• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Peter Pan. | Lost Boysboom.
    Pacu herhaalde het alsof Peter dom was. Hij kneep zijn handen samen en beet op zijn tanden. "Alweer?" vroeg Peter. "Je moet ons helpen, Peter..." zei Eyota. Peter knikte. "Ik denk dat ik Hook maar eens een bezoekje ga brengen," zei hij en liep naar buiten. "Blijf hier en doe alsof je thuis bent," zei hij met opeen geplaatste kiezen. Peter begon te rennen en vloog toen de lucht in. Hij landde op het dek van het schip. "JAMES HOOK!" schreeuwde hij. "KOM NAAR BUITEN EN TOON ME JE GEZICHT, OUDE MAN!"


    kindness is never a burden.

    Gale Darser
    'Wat is er Lune?' vraag ik zachtjes en trek haar tegen me aan. Ik wil dat ze me vertelt waar ze aan denkt maar ik kan haar niet dwingen. Ik zorg dat ze naar me kijkt en ik kijk haar lief aan. 'Vertel het me.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | Eerste koppel is gevormd. (x Lune en Gale.
    Who's next?! XD|


    kindness is never a burden.

    Pacuatha
    Ik ga aan de tafel zitten maar eet niet. Ik ben te zenuwachtig, te bezorgt en te kwaad om te eten. 'Wat nu als het toch te laat is.' fluister ik zachtjes en een traan rolt naar beneden. Ik mis mijn grote zus nu al.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eyota
    'Het is niet te laat, geloof me nu maar.' Kalmerend pak ik haar hand vast. 'Het is niet te laat.' Ik herhaal het even zodat ik het zelf ook geloof. 'Moet ik wat voor je doen?'

    Gwenn Arianne Mccoarty
    Het indianen meisje is erg van streek, als ik het goed gehoord heb is haar zus ontvoerd door Haak.
    'Peter krijgt haar wel terug,' stel ik het meisje gerust, 'en anders zal ik er alles aan doen om haar terug te krijgen,' zeg ik vastberaden, het word tijd voor mij dat ik ook iets nuttigs ga doen in dit land.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pacuatha
    Ik glimlach zwakjes naar zowel het meisje als Eyota. 'Ik ga even slapen.' zeg ik zachtjes en kruip in een hoekje om daar in slaap te vallen. Waarom gaat alles zo verkeerd de laatste tijd? Gale die ruzie heeft met zijn vriendin, Tiger Lily die verliefd is op Pan maar Pan is verliefd op Wendy al weet hij het nog niet en Hook heeft Lily.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ ik ga... ;c Als ik nog heel erg nodig ben zometeen mag jij wel even wat voor mij doen LostMagic, als je wil (: ]

    Lune Kate Stuward

    Ik keek naar mijn handen en zag het armbandje. Ik moest het hem wel vertellen. Ik zuchtte diep en begon te vertellen: 'We waren op het schoolfeest....en het was echt heel gezellig tot ik met Mason moest dansen. Hij was dronken en wilde me zoenen, maar ik wou het niet en toen......liep ik weg en toen heeft hij me geslagen' zei ik zacht en ik verborg mijn hoofd in zijn blouse en een kleine traan gleed over mijn wang.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:12 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Euhm een schoolfeest is dansen op school he?' vraag ik en denk even na of het wel klopt. Ik wieg haar wat heen en weer. 'Lune ik zou je nooit of te nimmer slaan.' beloof ik haar. 'Hook mag me ophangen als ik dat wel doe.' voeg ik eraan toe en glimlach lief naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gwenn Arianne Mccoarty
    'Ik ga even slapen,' zegt het indianen meisje zacht.
    'Ik zou ook wel willen slapen,' zucht ik vermoeid, 'maar ik weet niet of dat zo slim is.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Poeh schreef:
    The Twins.
    Two keek nog eens achterom maar One was al héél ver die kon hij toch niet meer inhalen. Dus zwom Two naar Eärwen toe. "Je kan toch zwemmen?" vroeg hij en ergens vond Two het raar alleen te spreken. Zijn broer vulde hem altijd aan.[/face][/12]


    Eärwen

    ,,ik kan wel zwemmen, maar door mijn ouders heb ik het alleen een lange tijd niet kunnen doen."Ik keek Two aan. ,,ik moet gewoon weer een beetje inkomen."
    Ik keek weer verder de zee op, waar One al een heel stuk verder aan het zwemmen was.
    ik tikte Two op zijn arm. ,,kom, voordat One er helemaal in zijn eentje ervandoor gaat." grinnikte ik waarna ik weer begon te zwemmen, zo goed en snel mogelijk als ik kon.


    Credendo Vides


    The Twins.
    Two grinnikte en zwom ook verder. Hij hield zich wat in om bij Eärwen te blijven maar One was al zo ver en hij kon zijn broer moeilijk laten winnen dus begon hij sneller te zwemmen. "Als er wat is roep je maar." zei hij nog tegen Eärwen en ging over naar crawl.

    |Ik moet gaan. Bye-a. (x |


    kindness is never a burden.

    Sorry internet problems..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Eärwen

    ,,Als er wat is roep je maar." zei One voordat hij zijn slag versnelde om hoogstwaarschijnlijk One in te kunnen halen die toch al wel iets dichterbij was maar nog steeds ver weg en ik kon het niet kwalijk nemen dat hij naar zijn broer wou, die twee hadden nou eenmaal een sterke band.
    zelf zwom ik ook weer verder, waarbij ik vaak even een stuk onder water zwom.
    Had ik nou maar een duikbril, dan kon ik kijken wat voor vissen en andere dieren hier allemaal leven.
    Gelukkig was het zoute water hier niet zo zout als in de "normale wereld" maar toch nam ik die gok niet om mijn ogen onder water open te doen.


    Credendo Vides