• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].

    De krachten waar je één van mag kiezen:
    Water
    Vuur
    Aarde
    Lucht
    Gedachten lezen
    Onzichtbaar worden voor 10 minuten
    Gedaante veranderen in 1 dier

    Elke jongen en meisje heeft 1 van deze krachten. Dus voor elke kracht zijn er een jongen en een meisje die deze bezitten.


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21


    Dit moet je invullen voor je rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Uiterlijk(met foto)
    Karakter:
    Huisdier (Kat, adelaar, wolf, slang of rat):


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 13:34 ]


    I Love The Vampire Diaries

    WolfGirl21 schreef:
    nou ik wou zo doen als jullie aan komen bij de poort dat iemand jullie naar de grote zaal brengen en dat de leraar uit legt welke lessen jullie krijgen en dat jullie je huisdier krijgt


    Dan zou je een moment moeten hebben waarop iedereen er is en dat is bijna nooit zo. Vandaar dat iedereen de andere manier zegt. Het is jouw RPG, dus jij moet het beslissen, maar persoonlijk denk ik dat dat andere handiger is. Ook voor jou ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, en voor het idee;

    Naam: Samuel
    Leeftijd: 17
    Kracht: Telepathie tot 10 meter
    Uiterlijk (met foto): http://browse.deviantart.com/photography/people/?qh=§ion=&q=vampire#/d1vcdy1
    Karakter: Samuel is een erg teruggetrokken jongen. Zijn leven bestaat uit school. Hij praat weinig tot nooit en laat altijd over zich heen lopen, omdat hij te onzeker is om er tegenin te gaan. Waardoor er vaak misbruik van 'm wordt gemaakt. Veel vrienden heeft hij niet, en hij zit liever in zijn eentje ergens in een hoek muziek te luisteren dan dat hij op een feestje zit. Onder deze stille jongen zit een heel vriendelijk persoon die je niet snel zal laten vallen, en altijd het positieve van mensen probeert in te zien. Alleen moet je hem eerst uit zijn schelp zien te lokken.
    Huisdier (Kat, adelaar, wolf, slang of rat): Rat, genaamd Rat.

    En ik ben het met Rider eens. ^

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    WolfGirl21 schreef:
    nou ik wou zo doen als jullie aan komen bij de poort dat iemand jullie naar de grote zaal brengen en dat de leraar uit legt welke lessen jullie krijgen en dat jullie je huisdier krijgt


    we kunnen het in 2 groepen doen, de jongen en de meisjes
    dan brengt die ze naar het -jongens of meisjes- gedeelte.....

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:08 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Merlonie schreef:
    Oh, en voor het idee;

    Naam: Samuel
    Leeftijd: 17
    Kracht: Telepathie tot 10 meter
    Uiterlijk (met foto): http://browse.deviantart.com/photography/people/?qh=§ion=&q=vampire#/d1vcdy1
    Karakter: Samuel is een erg teruggetrokken jongen. Zijn leven bestaat uit school. Hij praat weinig tot nooit en laat altijd over zich heen lopen, omdat hij te onzeker is om er tegenin te gaan. Waardoor er vaak misbruik van 'm wordt gemaakt. Veel vrienden heeft hij niet, en hij zit liever in zijn eentje ergens in een hoek muziek te luisteren dan dat hij op een feestje zit. Onder deze stille jongen zit een heel vriendelijk persoon die je niet snel zal laten vallen, en altijd het positieve van mensen probeert in te zien. Alleen moet je hem eerst uit zijn schelp zien te lokken.
    Huisdier (Kat, adelaar, wolf, slang of rat): Rat, genaamd Rat.


    Rat genaamd Rat. Genius. <3


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    Rat genaamd Rat. Genius. <3


    Dankoe. :')


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Ik heb geen flauw idee waarover jullie het hebben.... $: Ignore me.


    kindness is never a burden.

    Over hoe het moet beginnen en wanneer en zo. x'd


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    *meld zich*


    Don't run away this time and die like a man.

    Poeh schreef:
    Ik heb geen flauw idee waarover jullie het hebben.... $: Ignore me.

    De start van de RPG.


    Happy Birthday my Potter!

    Mag mijn meisje anders al op de school zitten? Dan kan ze misschien wat leerlingen rondleiden


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    we beginen vanavond als iedreen klaar is met eten hoe ik het ga doen zien jullie in de topic en dankje rider voor je tip zal er zekker wat mee doen dan zie ik jullie vanafond ik ga denk ik zo als jij ongeveer zij dat ik gelijk alles zeg en dat jullie al op school zijn en zo maar da zien jullie vanafond ik moet zelf even weg moet klussjes doen niet leuk hahaha


    I Love The Vampire Diaries

    WolfGirl21 schreef:
    we beginen vanavond als iedreen klaar is met eten hoe ik het ga doen zien jullie in de topic en dankje rider voor je tip zal er zekker wat mee doen dan zie ik jullie vanafond ik ga denk ik zo als jij ongeveer zij dat ik gelijk alles zeg en dat jullie al op school zijn en zo maar da zien jullie vanafond ik moet zelf even weg moet klussjes doen niet leuk hahaha


    oke..x3 rond kwartvoor 7ven dan ofzuo?


    On wednesdays we wear black

    WolfGirl21 schreef:
    we beginen vanavond als iedreen klaar is met eten hoe ik het ga doen zien jullie in de topic en dankje rider voor je tip zal er zekker wat mee doen dan zie ik jullie vanafond ik ga denk ik zo als jij ongeveer zij dat ik gelijk alles zeg en dat jullie al op school zijn en zo maar da zien jullie vanafond ik moet zelf even weg moet klussjes doen niet leuk hahaha


    Ik zal kijken of ik dan online kan komen ;)


    Happy Birthday my Potter!

    WolfGirl21 schreef:
    we beginen vanavond als iedreen klaar is met eten hoe ik het ga doen zien jullie in de topic en dankje rider voor je tip zal er zekker wat mee doen dan zie ik jullie vanafond ik ga denk ik zo als jij ongeveer zij dat ik gelijk alles zeg en dat jullie al op school zijn en zo maar da zien jullie vanafond ik moet zelf even weg moet klussjes doen niet leuk hahaha


    ik wil niet zeikerig doen maar, er zijn nu best wel veel mensen, en die willen allemaal wel nu gaan beginnen, en dan rond 7 uur, zijn ze er ook niet allemaal....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Dashed schreef:
    (...)

    oke..x3 rond kwartvoor 7ven dan ofzuo?


    ik meld het wel in de topic als hij er is oke ik ga nu


    I Love The Vampire Diaries