als je een rol wilt zoeken maar wil dan iedereen zijn/haar rol even sturen via PB?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 15:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Faye gaat Elionn wel gezelschap houden a.

    btw, ik wil anders wel een rollenstory maken. Dat is wat makkelijker als je een rol wilt zoeken maar wil dan iedereen zijn/haar rol even sturen via PB?


    Lol, ik wens haar dan veel geluk xD

    Rollenstory? *suspicious face*


    Don't run away this time and die like a man.

    Oke mensen ik ga heel even niet reageren want ik moet nu écht een hoofdstuk afschrijven voor mijn verhaal (':


    "We accept the love we think we deserve."

    Bisous schreef:
    Faye gaat Elionn wel gezelschap houden a.

    btw, ik wil anders wel een rollenstory maken. Dat is wat makkelijker als je een rol wilt zoeken maar wil dan iedereen zijn/haar rol even sturen via PB?


    Ik stem voor. Kan mijn rol alleen even niet opsturen, want zit op mijn mobiel


    Happy Birthday my Potter!

    Colt45 schreef:
    (...)

    Lol, ik wens haar dan veel geluk xD

    Rollenstory? *suspicious face*


    Faye kan wel wat aan ;p

    Yup, een story waar alle rollen in staan zodat je niet straks alle pagina's bij langs hoeft te gaan met hoe iemand er uit ziet a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rider schreef:
    (...)

    Ik stem voor. Kan mijn rol alleen even niet opsturen, want zit op mijn mobiel


    Jou rol staat hier op de eerste bladzijde dus die is makkelijk te vinden, die hoef je niet op te sturen a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Faye kan wel wat aan ;p

    Yup, een story waar alle rollen in staan zodat je niet straks alle pagina's bij langs hoeft te gaan met hoe iemand er uit ziet a.


    Ah zo. Is idd wel handig.

    Lol, zal best, maar Elion is een geval apart, trust me.


    Don't run away this time and die like a man.

    ehm
    PEOPLE IN THE HOUSE



    nee niets


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oh, mijn charsels;

    Naam: Elion Vitae
    Leeftijd: 20
    Kracht: Veranderen in 1 dier. Namelijk een honeybadger o3o
    Uiterlijk:


    Karakter: Elion is cynisch, pessimistisch en heeft een zwak voor filosofie, en dan met name voor bepaalde delen van de filosofie van Schopenhauer. Hij ziet liefde - door een reeks gebeurtenissen uit zijn leven - als een illusie en gelooft niet dat er meer bestaat dan lust.
    Hij heeft een passive-aggressive instelling. Hij is lui aangelegd en houdt er niet van om het onbekende in te moeten.
    Hij is nuchter, conservatief en houdt niet van verandering. Hij is iemand die niet lang wrokkig is, maar als hij eenmaal iemand haat is het goed mis.
    Als jonge jongen miste hij de erkenning en deels ook de liefde van zijn ouders, waardoor hij erop gebrand is zich te bewijzen.
    Zijn droom was archeoloog worden, maar zijn studie kan hij nu niet voortzetten. Deels vind hij dat erg, maar deels ook niet; hij wilde mede archeoloog worden om weg te kunnen en dat kan hij nu ook.
    Elion kan het beste met jongens overweg en is bij vrienden best een heel gezellig persoon.
    Elion rookt en is licht verslaafd; hij rookt een aantal sigaretten per dag. Niet veel, maar als het een dag niet kan merkt hij dat wel.
    Hij is niet vies van alcohol en kan er goed tegen. Het maakt hem niet uit in wat voor gelegenheid hij het consumeert; het is hem allemaal om het even.
    Hij houdt niet van duisternis en doet liever lampen achter zich uit dan dat hij een donkere ruimte inloopt.
    Elion moet niets van religie hebben.
    Huisdier : Kat, Vince

    Naam: Seth Fair
    Leeftijd: 19
    Kracht: Praten met dieren
    Uiterlijk:



    Karakter: Seth is een erg rustige jongen. Hij is zachtaardig en houdt niet van conflict. Hij is empathisch en loyaal.
    Dit alles komt echter niet zo sterk tot uiting, omdat hij teruggetrokken en in zichzelf gekeerd is.
    Seth is vrij schuw. Wantrouwend is voor hem niet het juiste woord, eerder onzeker, bang om afgewezen te worden, al gaat het maar om iets platonisch als vriendschap.
    Vriendelijkheid is doorgaans de sleutel; wie vriendelijk en open naar hem is krijgt hetzelfde terug, maar op stugge mensen reageert hij slecht. Hij klapt dan dicht en sluit zich zo snel mogelijk af.
    Seth verlangt enorm sterk naar mensen die hij blind kan vertrouwen, die om hem geven en met wie hij kan lachen. Hij kan enorm gezellig zijn als hij die eigenschappen in iemand ziet en is dan ook vrolijk en goed gezelschap.
    Seth onderschat zichzelf enorm. Ondanks zijn schuwe karakter staat hij steviger in zijn schoenen dan hij denkt en is hij mentaal behoorlijk sterk. Het feit dat hij een groot deel van zijn jeugd echt een underdog was heeft ervoor gezorgd dat hij zich er ook een voelt, iets waar hij langzaam aan wat vanaf begint te komen.
    Huisdier: Wolf, Karan


    Don't run away this time and die like a man.

    Bisous schreef:
    (...)

    Jou rol staat hier op de eerste bladzijde dus die is makkelijk te vinden, die hoef je niet op te sturen a.


    dus dan moet ik zo even mijn personage in pb sturen?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 15:22 ]


    On wednesdays we wear black