• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Owen Rheya Jackon - Buiten de Matching Banquet Zaal
    Voetstappen achter me deden me opkijken. 'Wil je praten?' vroeg ik toen ik zag dat het Elyse was. Ik schoof wat op zodat ze naast me plaats kon nemen. Ik zuchtte, 'Het spijt me echt heel erg, ik had het natuurlijk niet moet zeggen het was stom.' ratelde ik aan een stuk door. 'Of misschien moet ik mijn mond houden zodat jij kan praten.' zei ik beschaamd en vlocht mijn vingers in elkaar. Ik liet de stilte voortduren, als ik nu iets zou zeggen zou ik het waarschijnlijk alleen maar erger maken.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Levi Cameron Lautus
    Ik schud mijn hoofd. 'Je kent Elyse niet. Als ze het nu echt niet wil vertellen dan doet ze dat ook niet, zelfs niet aan mij. Het zou me trouwens niks verbazen als ze het vanavond ook niet verteld. Sinds gister doet ze een beetje raar,' zeg ik. 'Maarja,' vervolg ik schouderophalend. 'Het zal wel gewoon aan de zenuwen liggen denk ik. Maar genoeg over mijn zusje, laten we het ergens anders over hebben'.

    Elyse Felicia Lautus
    'Ik snap wel dat je het stom vind,' zeg ik nadat het een tijd stil is geweest. 'Voor jongens is het anders dan meisjes. Jullie hebben sowieso bijna niks met dit soort dingen'. Ik zwijg even en friemel wat afwezig aan mijn bedelarmbandje. 'Maar het blijft gewoon rot om te horen dat je met iemand moet trouwen die niet eens wil trouwen. Ik ben wel blij dat je de waarheid hebt gezegd, dus bedankt daarvoor'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Even een post schrijven. Moet om zeven uur weer naar de kerk.]

    Floris Dylano Nilson. • Mathcing Banquet Zaal.

    Ze neemt Lizz haar hand met dezelfde glimlach aan en schud hem even, voordat ze hem weer loslaat. "Aangenaam Mevrouw Lizz, grote zus van Flo." Ik kijk even naar Faith en zie haar lippen omhoog krullen, terwijl ze Lizz aankijkt. "Ik ben Faith River." Stelt ze zichzelf nogmaals voor, maar dan aan Lizz.
    "Jullie hebben elkaars handen vast." Het drong niet meteen tot me door, maar als ik een schuine blik op onze handen werp snap ik wat ze bedoeld. Een zenuwachtige grinnik rolt over mijn lippen, waarna ik even op mijn lip bijt. Fatih wendt haar blik af en laat mijn hand langzaam los. "Laten we naar mijn ouders gaan" Stel ik dan voor, nadat een zucht mijn mond heeft verlaten.
    "Dit zijn mijn ouders en mijn broertje. Faith, Michelle. Michelle, Faith." Stel ik mijn moeder aan Faith voor en andersom. "Faith, Thomas. Thomas Faith" Hetzelfde doe ik bij mijn vader. "En dan hebben we nog Barry" Ondertussen heeft hij zijn ogen over Faith's lichaam heen laten gaan en grijnst lichtjes naar me. Barry is een jaar jonger dan me, maar hij zit meer achter de meiden aan dan mij. Ik weet dat het geen zin heeft, aangezien je word uitgehuwd. Ik heb dan ook geen flauw idee waarom ik het gister niet gewoon tegen Elyse kon zeggen. Terwijl Faith op mijn ouders let, kijk ik toch nog even achterom om te kijken of ik Elyse ergens kan vinden. Tevergeefs. De enige die ik wel herken is Levi.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cherine Violette Laramie - Matching Banquet Zaal
    "Zoals?" vroeg ik me hardop af. Ik had tenminste geen spannend leven om over te vertellen, en het leek me ook stug dat hij het over het thema van ons huwelijk of dergelijke onzin wilde hebben.
    Om de één of andere reden voelde ik me meteen weer nerveus worden, een zucht gleed over mijn volle lippen. Bedenkelijk krulde ik een lok om mijn wijsvinger, liet mijn hand weer zakken en zette vervolgens het lege champagneglas op de tafel neer.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Owen Rheya Jackon - Buiten de Matching Banquet Zaal
    'Wil jij wel trouwen dan?' vroeg ik me hardop af. Ik bestudeerde nog altijd mijn handen om maar niet op het hoeven kijken. Als ze na een lange stilte nog geen antwoord heeft gegeven ga ik verder. 'Ik wilde wel trouwen, of wil wel trouwen, ik vind deze hele "loting" gewoon wat ongemakkelijk.' Ik tuurde achter Elyse langs richting de horde mensen die het blijkbaar allemaal erg goed konden vinden.

    [Ben even eten]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Lol, die mensen moeten dus ook met de ergste ruzie's bij elkaar blijven >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Cameron Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    Ik krijg het idee dat ze zich begint te vervelen. Aarzelend bijt ik op mijn lip en kijk ik wat om me heen. Elyse is inmiddels nergens meer te bekennen. Ik zie Floris naar me kijken en steek kort mijn hand op naar hem waarna ik weer naar Cherine kijk.
    'We zouden naar onze ouders kunnen gaan?' stel ik voor. 'Vroeg of laat moeten we elkaar toch voorstellen'.

    Elyse Felicia Lautus ~ Buiten de Matching Banquet Zaal
    'Tuurlijk wil ik wel trouwen,' zucht ik. 'Alleen, ik weet niet. Misschien is 17 wel iets te vroeg om te trouwen. We zullen tot ons 80ste samen moeten zijn tenzij een van ons eerder doodgaat'. Ik strijk even en los gesprongen lok achter mijn oor. 'Het is gewoon een raar idee dat je de rest van de je leven moet delen met iemand die je niet eens echt kent'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Faith Temperance River | Matching Banquet Zaal.
    ‘Laten we naar mijn ouders gaan.’ Stelde hij voor, nadat er een zucht over zijn mond was gegaan. ‘Dit zijn mijn ouders en mijn broertje. Faith, Michelle. Michelle, Faith.’ Ik glimlachte even naar zijn moeder en stak mijn hand uit naar haar, schudde zachtjes en liet toen weer los. ‘Aangenaam.’ Bij zijn vader deed ik hetzelfde en toen draaide ik om naar zijn broertje.
    ‘En dan hebben we nog Barry.’ Ik had al lang en breed door dat de jongen zijn ogen over mijn lichaam heen en weer had laten gaan, maar besloot er niets sarcastisch op te zeggen, want ik wist niet zeker of ik mezelf onder controle zou houden en dan weer moest blozen. Wijselijk hield ik dus mijn mond dicht en zag nog hoe hij lichtjes naar Floris grijnsde. ‘Aangenaam,’ sprak Barry mij na, terwijl hij mijn hand nam en er een kusje op plaatste. Eh… ja… wat moest ik daar nu weer op zeggen?
    Hij liet mijn hand los en ik glimlachte eventjes, waarna ik weer naar de ouders en de twee meisjes keek, met een glimlachje. Floris had ten minste wel een volledige familie, geen vader die overleden was en broertje en zusjes. Ik had alleen mijn moeder. Ik draaide me om naar Floris met het glimlachje, maar toen ik merkte dat hij achter zich om keek, nam deze plaats voor een nieuwsgierige blik. ‘Naar wie ben je op zoek, Floris?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yemelia Fannie Shannon-Buiten

    'Kinderchampagne,' Zei ze, maar het klonk niet overtuigend. Van mijn gezicht was geen emotie te lezen. Ze keek me even doordringend aan en draaide toen een kwartslag van me weg. Vervolgens begon ze te grinniken. 'Wat moet ik met dit kind?' Dacht ik in mezelf. Ik tikte haar naam aan op de lijst en gaf haar een verbod op alcohol voor de volgende speciale gelegenheid. 'Dat is weer een verbod,' Zei ik snel en tikte veder. Ik keek haar even aan en liep daarna weg. Een paar meter later stopte ik even en draaide me vervolgens om. 'Als je niet wilde trouwen dan had je net zo goed single kunnen blijven. Dat is beter dan gematched te worden en kijken naar andere jongens en oudere mannen,' Zei ik en keek haar streng aan. 'Ik zie bijna alles meid. Kijk uit meid,' Zei ik tegen haar en liep weg. Mensen vergaten vaak waren ik Official werd. Ik had oog voor details en dat gebruikte ik ook als ik werkte. Ik hiel haar al een tijdje in de gaten. Ik liep weer naar binnen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Carmella Reine Marvella

    'Zij lijkt je te mogen' mompelde ik terwijl ik de officaial nakeek, ik had het niet zo op officials en ook niet zo op de regels die ze handhaafden. 'Ik ben Daniël trouwens' voegde ik er aan toe, geen idee of ze dat al wist maar het maakte ook niet veel uit. Ik herinnerde de laatste zin die de official tegen haar had gezecht, als dat waar zou zijn werd dit nog gezellig. Meestal was goed in het ontmoeten van nieuwe mensen maar ik zou niet weten of het nu ook het geval zou zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ben ik weer. Ehm, volgens mij staat de verkeerde naam erboven Elbrich :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Carmella Reine Marvella - Buiten
    "Oké, meid," sneerde ik de vrouw nog toe, maar ik wist niet of ze me niet gehoord had of deed alsof. Dat mens wist niks van me, ook niet waarom ik hierheen was gegaan. De enige reden daarvoor was zodat ik van mijn handtastelijke broer af was, die er tenminste hopelijk mee zou stoppen als ik getrouwd was. Daar had ik veel voor over, om van m'n broer af te zijn.
    ..naar alle andere jongens en oudere mannen.
    Daar had ze een fout gemaakt, ik keek niet naar alle andere jongens en oudere mannen. Momenteel alleen naar háár man.
    Daniël's stem haalde me uit mijn gedachten, waardoor ik opkeek. "Carmella," zei ik.

    Cherine Violette Laramie - Matching Banquet Zaal
    "We zouden naar onze ouders kunnen gaan? Vroeg of laat moeten we elkaar toch voorstellen," zei hij, en ik kon geen reden bedenken om het niet te doen. Ik streek met mijn vingers mijn bruine haar onrustig voor mijn donkerblauwe ogen vandaan.
    "Ja, is goed," zei ik met een glimlach, waarna ik met mijn blik mijn ouders zocht. Die stonden inmiddels echter met iemand anders te praten dan Levi's ouders. "Naar wie gaan we eerst?" vroeg ik, nadat ik zijn ouders aan de andere kant van de zaal had zien staan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [wat heb ik gemist vandaag?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Owen Rheya Jackon - Buiten de Matching Banquet Zaal
    Tuurlijk wil ik wel trouwen. Alleen, ik weet niet. Misschien is 17 wel iets te vroeg om te trouwen. We zullen tot ons 80ste samen moeten zijn tenzij een van ons eerder doodgaat.' 'Het is gewoon een raar idee dat je de rest van de je leven moet delen met iemand die je niet eens echt kent' Bij alles wat ze zei kon ik alleen maar knikken. 'Ah, ik denk eigenlijk dat het allemaal best zal lukken.' Zei ik terwijl ik vermoeid opstond. 'Zullen we naar binnen gaan?' en ik stak mijn arm uit zodat zij de hare er doorheen kon halen. 'Ik zou graag je familie ontmoeten.'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rechazame schreef:
    [wat heb ik gemist vandaag?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]