• R.I.P. Blacberry ):

    Ik zal je missen, mijn vriend.
    MAAR! Nu ben ik wel op zoek naar een vervanger voor Mr. B. Welke gsm raden jullie me aan? Ik wil wel een iPhone, maar die zijn zo duur D: Als ik er één zou kopen, zou het dan een iPhone 4 zijn, maar de goedkoopste is nog 399,99 euroooo. grom

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 10:18 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    *Blackberry
    En ik denk dat het er heel erg aan ligt wat je belangrijk vind aan een gsm.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb sinds een paar weken een Samsung Galaxy Ace 2 en tot nu toe bevalt dat prima. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Samsung galaxy s2? Die is los nu rond de 350,-


    Alleen maar tranen van geluk

    Hoe konden we het ook raden u.u Het gaat over een gsm. Daar kan ik je niet echt tips voor geven, aangezien ik die dingen allemaal belachelijk duur vind, sorry.


    comfort in c h a o s

    Mijn Blackberry was in februari doodgegaan, nu heb ik een iPhone 5 van mijn vader gekregen.
    Euh, Samsung Galaxy Ace 2 zijn goed, heb ik gehoord.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Vasilisa schreef:
    *Blackberry
    En ik denk dat het er heel erg aan ligt wat je belangrijk vindt aan een gsm.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vasilisa schreef:
    *Blackberry
    En ik denk dat het er heel erg aan ligt wat je belangrijk vind aan een gsm.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb een samsung Y, toen ik 'm kocht was 'ie honderd euro.
    Ik vind het een prima telefoon, maar de meeste mensen vinden ´m nogal irritant dusja :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Titel aangepast, hij moet met het topic te maken hebben.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 11:04 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben ook opzoek naar een nieuwe telefoon haha.. mijn abo loopt bijna af en ik moet zeggen dat mijn bb ook langzaam aan dood begint te gaan.... Ik kon eerst gewoon een hele dag met de batterij ookal gebruikte ik hem vrij intensief en nu red ie misschien net een halve dag... heb tegenwoordig altijd mijn oplader mee naar school... omdat ik anders aan het einde van de dag zonder batterij zit.... Dat is niet bepaald handig als bijvoorbeeld de treinen weer eens uitvallen je dus flinke vertraging oploopt en je dus veel later thuis komt (voor het eten bijv)... Ook zegt ie dat de batterij leeg is terwijl ie nog bijna halfvol is en dan schakelt ie zichzelf gewoon uit....

    Ik zit te twijfelen tussen de samsung galaxy SIII en de samsung galaxy note....