• Ja, om kwart over 6.
    Mijn moeder kwam net huilend mijn kamer inlopen en vertelde dat het nu toch echt gedaan was. Hij was al een tijdje ernstig ziek maar toch kwam het plotseling.
    En nu zit ik hier in mijn eentje achter de computer heel hard te huilen. Terwijl ik het eigenlijk helemaal niet besef.
    Ik vind het zo verschrikkelijk zielig voor mijn nicht, die net zo oud is als mij. Ik wil haar eigenlijk bellen maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen.
    Lekker begin van 2010. Not.

    Hier moest ik gewoon even een topic over maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ahhwww
    gecondoleerd en héél veel sterkte<3
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    oh dat had ik ook, en op de begrafenis was het nog erger, mijn nicht en neef waren dan echt zo hard aan het huilen, ik vond het zo erg, maar ik wist ook niet wat ik moest zeggen. Maar in ieder geval heel veel sterkte!


    Cowards die many times before their deaths.

    Omygosh, wat erg!
    Gecondoleerd. En veel sterkte, ook aan je nicht!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gecondoleerd en veel sterkte.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heel veel sterkte -ook voor je nicht en moeder natuurlijk- en gecondoleerd. (flower)


    hoi, jij bent leuk.

    OverMyHead schreef:
    Omygosh, wat erg!
    Gecondoleerd. En veel sterkte, ook aan je nicht!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ocharme, dat is echt erg ;s
    Heel veel sterkte !


    -

    ah, dat is niet leuk! =[
    geconcoleerd en heel veel sterkte! <33

    Gecondoleerd aan jou, je familie, je nicht en al die andere mensen die je oom kenden.

    Nid schreef:
    Gecondoleerd en veel sterkte.


    I need you like a heart needs a beat

    je kunt je inderdaad een beter begin van het jaar wensen ja. Erg veel sterkte aan jou & je familie (flower)

    xX


    .

    Jeetje wat naar.
    Heel veel sterkte, ook aan je familie.


    I clicked my heels and wished for you.

    Heel veel sterkte <3
    Bij mij zijn ook twee ooms overleden na een slopende ziekte.
    En ik denk dat je nicht het wel fijn zou vinden als je even belt, ook al weet je niet zo goed wat je moet zeggen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Heel veel sterkte <3
    Bij mij zijn ook twee ooms overleden na een slopende ziekte.
    En ik denk dat je nicht het wel fijn zou vinden als je even belt, ook al weet je niet zo goed wat je moet zeggen.

    Ja dat denk ik ook wel. Maar als ze in huilen uitbarst, wat ze zeker gaat doen, weet ik echt niet hoe ik moet reageren enzo.
    Ik baal zo van mezelf dat ik niet durf te bellen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Ja dat denk ik ook wel. Maar als ze in huilen uitbarst, wat ze zeker gaat doen, weet ik echt niet hoe ik moet reageren enzo.
    Ik baal zo van mezelf dat ik niet durf te bellen.


    dat had ik ook, maar wat moet je dan zeggen? je kan moeilijk zeggen: gaat het een beetje? ofzo want je weet zeker dat dat niet is. je moet echt niet balen, het is normaal dat je niet weet wat te zeggen, volgens mij is het beste wat je kan doen haar troosten maar dat kan je dan weer niet echt met de telefoon doen.


    Cowards die many times before their deaths.