• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iemand had toch foto's gepost als suggestie? Ik doe maar gewoon even alsof Peter er atm zo uit ziet, want die andere is zo.. kinderlijk :'D]
    Wendy | Elfen
    Mijn ogen waren inmiddels opgelicht door de vele elfjes, maar in mijn ooghoeken zag ik Peter naar me kijken.
    Een tikkeltje verlegen keek ik terug, en moest de neiging onderdrukken om mijn blik weer af te wenden.

    [Hahaha, dat stukje is zooooo cute. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |Kay kay. (x En ikr.|
    Peter Pan, Elfen.
    Toen Peter zag dat Wendy terugkeek keek hij snel naar de elfen die aan het dansen waren. Hij keek weer terug naar Wendy en nam haar hand vast waarna hij haar het veld optrok. Hij plaatste wat ongemakkelijk zijn hand op haar middel en wiegde zachtjes heen en weer.


    kindness is never a burden.

    Wendy | Elfen
    Ik volgde zijn blik naar de dansende elfen, en het volgende moment voelde ik hoe hij me meetrok en rustig begon te dansen. Ik legde mijn handen in zijn nek, glimlachte en danste mee. Enkele elfjes vlogen om ons heen, maar ik had er geen erg in; enkel de donkere, twinkelende ogen van Peter waren hetgeen waar ik naar keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga even naar de stad ~geweldige timing, hè? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Wendy | Elfen
    Ik volgde zijn blik naar de dansende elfen, en het volgende moment voelde ik hoe hij me meetrok en rustig begon te dansen. Ik legde mijn handen in zijn nek, glimlachte en danste mee. Enkele elfjes vlogen om ons heen, maar ik had er geen erg in; enkel de donkere, twinkelende ogen van Peter waren hetgeen waar ik naar keek.


    |Sorry moet nog een paar rollen invullen. No don't go! ): |
    Peter Pan, Elfen.
    Peter keek in Wendy's ogen en glimlachte flauw. Hij wilde het niet toegeven maar vond Wendy wel erg leuk. Níet leuk leuk! Maar wel heel erg leuk. Wat zo goed als hetzelfde was. Maar dat ging hij haar niet zeggen! O nee, nooit. Er vlogen steeds meer elfen naar buiten en het plekje werd steeds feller verlicht. Ook de maan en de sterren deden hun deel en niet veel later was Wendy is een mooi heel licht ondergedompeld.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 11:58 ]


    kindness is never a burden.

    Wendy | Elfen
    Zijn gezicht stond bedenkelijk, en af en toe veranderde zijn uitdrukking. ''Waar denk je aan?'' vroeg ik hem zachtjes, terwijl ik hem nieuwsgierig aankeek. Ik had ook vaak het probleem dat ik mijn gezicht niet in de plooi kon houden, heel irritant was dat soms.
    Er stond amper wind, maar af en toe kwam er een koel briesje die mijn haren liet opvliegen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Peter Pan, Elfen.
    "Jou," zei Peter al voor hij er erg in had. Hij keek naar zijn schoenen en durfde Wendy niet meer aan te kijken. De bladeren in de bomen achter hem ritselden en Peter concentreerde zich op dat geluid.
    |God heb geen inspiratie. ): |


    kindness is never a burden.

    [Same problem :3]
    Wendy | Elfen
    ''Jou.'' antwoordde hij, en ik keek hem verbaasd aan. Dat had ik niet verwacht.
    Mijn mondhoeken krulden omhoog toen hij bescheiden wegkeek.
    ''Wat dacht je?'' grijnsde ik, en ook ik keek weg, zodat mijn haren voor mijn blosjes vielen.

    [En nu ga ik écht, haha!
    Ik ben in een uurtje ofzo teruggg]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 12:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |Wacht wat? Ik volg niet. Wat bedoel je met "Wat dacht je?"? En niet gaan. ): |


    kindness is never a burden.

    [waar dacht hij over van Wendy? x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LostMagic schreef:
    Gale Darser

    'Ik geef je die dingen omdat ze voor jouw zijn. Theoretisch gezien heb ik je nog niets gegeven. Het is mijn moeder haar jurk en mijn tante haar armbandje.' lach ik en omhels haar. 'Jij hebt me je hart gegeven dat is meer dan ik ooit vragen kan.' glimlach ik naar haar en veeg haar tranen weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Peter Pan, Elfen.
    Peter beet op zijn lip en kek Wendy niet aan. Wat moest-ie zeggen? Ik dacht eraan hoe leuk je was, niet leuk-leuk maar wel leuk. Dat klonk zo stom. "Gewoon." zei Peter. "Niks bijzonders." Ze schuifelden nog steeds heen en weer en Peter stootte zich zachtjes af van de grond. Ze gingen de lucht in en 'dansten' daar verder.


    kindness is never a burden.

    Wendy | Elfen
    Ik giechelde zachtjes, en leunde met mijn hoofd op zijn schouder. Ik keek naar de elfjes die om ons heen vlogen, en zuchtte onhoorbaar. Ik wou dat dit moment voor eeuwig duurde..

    [Geen inspiratie D:]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |O.O En wat nu? :$ Ik zit echt vast vandaag... Iemand heeft mijn inspi geblokkeerd. :| |

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 17:49 ]


    kindness is never a burden.

    Peter Pan, Elfen.
    Peter zweeg toen Wendy met haar hoofd tegen Peters schouder leunde. Hij vond het zowel prettig als onprettig door haar aanraking. Peter was nog steeds in de war door het hele leuk/niet leuk gedoe en reageerde daarom ook niet op Wendy's bewegingen.

    |I realy don't know what to do. *zucht*|

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:12 ]


    kindness is never a burden.