• Dit is de vraag die je vaak hoort. Gelukkig kan ik het nu nog combineren maar als ik zou moeten kiezen dan zou het waarschijnlijk vriendschap worden. Wat kiezen jullie?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Als ik denk aan de vriendschap tussen mij en mijn beste vriend of de liefde tussen mij en mijn vriend... Dan zou ik, met veel moeite, toch voor vriendschap kiezen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Uhm, vriendinnen/vrienden gaan bij mij voor vriendje dat wel als je dat bedoelt.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Vriendschap.
    Want ik heb geen vriendje... Makkelijk kiezen dus ^w^


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    pfoe, geen idee. maar op dit moment heb ik geen relatie, haha.


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Vriendschap, 'dat droogt de tranen die liefde laat vallen'.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Flare schreef:
    Vriendschap.
    Want ik heb geen vriendje... Makkelijk kiezen dus ^w^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vriendschap. Ik heb toevallig een relatie met me beste vriend. Maar anders zou ik alsnog vriendschap kiezen.


    I love you Tim

    Uneventful schreef:
    Vriendschap, 'dat droogt de tranen die liefde laat vallen'.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja voor die keuze heb ik ooit eens echt gestaan (joehoe) Ik koos beide haha, maar uiteindelijk vriendschap.


    -

    Voor mij is dit een onmogelijke keuze, omdat deze twee dingen wat mij betreft heel erg verbonden zijn met elkaar, terwijl ze tegelijkertijd ook heel afzonderlijk zijn. Hoewel het erg verschillende dingen zijn, zou ik ze nooit apart van elkaar kunnen ervaren en ik kan dan ook geen keuze maken.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Uneventful schreef:
    Vriendschap, 'dat droogt de tranen die liefde laat vallen'.

    Dat is mooi gezegd. Alhoewel, de keuze is heel erg moeilijk. Op dit moment zou ik kiezen voor liefde, omdat de band met mijn vriendje toch wel veel sterker is dan die met mijn vriendinnen. En hij betekent ook wel veel meer. Maar moest het dan ooit gedaan zijn, dan heb ik geen vriendschap meer over. Pff, het zou onmogelijk zijn denk ik om te kiezen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vriendschap is ook een vorm van liefde, zo zie ik dat tenminste. Dus allebei gewoon (:


    Alis volat propriis.

    Liefde, geen zin om een hele uitleg te gaan geven -trollface-


    No growth of the heart is ever a waste

    Uneventful schreef:
    Vriendschap, 'dat droogt de tranen die liefde laat vallen'.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    C18 schreef:
    Liefde, geen zin om een hele uitleg te gaan geven -trollface-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.