• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Topic]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik keek naar onze handen en zag dat hij mijn armbandje om had. Een warm gevoel trok door me heen. Ik wou hem echt nooit meer kwijt. Ik sta even op mijn tenen om hem een kusje te geven kijk dan naar Katelyn. 'Oja fruit' zeg ik en ik kijk naar Gale. 'Wil je meehelpen?' vraag ik verlegen en keek hem glimlachend aan.


    Gale Darser
    'Natuurlijk.' glimlach ik en zoen haar nog even zachtjes op haar lippen waarna ik samen met hen fruit zoek. Dit keer heb ik mijn leren tas niet bij dus zal ik alles moeten dragen. Ik pluk de aarbeien en de druiven en kersen en pak dan ook een paar appels.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 7:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Topic}


    Credendo Vides

    Topics


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lune Kate Stuward
    De moeite om appels uit de boom te schieten neem ik niet dus zocht ik wat lager. Ik plukte wat peren, bosbesjes, frambozen en perziken. Ik zag Leila aankomen vliegen en ze bleef rondjes om mijn hoofd vliegen. Ik grinnikte en gaf haar een framboos. Ze knikte goedkeurend en begon ervan te eten. Ik zag nog een paar steentjes liggen en pakte ze op. Die konden vast nog wel van pas komen. Ik kijk even om naar Gale en zie dat hij nog steeds aan het zieken is. Ik glimlach en pluk dan nog wat kersjes. Ik blaas en pluk haar uit mijn gezicht en glimlach dan naar Katelyn.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [mijn topics.]

    Poeh schreef:
    Curly. | 16 | Bos.
    "Egoïstische trutten," mompelde Curly en liep terug naar Ryan die onderuitgezakt tegen een boom zat. Hij ondersteunde haar weer met zijn arm en bracht haar -naar de andere kant van het eiland.- naar de indianen. "Kan iemand mij helpen?!" schreeuwde Curly.


    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    Rhi blijft moeizaam overeind staan en mompelt iets als water.
    "Ik heb gewoon water nodig en een vuurtje, dan schroei ik het wel dicht. Dan komt het wel in orde", fluistert Rhi schor, wetend dat het vast en zeker niet in orde komt. Ze is veel te veel bloed verloren en als ze het gaat dichtschroeien kan het mislukken. Of dan valt ze flauw en wordt ze niet meer wakker.


    [Misschien moeten ze naar de Lost Boysboom gaan. XD *hint*? Ik wil naar de Lost Boysboom. En dan kan ze misschien ook nieuwe kleren aandoen ofzo, of in ieder geval de hare wat wassen. XD]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    Rhi blijft moeizaam overeind staan en mompelt iets als water.
    "Ik heb gewoon water nodig en een vuurtje, dan schroei ik het wel dicht. Dan komt het wel in orde", fluistert Rhi schor, wetend dat het vast en zeker niet in orde komt. Ze is veel te veel bloed verloren en als ze het gaat dichtschroeien kan het mislukken. Of dan valt ze flauw en wordt ze niet meer wakker.


    [Misschien moeten ze naar de Lost Boysboom gaan. XD *hint*? Ik wil naar de Lost Boysboom. En dan kan ze misschien ook nieuwe kleren aandoen ofzo, of in ieder geval de hare wat wassen. XD]


    |Denk je dat Curly Rhi het hele eiland kan ronddragen of zo? Dat begint na een tijde wel te wegen hoor. xD |

    Curly. | 16 | Indianendorp.
    Curly knikte en liep weer het bos in. "Ik breng je naar de Lost Boys boom." zei hij. Curly overwoog zijn opties. Hij kon vliegen met de kans naar beneden te vallen. Hij kon lopen maar dan zou Ryan misschien doodbloeden. Curly besloot het vliegen te wagen en hield halt. "Oké Ryan. Ik ga vliegen, alles wat jij moet doen is aan gelukkige gedachten denken kan je dat?" Curly ging niet wachten op één of andere stomme opmerking over dat ze niet gelukkig kan denken als ze doodbloed en duwt zich af van de grond. "Neem mijn middel beet en laat niet los," zei hij en ging boven de bomen vliegen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 10:53 ]


    kindness is never a burden.

    [XD Ze kan ook wel een beetje lopen, hoor, dan doen ze er alleen dubbel zo lang over. Ik luister nu trouwens precies het juiste liedje. =D AND: FINN IS MINE. He reminds me of Finnick and Finn of the Defenders.]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    Waarom doet hij zoveel voor me? vraagt Rhi zich af. Ze is verdomme een piraat. "Oké, Ryan. Ik ga vliegen, alles wat jij moet doen is aan gelukkige gedachten denken. Kan je dat?", vraagt Curly. Ze schudt even zwakjes haar hoofd, maar maakt toch haar geest vrij en probeert aan dingen te denken die nooit zijn gebeurt. Wat ze in dromen heeft gezien en de zeldzame gebeurtenissen die een glimlach op haar gezicht kunnen brengen. Een oprechte glimlach. Maar het enige wat de hele tijd door haar hoofd gonst is dat ze een stomkop was omdat ze die wonde niet eerder had verzorgd en dat Curly haar daar nu om wilde helpen. Ze had liever gehad dat hij haar gewoon achterliet in het bos ofzo, dan stond ze nu niet zo dep bij hem in het krijt. Maar ze verliest bijna het bewustzijn, en de extra kracht die ze ervoor nodig zou hebben om iets te zeggen, zou ervoor kunnen zorgen dat ze nooit meer wakker wordt. Rhi zet het van zich af en denkt aan haar dromen als klein meisje. Dat ze gerespecteerd werd en dat ze veel vrienden had. Dat ze vrij was en dat ze vele feesten kon bij wonen. Dat ze mensen had om van te houden en dat die mensen ook van haar hielden. En die simpele dingen brengen een glimlach op haar gezicht.


    [Ik vind het faal dat ik zoveel geschreven heb en dat je dat nu helemaal moet doorlezen ook al heb je er niets aan. XD]


    help

    [Sjalalalalala. Zijn er nog andere Lost Boys online?]


    help

    Jarvis schreef:
    [XD Ze kan ook wel een beetje lopen, hoor, dan doen ze er alleen dubbel zo lang over. Ik luister nu trouwens precies het juiste liedje. =D AND: FINN IS MINE. He reminds me of Finnick and Finn of the Defenders.]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Indianendorp
    Waarom doet hij zoveel voor me? vraagt Rhi zich af. Ze is verdomme een piraat. "Oké, Ryan. Ik ga vliegen, alles wat jij moet doen is aan gelukkige gedachten denken. Kan je dat?", vraagt Curly. Ze schudt even zwakjes haar hoofd, maar maakt toch haar geest vrij en probeert aan dingen te denken die nooit zijn gebeurt. Wat ze in dromen heeft gezien en de zeldzame gebeurtenissen die een glimlach op haar gezicht kunnen brengen. Een oprechte glimlach. Maar het enige wat de hele tijd door haar hoofd gonst is dat ze een stomkop was omdat ze die wonde niet eerder had verzorgd en dat Curly haar daar nu om wilde helpen. Ze had liever gehad dat hij haar gewoon achterliet in het bos ofzo, dan stond ze nu niet zo dep bij hem in het krijt. Maar ze verliest bijna het bewustzijn, en de extra kracht die ze ervoor nodig zou hebben om iets te zeggen, zou ervoor kunnen zorgen dat ze nooit meer wakker wordt. Rhi zet het van zich af en denkt aan haar dromen als klein meisje. Dat ze gerespecteerd werd en dat ze veel vrienden had. Dat ze vrij was en dat ze vele feesten kon bij wonen. Dat ze mensen had om van te houden en dat die mensen ook van haar hielden. En die simpele dingen brengen een glimlach op haar gezicht.


    [Ik vind het faal dat ik zoveel geschreven heb en dat je dat nu helemaal moet doorlezen ook al heb je er niets aan. XD]


    |Hehe, dan heb ik tenminste nog wat te doen + Finn doet me ook aan Finnick denken. (: JAMES GAISFORD!|

    Curly. | 16 |In de lucht boven de bossen. XD

    Curly voelde het gewist lichter worden wat betekende dat Ryan gelukkige gedachten had. Het was best nog een tijdje vliegen naar de boom en Curly wist niet zeker of hij het gewicht dat Ryan nog steeds had zou kunnen dragen. Moest Tink hier nu zijn... Na een tijdje kwam de boom in zicht en begon Curly aan de landing. Hij wist niet precies wie er allemaal was maar zette Ryan tegen een boom buiten. Hij stormde de boom in en trok The Twins mee naar buiten. "One, ga eens water zoeken." beval hij hem en One liep zonder protest de boom weer in op zoek naar water. "Two, ga takken zoeken en maak een vuur." Curly zelf ging bij Ryan zitten. "Alles goed?" vroeg hij en ving de glazen fles water op One hem toewierp. Curly gaf de fles aan Ryan en keek toe hoe Two een vuur maakte.


    kindness is never a burden.

    [HE'S ALSO MINE. You could've taken him to play Curls. xd I WANNA KNOW WHO FINNICK IIIIIIIIS. Johanna is al gecast. xd]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Lost Boysboom
    Rhi weet niet hoe het komt, maar door aan die dingen te denken heeft ze wat kracht bij gekregen. Ze heeft het ijskoud en klemt haar armen rond haar middel. "Alles goed?", vraagt Curly die bij haar gaat zitten.
    "Niet echt nee", fluistert ze zachtjes. Ze neemt eerst een slok van de fles water die Curly haar geeft en maakt dan het verband weer los. Ze klemt haar kaken op elkaar als ze stukje bij beetje het verband losweekt en uit de wonde trekt, wat helderrood bloed op haar handen oplevert. Beverig en zo voorzichtig mogelijk gaat ze te werk, totdat er nog een klein beetje water over blijft en het verband bijna helemaal los is. Als ze het laatste stukje er met een kreun uit trekt, ziet ze hoe lelijk de wond is. Het vel dat er helemaal was af gegaan is gerafeld en op de verkeerde plaatsen weer aan elkaar gegroeid, waardoor de huid blauw en geel staat. Rhi sleurt zichzelf naar het vuur en haalt even diep adem. De laatste keer dat ze dit heeft gedaan, was het lemmet niet goed genoeg opgewarmd en was de pijn verschrikkelijk. Ze pakt haar dolk en legt die in het vuur, terwijl ze het doorweekte verband ergens naast zich legt.


    help

    [Zijn er eigenlijk nog mensen bij de Lost Boysboom?]


    help

    Jarvis schreef:
    [Zijn er eigenlijk nog mensen bij de Lost Boysboom?]


    Aarde aan RPG'ers.


    help

    [voor zover ik weet op dit moment Tootles en Eärwen]

    Mijn laatste post:
    Tootles
    'hey, ik denk dat we nog niet goed aan elkaar zijn voorgesteld, ik ben Eärwen,' zegt het meisje.
    'Tootles, welkom bij de Lostboyboom,' glimlach ik naar Eärwen, 'heb jij Peter gezien, want ik ben hem al de hele tijd aan het zoeken,' zucht ik vermoeid.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 11:42 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.