• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Owen Rheya Jackon - Matching Banquet Zaal
    Mijn ogen gleden onwillekeurig over de jongeren die voor mij de zaal inliepen. Ook al vond ik dit hele gebeuren complete waanzin met veel te veel franjes. Ik kon niet ontkennen dat mijn zenuwen met me op de loop gingen. Ik begroette de officials beleefd. "Welkom, Matches en hun familie! Neem de tijd, kijk wat rond, vind je plaatsen, het dinner zal starten over een half uur! Welkom!" Ik glimlachte wat beduusd en liep richting de aangegeven tafel. 'Jongen, kijk al dat vrouwelijke schoon toch eens!" mijn vader tierde als een klein kind. Ik draaide beleefd mijn hoofd af van de menigte terwijl ik mijn handen bestudeerde.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Haha, Owen's vader is awesome :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Yemelia Fannie Shannon – Matching Banquet Zaal

    Ik liep wat rond en keek of iedereen wel naar de juiste plek ging. Tegelijkertijd hiel ik een lijst bij of iedereen er wel wa. Ik herkende de vele gezichten. De vele gezichten die dadelijk gekoppeld zouden worden. Ik had ze samen met anderen via een systeem gekoppeld, daarom herkende ik ze. Ik zag dat Angel bij de familie Smith zat. Ik keek even de andere kant op en zag een meisje van 17 een glas wijn inschenken. Zuchtend liep ik op haar af. Ik zag dat ze ergens naar keek. Richting de familie Smith. iedereen keek hier naar elkaar, want ze willen weten wie hun match word. Ik ging naast haar staan en keek even hoe ze heet. 'Carmella Marvella, de wijn mag pas gedronken worden als het voorgerecht begint. En je mag maar maximaal 2 glazen ervan nemen,' Zei ik streng tegen haar.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:21 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Levi Cameron Lautus - Matching Banquet Zaal
    Het is zowat onmogelijk om Elyse gerust te stellen als ze eenmaal zenuwachtig is. Zelf ben ik ook zenuwachtig maar dat kan ik lastig aan haar laten merken want dan begint ze nog meer te stressen.
    'Welkom, Matches en hun familie! Neem de tijd, kijk wat rond, vind je plaatsen, het dinner zal starten over een half uur! Welkom!' zegt een mannelijke official met donker haar.
    'O mijn god,' hoor ik Elyse zachtjes piepen.
    Ik zucht even en pak haar handen weer vast. 'Voor de zoveelste keer El, het komt wel goed. Je wordt vast gematched aan een eh leuke jongen,' zeg ik waarna ik haar handen weer los laat. Elyse knikt voor de zoveelste keer die avond maar het blijkt duidelijk aan haar te zien dat ze zenuwachtig is.
    'Welkom allemaal, zoals u al gehoord hem kan u uw plaatsen rustig vinden. Het eten wordt dadelijk geserveerd. Gemaakt door onze beste koks en chefs,' zegt een vrouwelijke official.
    Ik besteed niet veel aandacht aan de officials en trek Elyse verder de zaal in. 'Met mam en pap is het goed gekomen dus het komt met ons ook goed,' zeg ik zelfverzekerder dan dat ik eigenlijk ben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ben een film aant kijken dus post pas morgen]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Yemelia, jij zit zeer goed in je rol. *Approves* ^^

    Sorry dat ik laat post: heb wat persoonlijke problemen. Ik lees mee, jullie mogen gesprekken voeren. Ik geef aan wanneer het dinner begint en schrijf een post als het Matchen begint. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Avelin Cyrille June -Matching Banquet Zaal

    "Denk eraan wat ik je heb verteld Avelin. Altijd beleefd wezen, mensen aankijken als ze tegen je spreken, met mes en vork eten, ellebogen van tafel. En loop niet steeds te dromen" Oliv rateld maar door over dingen die ik wel en niet moet doen, ze neemt mijn jasje af en ik strijk de stof van mijn donkerblauwe jurkje even glad. Donkerblauw was altijd al mijn kleur geweest, was iets wat ik me nog kon herrineren van wat mijn moeder vroeger zei. "Ja Oliv". Oliv knikte enkel. "Nou, zoek nou maar een plekje, en uh...veel plezier.". waren de woorden toen ze me alleen achter liet. Mijn ogen schoten even over de zaal, waarna ik onzeker op mijn onderlip bijt. Wat als ik niet gelukkig word? Wat als ik moet trouwen met een arrogante kwal, of nog erger, weer iemand die me mishandeld?


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Oke Lizz.]

    Carmella Reine Marvella - Matching Banquet Zaal
    Ik werd uit mijn fantasieën gehaald door één van de Officials, een vrouw met lang, helderblond haar en donkere ogen. Onwillekeurig wierp ik een blik op de witte wijn in mijn hand, en keek weer naar de vrouw.
    "Het is nogal zonde om het nu weer weg te gooien, niet?" vroeg ik, waarna ik een klein slokje nam. "Daarbij is het mijn eerste glas, dus is er niks aan de hand."
    Wat wilde ze er mee doen? Terug gieten in de fles? En als er een moment was dat ik wijn nodig had, was dat nu. Ik werd straks voorgesteld aan mijn "verloofde", de "man" waar ik "gelukkig" mee zou worden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Angelite schreef:
    [Yemelia, jij zit zeer goed in je rol. *Approves* ^^

    Sorry dat ik laat post: heb wat persoonlijke problemen. Ik lees mee, jullie mogen gesprekken voeren. Ik geef aan wanneer het dinner begint en schrijf een post als het Matchen begint. ^^]

    [Yemelia houd Angel goed in de gaten -En later komt de chaos wel :W.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    [Yemelia houd Angel goed in de gaten -En later komt de chaos wel :W.

    [But she didn't notice Carmella checking him out.. (wbw)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ik ben écht benieuwd wie mijn match word :p kijken naaar wie deavon even kan lopen voor een praatje ofso]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik heb nog nooit een RPG gezien die zo snel gaat. Ben ik half in mijn stukje moet ik weer even bij lezen wat ik nu al gemist heb!]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Yemelia Fannie Shannon – Matching Banquet Zaal

    'Het is nogal zonde om het nu weer weg te gooien, niet?' Vroeg ze en nam weer een slokje. Ik haalde even diep adem en keek haar streng aan. 'Daarbij is het mijn eerste glas, dus is er niks aan de hand,' Ik pakte mijn lijst en tikte even op haar naam. Een andere scherm verscheen. 'Het is een regel jongedame. Drinken voor het diner en meer dan 2 glazen hebben consequenties,' Ik tikte en drukte op een knopje op het scherm en een toetsenbord verscheen. Ik tikte: Overtreding regel #142. Ik pakte haar glas en legde hem op de tafel. 'Het is alcohol en daar zijn we streng in. Niemand mag het drinken buiten speciale activiteiten,' Ik stak even mijn hand n de lucht en een andere Officail liep naar me toe. 'Je mag de komende Banquet geen alcoholistisch dranken drinken,' De Officail stond naast me. 'Haal haar glas weg en leg een nieuwe neer. En verwijder alle alcoholistisch dranken van haar tafel,' Hij deed wat ik zei.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:33 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nesaea schreef:
    (...)
    [But she didn't notice Carmella checking him out.. (wbw)]

    [Soon (cat)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Owen Rheya Jackon - Matching Banquet Zaal
    'Ik ben moeilijk in een hokje te duwen, dus degene die mijn match wordt zal het nog aardig moeilijk krijgen. Het is niet dat ik niemand lief kan hebben, het is meer het systeem dat me verplicht iemand lief te hebben wat ik ondraaglijk vind.' Vertelde ik mijn vader die het me zeer kwalijk nam dat ik in mijn eentje ging zitten en mezelf niet voorstellen aan de dames. Eigenlijk wilde hij gewoon dat ik wat informatie aan hem kon geven, iets waar ik me totaal niet prettig bij voelde. Ik stond zuchtend op en keek de zaal rond opzoek naar een geschikte gesprekspartner.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor