• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella Reine Marvella - Matching Banquet Zaal
    Blijkbaar gingen we beginnen, jammer. Ik had er geen nee tegen gezegd om even alleen te zijn met hem. Nou ja, alleen. Zonder het afluisterend oor van die vrouw.
    Op het moment dat ik richting mijn moeder en broer ging, ving ik zijn knipoog nog op. Ik beantwoordde die met een glimlach, en draaide me vervolgens om. Mijn broers groene ogen brandden op me toen ik aan kwam lopen, maar hij hield zijn lippen stijf op elkaar.
    Zonder één van de twee te groeten, nam ik plaats op de stoel die klaar stond. Ik sloeg mijn benen automatisch over elkaar.

    Cherine Violette Laramie - Matching Banquet Zaal
    Diep in gedachten verzonken liep ik verder de zaal rond, liet mijn ogen over de aanwezigen glijden. Eén van hen was binnen nu en een maand mijn man. Een kille rilling trok over mijn ruggengraat.
    Vervolgens viel mijn blik op een jongen en meisje, die het goed met elkaar leken te vinden. Toen ik beter keek, ontdekte ik de reden daarvan al snel. Ze leken te erg op elkaar om geen tweeling te zijn, daarbij merkte je het gewoon aan hun manier van doen.
    Ik zuchtte. Gezeldschap kon nooit kwaad, dacht ik maar.
    "Hallo," begroette ik de twee met een glimlach.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Avelin Cyrille June -Matching Banquet Zaal

    'Het zag er net ook goed uit hoor.' Ik draai me om, en kijk in de ogen van een vriendelijk uitziende jonegn, hij stak zijn hand uit en stelde zich voor als 'Owen.' Er verscheen een glimlach op mijn lippen. "Avelin" ik nam zijn hand aan en schudde deze, en keek hem aan. "Denk je? Volgens die official zat het nogal 'losjes'" Ik grinnikte even, Owen voelde vertrouwd aan, iets wat ik maar met wijnig mensen had. "Ben...ben jij zenuwachtig?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Yemelia Fannie Shannon- Matching Banquet Zaal

    'Zeer goed idee, de koks zijn klaar. Laat het Matching Banquet maar beginnen. Ik zal de rondes maken tijdens het dinner, jij hebt je rust nodig,' Zei hij tegen mij. Ik glimlachte even. 'Maak je maar niet druk om mij. Ik doe dit veel vaker dan jouw. Zie je dadelijk ,lieverd,' Zei ik en liep naar het podium.
    Op het podium tikte ik even op de microfoon. 'Goedenavond avond jongens en meiden en welkom op het Matching Banquet. Vandaag is de grote dag. Vandaag krijgen jullie te horen met wie je uiteindelijk gaat trouwen,' Ik keek even rond 'Op basis van genen, uiterlijk en gedrag zijn jullie matchen bepaald,' Dit was niet helemaal waar, maar van de genen wel. 'Ik zeg tast toe en zo meteen krijgen jullie alles te horen,' Zei ik vriendelijk met een glimlach.
    [Wie gaat eigenlijk de machten samenstellen?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Deavon John Smith - Matching Banquet
    Als de jongen zijn mond open doet komt er toch een waterval van woorden uit wat me heel erg verbaast gezien zijn uiterlijk lijkt hij me niet iemand die zo veel zou praten.
    "Ben je trouwens nerveus voor de Matching? ik eerst niet maar het begint nu toch wel te kriebelen!" zegt de jongen. Ik krab weer op mijn achterhoofd voor ik mijn hand terug in mijn zakken stop. "Ehm Zenuwachtig?" herhaal ik. Ik denk even na over die vraag. "Zenuwachtig denk ik niet" antwoord ik.
    "Ik ben wel nieuwschierig" ik begin een beetje te wiebelen op mijn voeten. "ik ben nieuwschierig wie mijn verloofde word enzo weetje.." zeg ik. Ik glimlach eventjes. Ik haal vervolgens mijn schouders op.
    "Goedenavond avond jongens en meiden en welkom op het Matching Banquet. Vandaag is de grote dag. Vandaag krijgen jullie te horen met wie je uiteindelijk gaat trouwen,"zegt een vrouw. Ze kijkt even rond "Op basis van genen, uiterlijk en gedrag zijn jullie matchen bepaald,Ik zeg tast toe en zo meteen krijgen jullie alles te horen" Zegt ze. Ik kijk de jongen even aan. "Misschien zie ik je later wel" ik glimlach even en loop naar de tafel waar mijn ouders zitten.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:06 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Owen Rheya Jackon
    'Avelin.' stelde ze zichzelf voor. "Ben...ben jij zenuwachtig?" Het was duidelijk hoorbaar dat ze zelf wel zenuwachtig was.'Nee totaal niet.' Ik was ook totaal niet zenuwachtig. 'Dit hele systeem is toch onzin. Liefde is niet te generen, het moet vanzelf komen.' Sprak ik wat zachter. 'Goedenavond avond jongens en meiden en welkom op het Matching Banquet. Vandaag is de grote dag. Vandaag krijgen jullie te horen met wie je uiteindelijk gaat trouwen, Op basis van genen, uiterlijk en gedrag zijn jullie matchen bepaald, Ik zeg tast toe en zo meteen krijgen jullie alles te horen,' Hoorde ik een vrouwelijke Official zeggen. 'Nou, succes dan maar!' Ik glimlachte nog even vriendelijk naar haar terwijl ik richting mijn ouders liep.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Dat geratel van Michael doet me denken aan Fayan.. (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    LacunaCoil schreef:
    Yemelia Fannie Shannon- Matching Banquet Zaal

    [Wie gaat eigenlijk de machten samenstellen?]


    [A website did. ik ben nu de post aan het schrijven. :'D Het leek me het gemakkelijkst als Angel alles zou omroepen, en Yemeia de kaartjes uitdeelt.

    But first everyone has to eat and shit. 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ga even douche. Dus ik kan pas over 20-30 minuten weer reageren :3 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Maar eten is saai.. Kunnen we niet gewoon meteen naar het matchen? :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Maar eten is saai.. Kunnen we niet gewoon meteen naar het matchen? :3]


    [That was the plan, but I was still writing. give me 2 more minutes!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Avelin Cyrille June -Matching Banquet

    'Nee totaal niet.' Licht verbaasd keek ik hem aan, maar ergens gaf ik hem gelijk misschien was het wel helemaal niet nodig om zenuwachtig te zijn.
    'Dit hele systeem is toch onzin. Liefde is niet te generen, het moet vanzelf komen.'Ik knikte langzaam. "Ja...ja misschien heb je wel gelijk". 'Goedenavond avond jongens en meiden en welkom op het Matching Banquet. Vandaag is de grote dag. Vandaag krijgen jullie te horen met wie je uiteindelijk gaat trouwen, Op basis van genen, uiterlijk en gedrag zijn jullie matchen bepaald, Ik zeg tast toe en zo meteen krijgen jullie alles te horen,' sprak de stem van een vrouw, grote dag? het was eerder een of andere nachtmerrie. 'Nou, succes dan maar!'Ik keek Owen aan en glimlachte vriendelijk naar hem terug. "Het zelfde". Ik liep richting Oliv, en nam plaats aan de tafel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Levi Cameron Lautus
    Voordat mijn zusje nog iets kan zeggen komt er een knap meisje op ons afgelopen. 'Hallo,' begroet ze ons met een glimlach.
    Automatisch komt er weer een lichte grijns op mijn gezicht terwijl ik het meisje in me opneem wat me een por van Elyse op levert.
    'Deze idioot hier is mijn broer Levi,' zucht ze.
    'En dit is mijn lieftallige zusje Elyse,' grijns ik en ik wil een arm rond haar schouders slaan maar Elyse doet snel een stap opzij. Typisch haar. Het ene moment moet ik haar geruststellen en het volgende de moment vindt ze me irritant, dat laatste gebeurt vooral als ik voor haar neus met meisjes loop te flirten. Één van de redenen waarom ik dat doe.
    'En hoe heet deze mooie dame?' vraag ik aan het meisje.
    'Goedenavond avond jongens en meiden en welkom op het Matching Banquet. Vandaag is de grote dag. Vandaag krijgen jullie te horen met wie je uiteindelijk gaat trouwen. Op basis van genen, uiterlijk en gedrag zijn jullie matchen bepaald. Ik zeg tast toe en zo meteen krijgen jullie alles te horen,' zegt dezelfde vrouw als net vanaf het podium.
    Ik zucht even en kijk naar het meisje. 'Misschien zien we elkaar later nog,' zeg ik en ik kan het niet laten om voordat ik en Elyse naar onze tafel lopen de hand van het meisje vast te pakken en er een lichte kus op te drukken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matching:
    Angelite Hire - Matching Banquet Zaal
    Alle jongeren vertrokken naar hun tafels. Mijn ogen volgden onbewust Carmella. Normaal zou ik naar haar toe gaan, maar Yemelia hield me in de gaten. Het eten ging langzaam voorbij, te langzaam. Maar uiteindelijk kon ik dan toch het podium op. Ik nam mijn plaats achter de microfoon.
    'Dames en heren, en beste matches. Welkom bij het Matching Banquet. Laten we maar direct beginnen, ikweet zeker dat jullie allemaal zeer zenuwachtig zijn!'
    Het grote scherm ging aan. Eerst was het zwart, daarna verscheen op de linker helft het eerste, vrouwelijke gezicht. De naam las ik hardop voor, waardoor deze door de zaal schalde.

    'Annebeth Charlotte Neuman.' En nu werd ook de rechterkant van het scherm gevuld. 'Angus Scott Stanton.' Er werd beleeft geklapt, en ik wist dat beiden jongeren naar Yemelia zouden gaan voor hun micro kaart. Dus ik ging zeer rustig door.
    'Cherine Violette Laramie, Levi Cameron Miratio.'
    'Carmella Reine Marvella, Daniël James MacGregor.'
    'Avelin Cyrille June, Michael Emerald Gold.'
    'Lily Samantha Henderson, Deavon John Smith.'
    'Elyse Felicia Lautus, Owen Rheya Jackon.'


    Bij Carmella's naam liep mijn stem bijna vast. Bijna, en het leek me niet dat iemand het merkte. Hoopte ik. Ik zette het scherm uit en liep het podium af. De verloofden hadden nu tijd om elkaar te ontmoeten en met elkaar te spreken.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cherine Violette Laramie - Matching Banquet Zaal
    Lichtelijk beduusd bleef ik staan nadat de twee weer weg waren gelopen. Dat ging snel. Ik streek mijn haar naar achteren, mijn donkerblauwe ogen zochten de tafel waar mijn ouders te vinden waren.
    Met een zucht liep ik naar hen toe, en nam plaats. Mijn blik gleed naar de vrouw die de aankondiging had gedaan, lang, witblond haar, donkere ogen.
    Onzeker streek ik mijn zwarte jurkje glad, sloeg mijn blik neer.
    Ik liet de stroom namen langs me heen gaan, tot ik mijn naam hoorde. Naast mijn foto, verscheen degene van de jongen waar ik zonet mee had gesproken.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:17 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"