• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway (vakantie)

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 9:33 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [attentie aan beat :P ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Gale Darser
    'Ik geef je die dingen omdat ze voor jouw zijn. Theoretisch gezien heb ik je nog niets gegeven. Het is mijn moeder haar jurk en mijn tante haar armbandje.' lach ik en omhels haar. 'Jij hebt me je hart gegeven dat is meer dan ik ooit vragen kan.' glimlach ik naar haar en veeg haar tranen weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    Twins: Two.
    Two haalde zijn schouders op. "Chanel is Chanel." zei hij enkel vaag en keek naar een mooie dolfijn die langs zwom. "En bedankt waarvoor?" Two zwom wat dieper het koraalrif in en zag toen alle levende wezens. Krabben, kleine visjes, platvissen... Het was echt mooi, het leven onder de zeespiegel.


    Eärwen

    ,,Chanel is Chanel." Zijn stem klonk een beetje van ver weg, alsof hij met zijn gedachtes helemaal ergens anders zaten terwijl hij naar een dolfijn keek die langs zwom.
    ,,En bedankt waarvoor?" zei hij voordat hij verder zwom het koraalrif in.
    Waarvoor wou ik hem inderdaad eigenlijk bedanken? Maar ik wist het antwoord ook al; omdat hij me niet in mijn eentje had achtergelaten of had genegeerd zoals de meeste van de rest hebben gedaan.
    Ik zwom een beetje achter hem aan terwijl ik hier en daar een schol vissen van wat dichterbij ging bekijken.
    Serieus, wat is het mooi hier.
    Een groepje zeepaardjes trok uiteindelijk echt mijn aandacht en ik bleef even op mijn plaats drentelen om te kijken hoe ze zich allemaal om een stengel vastklemden met hun staarten en ik moest even lachen toen ze met hun hoofden gebaren naar elkaar leken te maken.


    Credendo Vides

    Madison | bos
    Ik zuchtte, en miste Milena eerlijk gezegt nu al. Ze was zo ongeveer de enige die ik mocht, en zij begreep mijn sadistische, genadeloze bedoelingen ook. Altijd.
    Ik leunde verveeld tegen een willekeurige boom aan, die zich plaatsvond in een open plek.
    Ik wachtte op wat plezier, op wat vermaak.. Maar ik vreesde dat die niet snel komen zou.

    Wendy | bos ~ strand
    Doelloos liep ik een beetje rond, en belandde uiteindelijk op het strand. Het was een beetje aan het schemeren, en in de verre verte was het schip van Hook te zien. De woeste zee vulde de stilte op, en ik zuchtte onhoorbaar. Dit is wat ik al die tijd had gewild, toch? In Neverland zijn?


    *verveelt zich*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |Moet Peter Wendy komen lastigvallen? *wbw* |


    kindness is never a burden.

    [Sounds good -wbw-]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twins: Two.
    Two keek naar Eärwen die moest lachen om zeepaardjes en hij zwom een stukje verder het rif in. Daar op de bodem lag een wrak van een schip. Het schip dat de Lost Boys en Peter eens ten onder hebben laten gaan. Hook werd rood van woede en zwoer niet te rusten voordat Peter Pan dood was. Two wenste hem daar nog veel geluk bij. Hij zwom naar het wrak dat scheef over het zand lag en streek met zijn hand over de gebroken mast. Ooit was het een mooi schip maar nu niets meer dan een verloren strijd.

    Peter Pan.
    "Ik ga Wendy zoeken." zei Peter tegen Curly en de indianenmeisjes. Hij liep de boom uit en vloog over de bomen naar het strand waar Wendy wel vaker was. Hij zag haar op het strand staan naar het schip van Hook kijken en luisterde blijkbaar naar de zee. Peter ging geruisloos achter haar staan. "Geweldig, vind je niet?" vroeg hij.


    kindness is never a burden.

    Wendy | Strand
    Ik genoot van het koele briesje dat langs mijn haren streek.
    ''Geweldig, vind je niet?'' vroeg een zeer bekende stem, waardoor ik een sprongetje maakte van schrik. Grinnikend keek ik Peter aan, en knikte.
    ''Het is prachtig.'' gaf ik toe, en wierp weer een blik op het schip, waar zwak licht vandaan kwam. De zee er omheen, die het licht van de ondergaande zon weerkaatste, en het bos op de achtergrond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik heb geen idee of het al avond is hoor, heb maar wat gedaan ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |Haha, is goed. Peter gaat Wendy meenemen naar de elfen, kay? |
    Peter Pan, strand.
    Peter glimlachte. "Als je hier blijft, kan je het elke avond zien." zei hij en verstopte zijn ene voet onder het zand. "Dan kan ik je leren vechten en kan je elke avond verhalen vertellen over Hook en Cinderella."


    kindness is never a burden.

    Sure ;3
    Wendy | Srand
    Ik keek hem aan, en glimlachte. ''Ik zou het geweldig vinden.'' zuchtte ik, maar met nog steeds mijn ouders in mijn achterhoofd.
    Ik had mijn blik nog steeds op Peter gericht, en mijn mondhoeken krulden omhoog.

    [Ik weet nog steeds niet hoe hij er uit ziet x_x Welk uiterlijk heb je gebruikt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    |o.O maar ChildOfEvil die normaal de rol van Peter heeft heeft hem al ingevuld. Maar d'r computer is kapot dus kan ze er niet op. (: Ik ben maar tijdelijk Peter hoor. (x |
    Peter Pan, Strand.
    Peter glimlachte en nam Wendy's hand vast. "Kom." zei hij enkel en trok haar mee het inmiddels donkere bos in. Hij duwde wat bladeren opzij en na een tijdje gelopen te hebben trok hij Wendy mee een open plek op. De plek stond vol grote balderen en werd verlicht door honderden kleine lichtjes. Elfjes.


    kindness is never a burden.

    [Okay :"D
    Dus het is gewoon die Peter uit de film à la foto in de beginpost?]
    Wendy | Elfen
    ''Kom,'' zei Peter, en hij trok me mee. Net toen ik wou vragen waar we heen gingen, kwamen we uit op een open plek. Overal waren lichtpuntjes, en ik keek mijn ogen uit. Zo veel elfjes bij elkaar had ik nog nooit gezien. Logisch, maar..-
    Slow down, Wendy.
    ''Wow,'' mompelde ik. ''Het is prachtig.''

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 11:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 11:24 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Yeah, I think so. Ik zou een andere genomen hebben maar het is ChildOfEvils rol. ^^ |
    Peter Pan, Elfen.
    Peter liet Wendy's hand los en knikte. "De elfen." zei hij en duwde Wendy met zijn hand op hun onderrug naar een boom. Binnen in de holle boom was het nog meer verlicht door de elfen die zich daar hadden verzameld. Maar Peter keek niet naar de elfen. Hij keek naar Wendy's mooie gezicht. Naar haar lange bruine haren.

    |Ach, ik hou van clichés, lekker de scène uit de film stelen. (x |


    kindness is never a burden.