• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].

    De krachten waar je één van mag kiezen:
    Water
    Vuur
    Aarde
    Lucht
    Gedachten lezen
    Onzichtbaar worden voor 10 minuten
    Gedaante veranderen in 1 dier

    Elke jongen en meisje heeft 1 van deze krachten. Dus voor elke kracht zijn er een jongen en een meisje die deze bezitten.


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21


    Dit moet je invullen voor je rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Uiterlijk(met foto)
    Karakter:
    Huisdier (Kat, adelaar, wolf, slang of rat):


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 13:34 ]


    I Love The Vampire Diaries

    mensen die de rol niet hebben in gevuld kunnen dat nu doen hahaha


    I Love The Vampire Diaries

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Lilith “Lil/Lily” Spyridon (betekend beide spirit/geest)

    Leeftijd: 16

    Kracht: Affiniteit voor geest. Geest is een zeer sterke verbinding met Nux. Het laat de persoon blij, geliefd en gelukkig voelen en zal deze persoon altijd leiden.

    Uiterlijk(met foto):


    Lil heeft kort bruin haar met wat krul erin. De meeste vampiers/halfwassen hebben lang haar, maar Lil houdt meer van dit kapsel dus knipt ze het (heel vaak). Verder is Lil 1.73m lang en heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze is dus niet heel mager, maar ook niet dik. Haar ogen zijn groot en helder blauw en ze heeft sproetjes rond haar neus.
    Meestal lacht Lil en heeft ze een open uiterlijk. (Helaas kon ik niet zo’n foto vinden, maar deze is qua uiterlijk wel perfect)

    Karakter: Lil is zeer optimistisch. Ze ziet alles wel zoals het is en zal de feiten nooit ontkennen, maar gebruikt de realiteit juist om problemen op te lossen, want voor ieder probleem is een oplossing en voor alles is een goede rede. Dit maakt Lil erg creatief, want niet alles zit simpel in elkaar en er moet altijd moeite gedaan worden om dingen zo te krijgen zoals je het wilt.
    Lil is een gedreven persoon en weet meestal precies wat ze wil. Ze vindt het dan ook zeer irritant als dingen die ze wil niet lukken. Het kan haar heel chagrijnig maken en dan wil je niet bij haar in de buurt zijn. Gelukkig weet ze zich vaak snel weer te herstellen.
    Lil is een verstandig meisje en kan goed de juiste keuzes maken. Dit komt waarschijnlijk door haar affiniteit voor geest. Het lijkt haast alsof Nux haar de woorden influistert, wat eigenlijk misschien ook best logisch is.
    Lil heeft wel oog voor problemen. Ze weet zich er altijd goed in te storten, maar oplossingen bedenken vindt ze een uitdaging, dus vaak is het niet echt een heel groot probleem.

    Lil is erg op zichzelf en zeer bang om fouten te maken. Ze had voor ze gemerkt werd wel veel vrienden op school, dansen en zwemmen, maar voelde zich nooit echt helemaal thuis. Ook haar ouders merkten dit. Haar vrienden noemden haar voor de grap vampier, maar het was voor hen een grote schok, toen ze ook daadwerkelijk gemerkt werd. Meteen werd het duidelijk dat Lil gelijk had en inderdaad anders was en ergens anders thuis hoorde. Haar vrienden werden voor een groot deel bang voor haar of waren jaloers en hebben haar laten vallen. Ze heeft nog met enkelen contact.
    De angst om fouten te maken, is soms erg irritant voor medestanders. Ze wilt soms dingen té perfect en raakt vaak helemaal in de stres. Nu ze een vampier is en haar affiniteit zich ontwikkeld, gaat dit echter steeds beter en heeft ze vertrouwen in Nux. Ze weet dus wanneer iets goed genoeg is en wanneer ze het juiste doet. Wat anderen ook zeggen.

    Verder is Lil nieuwsgierig en houdt wel van een grapje.

    Huisdier: Een kat genaamd Pandora


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ken die serie of boeken niet. Is dat erg? $:


    kindness is never a burden.

    Ik had de rol voor jongen al ingevuld, maar hij staat nog in het andere topics. Het was voor water (;


    "We accept the love we think we deserve."

    Naam: Liam Daniel Winchester
    Leeftijd: 17
    Kracht: Water
    Uiterlijk:


    Karakter: Liam is een erg vriendelijke jongen. Hij is levendig en is het liefst elk moment van de dag bezig. Liam kan een hele goede luisteraar zijn als iemand daar behoeften aan heeft en steunt zijn vrienden door dik en dun. Ook kan hij erg beschermend zijn en vijandig als je mensen bezeert die hem heel dierbaar zijn.
    Huisdier: Wolf genaamd Rambo

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 12:48 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Poeh schreef:
    Ik ken die serie of boeken niet. Is dat erg? $:
    nee is nier erg maak mijn eigen draai er aan


    I Love The Vampire Diaries

    WolfGirl21 schreef:
    (...) nee is nier erg maak mijn eigen draai er aan


    Oké. ^^ Zijn er dingen die ik écht moet weten?


    kindness is never a burden.

    Omg nog 1 rol en dan kunnen we eindelijk beginnen! xd Zal ik hem anders invullen? Haha, kan niet wachten! :3


    "We accept the love we think we deserve."

    Poeh schreef:
    (...)

    Oké. ^^ Zijn er dingen die ik écht moet weten?


    op google kan je alles vinden wat je wilt weten over het huis van de nacht als je daar kijkt weet je ongeveer waar het over gaan en hoe het zit


    I Love The Vampire Diaries

    Silvanaa schreef:
    Omg nog 1 rol en dan kunnen we eindelijk beginnen! xd Zal ik hem anders invullen? Haha, kan niet wachten! :3


    nee dat hoeft niet die vul ik in want heb een leuk plan voor deze jonge hahaha maar daar komen jullie dan wel achter hahaha


    I Love The Vampire Diaries

    Mon topics ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    WolfGirl21 schreef:
    (...)

    nee dat hoeft niet die vul ik in want heb een leuk plan voor deze jonge hahaha maar daar komen jullie dan wel achter hahaha


    Omg... bahaha wil ik het weten? xdddd


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    Omg... bahaha wil ik het weten? xdddd


    nee dat mag je nog niet weten is geheim lol


    I Love The Vampire Diaries

    Gehehe, wanneer ga je trouwens het volgende topics openen? :3


    "We accept the love we think we deserve."