• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gale Darser
    Ik zie dat we al bijna boven zijn en kijk haar aan. 'Ogen dicht.' zeg ik met een glimlach en houd haar handen vast. 'Asjeblief ogen dicht?' vraag ik haar nu weer en kijk haar lief aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik kijk hem even bang aan en kijk dan weer naar de berg. Ik sluitlangzaam mijn ogen. Als dit maar goed gaat. Ik wou Gale niet kwijt, we konden nog zoveel leuke dingen gaan doen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik pak haar handen stevig vast en leid haar stapje per stapje naar de top. Ik glimlach even als ik naar het uitzicht kijk en ga dan zonder haar handen los te laten achter haar staan. 'Doe je ogen maar open.' fluister ik zachtjes in haar oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:

    Twins.
    Toen Two eindelijk bij zijn broer aankwam tikte hij hem op de schouder. "Laten we-" begon Two maar One vulde hem alweer aan. "Duiken?" Two knikte en keek even om naar Eärwen. Hij deed teken dat ze gingen duiken en ging toen kopje onder. Koraalriffen, grote en kleine vissen. Het was echt werkelijk. Hun paradijs.


    Eärwen

    Toen ik weer even boven kwam zag ik dat Two naar me aan het gebaren was dat ze gingen duiken.
    Dus je kon hier wel gewoon je ogen open doen onder water? Eigenlijk had ik het wel kunnen weten, dit is Neverland, hier is nou eenmaal meer mogelijk dan je van tevoren had kunnen denken.
    Na een hap adem te hebben genomen dook ik de jongens achterna.
    Nieuwsgierig deed ik mijn ogen open, in het begin prikte het wel een beetje, maar dat ging al snel over door het schouwspel dat ik voor me zag.
    het leek wel duizenden visjes in alle kleuren en maten schoten tussen evenals allerlei soorten koraal heen.
    Een aantal herkende ik, Clownsvisje, Anemoonvisjes, zeepaardjes, scholen juffertjesvissen en Papagaaivissen zwommen kris kras door elkaar, maar er waren ook soorten bij die ik nog nooit gezien of van gehoord had.
    Dit was werkelijk een klein stukje paradijs onder water.


    Credendo Vides

    Lune Kate Stuward.

    'Wauw, Gale het is prachtig' zeg ik bewonderend ik kijk er met open mond aan en draai me dan tot Gale. 'Het is prachtig!' herhaal ik weer en ik ga op mijn tenen staan om hem te zoenen op zijn lippen. Ik leg mijn armen rond zijn nek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik zoen haar teder terug en haal dan na een tijdje mijn lippen van de hare. 'Is het het klimmen waart?' vraag ik haar zachtjes. Een glimlach speelt om mijn lippen, ik wacht haar antwoord niet af en zoen haar weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Tijd voor wat fantasie. |
    Twins.
    Terwijl One dieper dook naar de luchtbellen keek Two achterom en zag dat Eärwen achter hen aan zwom. Hij wenkte haar en zwom toen ook naar de luchtbellen. De luchtbellen waren grote ballonnen op de bodem van de zee waarin er een speciaal soort kruid groeide waarmee je onderwater kon ademen en praten. Dat was ook de reden van de vriendschap tussen de zeemeerminnen en de Lost Boys. One dook zo'n bel ik en trok een stengel uit die hij in zijn mond stak en haalde toen het eerst adem. Ook Two dook de bel in en haalde adem. Hij deed, anders dan zijn broer, alles in trager tempo en nam zorgvuldig een lange stengel uit die hij stukje bij beetje opat. "Denk je dat Eärwen ook de bel inkomt?" vroeg One alleen aangezien Two nog aan het knabbelen was. Two haalde zijn schouders op.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:23 ]


    kindness is never a burden.

    Lune Kate Stuward

    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan. 'Het was het meer dan waard' prevel ik tegen zijn lippen aan en zoen hem dan weer teder. Het uitzicht was mooi, Gale was hier, alles was hier gewoon perfect. Ik had mijn ogen gesloten en hoorde de watervallen achter ons.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik laat me zachtjes op het gras zakken en trek Lune met me mee zodat ze op mijn schoot zit. 'Oh vergeten.' zucht ik als ik denk aan al het fruit in het huisje. 'Als ik fruit had meegenomen konden we hier picknicken.' zucht ik teleurgesteld en kijk haar verontschuldigend aan. 'Sorry.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LuneKate Stuward

    'Dat geeft niet' zeg ik en ik laat mijnhand door zijn haar gaan. 'Hier met jou zijn is al geweldig' zeg ik blij en im zoen hem weer. Hij wou altijd alles perfect hebben. Ik liet even los en grinnikte. 'Je bent lief' zeg ik lief en zoen hem dan weer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik zoen haar terug en zeg dan 'Jij bent liever en leuker en mooier.' glimlach ik en omhels haar stevig. 'En ik wil je nooit meer kwijt.' voeg ik er aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [slaapwel]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Je bent veel te lief voor mij' zeg ik zacht en een koude rilling trekt over mijn rug. Ik keek naar de lucht en zag donkere wolken aankomen. 'Ik denk dat we moeten gaan' zeg ik en ik sta op en pak Gale zijn hand. 'Kijk maar' zei ik en ik wees naar de lucht en keek hem bezorgd aan.


    (Goodnight!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Eärwen

    Zo snel als ik kon zwom ik achter One en Two aan, ik kon de hoeveelheid zuurstof met de seconde voelen wegebben.
    Ik wist niet precies hoeveel lucht ik nog had, maar ik wist wel dat het niet zo heel veel meer was.
    Verwoed met mijn benen trappelend en met mijn armen probeerde ik me zo snel mogelijk door het water te bewegen als ik kon.
    Ik keek hoe Two zorgvuldig een stuk stengel van een plant in een luchtbel pakte en die in zijn mond stopte en erop begon te kauwen.
    Dus door die dingen op te eten kon je onder water ademen of zo?
    Ik moest de gok maar wagen.
    Terwijl ik me door de wand van de luchtbel begaf kneep ik me ogen stijf dicht, afwachtend wat er nu zou gebeuren.
    Toen ik eenmaal voelde dat ik er helemaal doorheen was en opende mijn ogen weer en zocht verwoed naar de plant, waar ik een stuk stengel vanaf trok en die net zoals de tweeling had gedaan in mijn mond stopte en begon er op ge kauwen.
    Ik voelde bijna direct hoe mijn longen gevuld werden met zuurstof.
    toen ik het eenmaal ophad haalde ik toch enig sinds bevreemd adem. ,,dat scheelde niet veel of ik was in ademnood geraakt."


    Credendo Vides

    [Goodmorning everyone (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.