• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Carmella's verloofde is offline, forever alone :3]

    Carmella Reine Marvella - Matching Banquet Zaal
    Zodra dat achter de rug was, ging ik staan. Mijn blik schoot door de ruimte, maar zo snel kon ik mijn "verloofde" niet vinden en zo interessant vond ik het ook niet. Op de foto had ik hem gezien, en hij was absoluut niet lelijk, maar toch een jongen van zeventien.
    Mijn ogen schoten naar de dichtsbijzijnde tafel met drankjes, en ik liep erheen. Jammer genoeg was ook hier alle drank weg genomen.
    Ik draaide me naar de zaal toe, leunde tegen de tafel en liet mijn handen op het tafelblad rusten. Wat een rotzooi.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:26 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [I'm sorry, my babies, maar nu moeten jullie het even zonder mij doen. :'D Ga gesprekken aan! Ik ben moe en voel me kut en ga naar bed. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Deavon John Smith - Matching Banquet
    Lily Samantha Henderson. Dat was dus mijn verloofde.Ik bijt zacht op mijn onderlip en zie mijn moeder me glimlachend aankijken. Ik kende haar niet dus heb geen idee wat ik van haar moet verwachten.
    Ik loop naar de official waar ik de micro-chip krijg. Vrijwel meteen loop ik meteen weer terug naar mijn tafel."Ga haar zoeken dan" spoort mama me aan.
    Ik slik even. Nu begin ik zenuwachtig te worden. Ik wil weer weglopen. Mam houd me tegen en strijkt mijn smoking nog even glad. Mama duwt me nog snel een roos in mijn handen. Ik loop even rond. Zoekend naar het meisje dat aan mij gematched was.
    Dan zie ik haar. Ze zit aan een tafel met prachtige zwarte haren een getinte huid en haar ogen. Wauw. Ik denk dat ik wel goed zit. Ik loop op haar af en glimlach even.
    "Hoi" zeg ik zacht. "ik...ehm...ja ik ben Deavon Smith" zeg ik zachtjes en ik steek de roos naar haar toe.

    [is ze er wel?]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [deavons verloofde ook haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Angelite schreef:
    [I'm sorry, my babies, maar nu moeten jullie het even zonder mij doen. :'D Ga gesprekken aan! Ik ben moe en voel me kut en ga naar bed. ^^]

    [Nou.. (no_chears) Weltrusten (:]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Owen Rheya Jackon
    Toen mijn verloofde op het scherm verscheen kuchte ik wat ongemakkelijk. Mijn vader gaf me een schouderklopje terwijl ik opstond en richting de Official te lopen om een of andere microchip te krijgen. Mijn ogen gleden door de zaal die nu in rep en roer was door het nieuws. Ik kon niet ontkennen dat ze er prachtig uitzag. Elyse Felicia Lautus, heette ze. Ik vroeg me af hoe het nu verder zou gaan terwijl ik steeds dichter bij de Official kwam en dus steeds officiëler werd.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:25 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Avelin Cyrille June -Matching Banquet Zaal

    Na de matchmaking, ging ik staan en keek ik de zaal rond. "Nou ga dan zoeken" Ik keek naast me naar Oliv, waarna ik op mijn onderlip beet en knikte. Ik begon wat door de zaal te lopen, waarna ik het zwarte haar van Michael zag, mijn verloofden. Ik tikte hem aan op zijn schouder, en keek hem aan. "Avelin June" stelde ik mezelf voor.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Moeten ze naar de Official of gelijk naar zijn/haar verloofde?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Nou, de Officials zijn beiden offline, dus ja :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Lol, mijn verloofde is offline :3 Lonely T^T ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ik ga ook even me bedje opzoeken. Hoop niet dat ik al te veel mis morgen haha
    sleepwell ^^]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ben weer terug ^^ Even alles door lezen]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik ga ook, ben er misschien straks nog, of anders morgen (: Night Night]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik ben weg.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Nou, de Officials zijn beiden offline, dus ja :3]


    [Ik heb wel geduld om op een Official te wachten maar het is wel handig als ik weet wat ik moet doen ;p dan kan ik alvast iets posten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered