• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate stuward

    Ik schud mijn hoofd en sla de deken om Gale heen. 'Ik laat het me niet gebeuren dat jij ziek word' zeg ik bezorgd en ik ga tegen hem aanzitten. Ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers. Ik doe een pluk van mijn haar achter mijn oor en leg dan mijn hoofd op zijn schouder.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Fv naar de bouwmarkt)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik glimlach naar haar en til haar hoofd een beetje op zodat ik haar kan kussen.
    Ik tik met mijn tong tegen haar onderlip en geef haar dan een tongzoen vol passie. Ik wrijf met mijn ene hand wat door haar haren en mijn andere hand ligt op haar onderrug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    -

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:41 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    DSalvatorex schreef:
    [Ik ga morgen op vakantie voor 10 dagen en ik heb geen wifi...
    Dus wie wil Gwenn overnemen? Ze is nu aan het eten in de Lostboy boom.
    En wie wil Tootles overnemen? Die is nu bij de indianen opzoek naar de andere Lostboys ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [^Sorry, ik denk niet dat ik er veel tijd voor ga krijgen aangezien mijn opa en oma er zo zijn, en we dingen gaan doen zoals zwemmen etc. :"DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward.

    Ik liet hem binnen en het werd een tongzoen vol passie. Ik legde mijn hand op zijn kaak en de andere in zijn nek. Hij was zo lief! En ik.... Wat kon ik hem geven.... Niks.... Helemaal niks..!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Eten)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [DSalvatorex --> xSpookje (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Beat schreef:
    Lune Kate Stuward.

    Ik liet hem binnen en het werd een tongzoen vol passie. Ik legde mijn hand op zijn kaak en de andere in zijn nek. Hij was zo lief! En ik.... Wat kon ik hem geven.... Niks.... Helemaal niks..!


    Gale Darser
    Ik haal mijn lippen van de hare en kijk haar bezorgt aan als ik een traan op haar wang zie. Ik veeg hem weg met mijn duim. 'Lune? Wat is er?' vraag ik haar en blijf haar aankijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Twins: Two.
    Two haalde zijn schouders op. "Chanel is Chanel." zei hij enkel vaag en keek naar een mooie dolfijn die langs zwom. "En bedankt waarvoor?" Two zwom wat dieper het koraalrif in en zag toen alle levende wezens. Krabben, kleine visjes, platvissen... Het was echt mooi, het leven onder de zeespiegel.


    kindness is never a burden.

    |@LostMagic: delete de video please. |


    kindness is never a burden.

    Lune.

    'Niks het is gewoon... Jij geeft me zo veel en ik....' zeg ik en ik veeg een traan weg. Ik sta op en sla mijn armen rond mijn middel. Misschien had die Milena wel gelijk.... Ik was niet voor hem gemaakt hij was gewoon te lief voorzo'n normaal meisje als mij.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Ik geef je die dingen omdat ze voor jouw zijn. Theoretisch gezien heb ik je nog niets gegeven. Het is mijn moeder haar jurk en mijn tante haar armbandje.' lach ik en omhels haar. 'Jij hebt me je hart gegeven dat is meer dan ik ooit vragen kan.' glimlach ik naar haar en veeg haar tranen weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga zo en dan kom ik voorlopig niet meer online omdat ik op vakantie ga en niemand wil mijn rollen overnemen dus die zijn er tijdelijk niet, tot over ongeveer 10 dagen (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.