• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ga morgen op vakantie voor 10 dagen en ik heb geen wifi...
    Dus wie wil Gwenn overnemen? Ze is nu aan het eten in de Lostboy boom.
    En wie wil Tootles overnemen? Die is nu bij de indianen opzoek naar de andere Lostboys ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eärwen

    Een beetje verbouwereerd draaide ik me om in het water nadat Two me toe had geroepen dat hij met me meeging. ,,en je broer dan? En hoe zal Chanel erop reageren ?" Even dacht ik terug aan hoe ze naar me gekeken had, hoewel ze waarschijnlijk niet door had gehad dat ik het wel degelijk had begrepen.
    Ik had dan wel grotendeels naar haar staart gekeken, maar ik ben niet dom.


    Credendo Vides

    Twins: Two.
    Two haalde zijn schouders op. "One red het wel en Chanel zal me de rest van mijn leven haten maar dat deed ze 2 jaar geleden ook." Two grinnikte om een binnenpretje.


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Gale Darser
    'Je hebt waarschijnlijk gelijk.' zeg ik en kijk haar aan 'Rennen of Regen?' vraag ik lachend. Als we rennen kunnen we misschien op tijd bij mijn boomhut zijn. Het huisje is iets te ver weg. Ik laat de keuze aan haar over.


    Lune Kate Stuwrad

    Ik stak mijn vrije hand op en voelde een druppel. 'Ja dat word regen' zeg ik en ik voel de volgende druppels. Droog aankomen gingen we nu niet meerredden jammer genoeg. Ik keek hem even aan en hoorde toen een donder. Ik slaakte eennklein gilletje en kneep in zijn hand. De druppels volgenden en langzaam werd de lucht grauw en wij nat.

    (Sorry ben op de ipad wegens comp problems en ik had hem niet gezien sorry!!!!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [niet erg]
    Gale Darser
    Ik til haar op mijn rug. 'Met die jurk is het niet echt handig om te rennen.' grinnik ik en loop van de berg af. Als we de bomen bereiken zijn we al doorweekt. Ik laat haar van mijn rug af gaan als we bij mijn boomhut zijn. Ik klim vlug naar boven en wacht op Lune.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward.

    Ik sla mijn armen rond zijn hals en probeer hem zo goed mogelijk vast te houden. Ik klim na hem de boom in en kijk dan naar hem. 'Je bent een beetje nat.' grinnik ik en ik haalnde vlecht uit mijn haar. Ik geef hem een kusje en knijp dan mijn haar boven de grond uit. 'Nu heb ik twee keer gedouched vandaag.' zeg ik droog en ik loop naar hem toe.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Je kan nog een keer?' zeg ik lachend en gebaar naar buiten. Ik laat me op mijn deken vallen en kijk naar hoe ze haar haar uitwringt. Ik denk even na en loop naar het kastje waar de school en de geweren op liggen. 'Volgens mij liggen er hier nog wat kleren.' zeg ik en kijk even in het kastje. Ik haal er een hemd voor mij uit en kijk even naar haar. 'Ik heb nog een hemd liggen anders? Wil je die? Dan kan je kleedje drogen.' vraag ik haar en knoop mijn natte hemd los. Ik doe dan mijn droog hemd aan en kijk haar vragend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Ja graag' zeg ik en ik pak zijn hemd aan. Ik laat de jurk van me af glijden en maak het korstet los. Daarna laat ik het hemd over me heen vallen. Hij valt als een kleedje rond mijn lichaam. Ik haal mijn haar erover heem en glimlach naar hem. Daarna leg ik alles netjes neer zodat het goed kan drogen. Ik ga zitten en kijk naar de regen buiten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Poeh schreef:
    Twins: Two.
    Two haalde zijn schouders op. "One red het wel en Chanel zal me de rest van mijn leven haten maar dat deed ze 2 jaar geleden ook." Two grinnikte om een binnenpretje.


    Eärwen

    ,,Dus uiteindelijk draait ze wel bij?" fluisterde ik, nadenken over waarom ze hem twee jaar geleden ook haatte.
    Ik wou niet dat hij in de problemen kwam bij de zeemeerminnen, maar blijkbaar scheen hij er niet veel mee te zitten.
    Ik glimlachte naar hem. ,,bedankt."murmelde ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:59 ]


    Credendo Vides

    Beat schreef:
    Lune Kate Stuward

    'Ja graag' zeg ik en ik pak zijn hemd aan. Ik laat de jurk van me af glijden en maak het korstet los. Daarna laat ik het hemd over me heen vallen. Hij valt als een kleedje rond mijn lichaam. Ik haal mijn haar erover heem en glimlach naar hem. Daarna leg ik alles netjes neer zodat het goed kan drogen. Ik ga zitten en kijk naar de regen buiten.


    Gale Darser
    Ik had me omgedraaid toen ze haar omkleedde en nu kijk ik weer naar haar. Ik pak een vliezen dekentje van de plank en leg het over haar schouders. Al die spullen liggen hier nog van mijn vorige kampeeruitjes. Ik ga naast haar zitten en staar een beetje naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katelyn
    Als het begint te regenen ren ik naar het huisje. Jammer voor Lune maar ik wil niet in de regen blijven staan. Tot mijn verbazing is het huisje leeg. Ah ze zullen zo wel komen of ergens anders gaan schuilen. Ik en Leila zetten samen thee en genieten dan van het warme drinken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik zag vanuit me ooghoeken dat hij naar me staarde. 'Kan je het zien?' vroeg ikg rijnzend en gaf hem een kusje. 'Ik hou van' zei ik zacht. Ik kreeg het best koud en trok de deken beter om me heen. 'Heb jij het niet koud?' zei ik en ik bibberee een beetje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Wie wilt er iets doen met Wendy/Melrose/Madison?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gale Darser
    Ik ril zachtjes maar schud mijn hoofd. 'Jij kan het beter gebruiken. Trouwens ik wil niet dat er iemand kan zeggen dat ik je ziek heb laten worden.' lach ik zachtjes en sla mijn arm om haar schouders heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Katelyn zit in een huisje bij de elfen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'