• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Beat schreef:
    Lune Kate Stuward

    'Je bent veel te lief voor mij' zeg ik zacht en een koude rilling trekt over mijn rug. Ik keek naar de lucht en zag donkere wolken aankomen. 'Ik denk dat we moeten gaan' zeg ik en ik sta op en pak Gale zijn hand. 'Kijk maar' zei ik en ik wees naar de lucht en keek hem bezorgd aan.


    Gale Darser
    'Je hebt waarschijnlijk gelijk.' zeg ik en kijk haar aan 'Rennen of Regen?' vraag ik lachend. Als we rennen kunnen we misschien op tijd bij mijn boomhut zijn. Het huisje is iets te ver weg. Ik laat de keuze aan haar over.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hai, ik ben er weeeer!
    Damn, ik heb veel gemist..
    Is er iets gezegt tegen Wendy/Madison/Melrose? En wat is er ongeveer gebeurt? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ehm Tiger Lily is ontvoert door Milena, Pacu heeft dat tegen Peter gezegd, Peter is naar Hook, Gale moet van Milena Madison van de rum houden. Hij was gaan kijken en kheb dan gezegd da ze aant slapen was in hun kajuit, Lune en Gale hebben het bijgelegd, van de rest weet ik het niet echt.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Twins.
    One grinnikte. "Dan moet je ook niet zo traag ze hé." zei hij en gaf Two een por. "Laten we Chanel een bezoekje brengen." zei hij en dook weer het water uit, uit de luchtbel. Two keek Eärwen aan. "Ga je mee? Ik moet je wel waarschuwen, Chanel kan nogal jaloers overkomen." zei hij en trok afwachtend een wenkbrauw op.


    kindness is never a burden.

    |Wendy staat nog op het strand denk ik (x Of ze is naar de boom gegaan.In elk geval staat Freya wel nog op het strand. |


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Ik knikte. ,,ik ga mee." Maar wie is die Chanel ? Ik had haar naam nog niet eerder gehoord.
    ,,Waarom zou ze jaloers op mij zijn?" mompelde ik voordat ik achter de tweeling aan de bel uit dook en erachter kwam dat ik inderdaad gewoon nog kon ademen.

    {hebben we nou net een soort van Kieuwwier gegeten ? :] }


    Credendo Vides

    [Beat oe kom et da je zo et zo lang duurt vo je reageer? :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Ja, noem het zoals je wil. Ik vond het gewoon zo stom dat ze niet onderwater konden ademen & praten. ^^|
    The Twins.
    One draaide een rondje in het water en duwde zijn broer speels. "Wat moet je nieuwe vriendin?" vroeg hij en keek naar Eärwen. Two rolde met zijn ogen. "Shut up." zei hij. "En ze is mijn vriendin niet." One haalde zijn handen op en draaide de zeemeerminnenbaai in. "Hé, Chanel!" schreeuwde hij door het water. Nog geen minuut later doemde Chanels gezicht al voor hen op. "Hé, jongens." zei ze maar toen ze Eärwen in de gaten kreeg zwom ze snel naar haar toe. "En wie is dit?" Chanels handen gleden door Eärwens haar.


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Ik wist niet wat ik kon verwachten terwijl ik achter de twee jongens aanzwom.
    Maar al snel kwamen we in een baai aan waar er iets op ons af kwam zwemmen.
    Niet zomaar iets, het was een Zeemeermin!
    Zal dit dan Chanel zijn? ,,He jongens." begroette ze hen lieflijk en toen ze mij in de gaten kreeg kwam ze naar me te zwemmen, haar staart schitterde in het water. ,,En wie is dit?" vroeg ze terwijl ze om me heen zwom en haar handen door mijn lange licht blonde haar liet glijden.
    ,,ik ben Eärwen." was het enige wat er momenteel uit mijn mond kon komen, ik was nog steeds niet echt gewend aan het aanzicht van de mooie zeemeermin.


    Credendo Vides

    |Ik ga gewoon Arwen schrijven als je dat goed vind? ^^ |
    The Twins.
    "Eärwen, ongebruikelijke naam." mijmerde Chanel luidop. Ze liet Arwen's los en bekeek het meisje eens. "Een vriendin van de jongens hé. Míjn jongens." Chanel zwom terug naar de tweeling. "Wie is die meid?" siste ze. "Ik moet haar hier niet." One haalde zijn schouders op. "Two vroeg of ze meeging." zei hij en wees naar zijn broer. "Meisjes worden hier niet toegelaten." vervolgde Chanel met toegeknepen ogen. Chanels vriendinnen kwamen ook aangezwommen maar Arwen leek van geen kwaad bewust. ze keek enkel naar de staarten van de zeemeerminnen.


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    ,,Eärwen, ongebruikelijke naam." hoorde ik de zeemeermin mijmeren.
    ,,een vriendin van de jongens hé. míjn jongens."
    Een onbehaaglijk gevoel bekroop me een beetje terwijl ik toekeek hoe ze van me weg zwom en tegen de tweeling begon te fluisteren.
    Al om me heen kijkend zag ik hoe we langzaam ingesloten werden door meerdere zeemeerminnen, allemaal met een andere kleur staart.
    Wat gebeurd er nu allemaal ?


    Credendo Vides

    Twins.
    Two rolde met zijn ogen. "Je bent ook zo," "Jaloers?" vroeg Chanel. "Ja, wat ga je eraan doen guppy?" snauwde ze. "Meisjes niet toegelaten, einde discussie." Chanel zwom weg en One achtervolgde haar als een hondje. Ook Two wilde er achter zwemmen maar hij kon Arwen niet achterlaten. "Je mag niet in de baai van Chanel." zei hij tegen Arwen.


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Een beetje beteuterd keek ik toe hoe de zeemeermin met de naam Chanel weg zwom, met One direct achter haar aan en Two volgde hen ook al, maar plots draaide Two zich om en keek me aan. ,,je mag de baai niet in van Chanel."
    Bedoelde ze dit met jaloers? dat meisjes gewoon helemaal niet toegestaan waren in de baai.
    Teleurgesteld keek ik hem aan. ,,oké,ik wil niet dat jullie problemen krijgen met hen, dus ik ga wel een eindje verderop zwemmen." ik wees over mijn schouder richting een koraalrif.
    Ik probeerde te lachen, maar van binnen was ik nader bij het huilen.
    Waarom werd mij dit weer ontzegd ?


    {ik ga even lunchen, ben zo weer terug}

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 12:35 ]


    Credendo Vides

    LostMagic schreef:
    (...)

    Gale Darser
    'Je hebt waarschijnlijk gelijk.' zeg ik en kijk haar aan 'Rennen of Regen?' vraag ik lachend. Als we rennen kunnen we misschien op tijd bij mijn boomhut zijn. Het huisje is iets te ver weg. Ik laat de keuze aan haar over.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Kay kay. ^^ |
    Twins.
    Two lag in de clinch met zichzelf. Hij wilde wel mee met Chanel en zijn broer maar hij kon moeilijk Eärwen achterlaten. Stel dat ze ook werd ontvoert net als Tiger Lily. "Wacht" zei hij aarzelend en zwom toen achter Eärwen aan. "Ik ga wel met je mee."


    kindness is never a burden.