• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik kijk verbaasd naAr Danny die nogal wankel staat. 'Ja, ik heb gemerkt dat hij een super vriend is,' monpel ik. Ik zucht en pak Danny zijn arm vast. Zonder waarschuwing sleep ik hem achter me aan. Buiten hoor bereik van de andere sta ik stil en kijk Danny aan. 'We weten het,' zeg ik maar gelijk. Geen zin om er omheen te draaien. Dat had toch geen zin gehad.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik kijk op naar Danny.'Hij daar, is een supervriend' zegt die lachend en wijst naar mij. Ik glimlach een beetje en kijk wat naar het vuurtje voor me. In mijn ooghoek zie ik hoe Ian Danny mee trekt.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 2:48 ]

    Danny

    "Woow ik loop zonder te lopen!" Roep ik als ik ineens voruit getrokken word.
    "We weten het." Ik kijk naar Ian en lach.
    "Wat weten we? Dat ik gek ben, oud nieuws joh!" Zeg ik en leg mijn hand op zijn schouder terwijl ik half door mijn benen zak.
    "Mijn moeder is gek, mijn vader is gek. En ik is gek." Lach ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Ik kijk hem verbaasd aan. 'Nee! Niet dat! Wat Heb je gedronken?' Ik kijk hem fronsend aan. Moest ik het nu wel zeggen? 'We weten dat je homo bent, dat je Andrew leuk vindt en dat jullie hebben gezoend,' zeg ik. Ik probeer rustig te blijven, want ik irriteer me wel een beetje aan zijn gedrag.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ooh dat, ja dat weet ik." Zeg ik breed glimlachend.
    "Hij is leuk he." Zeg ik en kijk achterom, dan zwaai ik wild naar Drew. "Ik vind jou leuk toch?" Roep ik naar Drew.
    Ik blijf naar hem zwaaien.

    - Nu begint de drank echt te werken xd-


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Hij is na een biertje al helemaal dronken? xd]
    Andrew
    Ik zie Danny wild zwaaien en ik zwaai terug.'Ik vind jou leuk toch?'roept hij en ik trek een wenkbrauw op. Eerst wil die het nog niet vertellen, en hij is ook dronken maar das wel snel van alleen een biertje. Ik weet niet echt hoe ik moet reageren dus hou ik gewoon mijn mond.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 3:05 ]

    -Ja, je hebt mensen die daar echt al dronken van kunnen worden xD Uchikuch daarom drink ik niet-


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    'Idioot,' mompel ik. Ik kijk Andrew lachend aan. 'Volgens mij kan hij niet zo goed tegen alcohol,' grijns ik. 'Misschien moet hij even wakker worden.' Grijnzend til ik Danny op en ren naar het water. Zonder pardon laat ik Danny vallen. Lachend loop ik terug naar de andere. 'Wat alcohol allemaal met je kan doen,' grijns ik. Ik plof neer. 'Ik vraag me af of hij zich morgen alles nog herinnert.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Beter voor jou dat laatste van niet'grinnik ik terwijl ik naar Danny in het water kijk. 'Ach ja, hij kan blijkbaar niet zo goed tegen drank'zeg ik lachend.

    Isabella

    Ik grinnik. 'Hij is niet de enige. Ik ga niet zo idioot doen, ik lig de hele nacht te spugen.' Ik trek een zuur gezicht en lach dan. 'Daarom houd ik er ook rekening mee. Bovendien krijg je van bier een bier buik en jongens dat willen jullie toch zeker niet?' Ik kijk ze lachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ik vlieg!" Roep ik als ik ineens in de lucht zweef.
    "Eindelijk is mijn droom vervu-" Ik stop bij het voelen van een nat goedje dat mijn kleren doorweekt.
    "Aaaah Aaaaaah." Roep ik en sla wild om me heen. "Het schip zinkt!" Schreeuw ik naar de anderen. Ik sla het water weg, maar het komt steeds terug.
    "Groot lek, groot lek!"


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian

    Ik kijk om van geschreeuw. Ik begin hard te lachen als ik hoor wat Danny allemaal schreeuwt. Lachend loop ik naar de koelbox en pak zelf een biertje. Net als ik een slok wil nemen proest ik weer in lachen uit. 'Jongens dat is niet normaal toch?' grijnzend ga ik weer zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik begin hard te lachen om Danny en val bijna van de boomstam af. 'Die kan echt niet tegen drank'lach ik terwijl ik naar Danny in het water kijk.Ik kijk grijnzend naar Ian en ik schud lachend mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 3:17 ]

    Danny

    "Somewhere over the rainbow!" Zing ik en spetter het water omhoog. "It's raining men, hallelujah it's raining men, eh eh." Roep ik vals zingend.
    Ik probeer op te staan maar het lukt niet, ik val meteen voorover.
    "AU." Roep ik en blijf liggen. Dan begin ik te lachen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella

    'Moet ik hem dan maar weer uit zijn lijden verlossen?' Ik trap mijn schoenen uit en loop naar het water. Ik blijf veilig op het droge staan. 'Danny kom dat water uit.' hij leek wel een klein kind.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne