• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Nick Swarts - Kyara Jones - Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Angelite)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Finn Blaise Ryder – Vampire
    “Moet ik in dat geval maar gaan?” Ik schudde mijn hoofd al automatisch, alsof ik leefde in de goede manieren en zij mij deze hypnotiseerde. Nu begon ik me nog meer af te vragen hoe ze zou reageren als ze mijn andere kant zou zien, de kant die ik vroeger meerderemaals had gebruikt.
    Een hoge miauw haalde mij uit mijn gedachten en Shiva liep naar Carmella toe, duwde zijn kopje tegen haar aan en wierp haar een vragende blik toe. Carmella reageerde hierop en tilde Shiva met een glimlach op.
    “Nee, dame, excuseert u mij maar.” Netjes knikte ik even naar haar, dronk het laatste beetje in het glas leeg en zette deze neer op de tafel, waarna ik haar nog een laatste blik gunde. “We zien elkaar vast later weer.” Toen draaide ik me om en liep weg, zonder nog om te kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Is goed, slaap wel. (:

    @Cheryl; wie wil je Finn laten meeten?


    Doe maar Mabel a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mabel Georgia Atterbury
    'I'm hungry,' mompel ik in mezelf terwijl ik de trap af naar beneden loop. 'Ik ga jagen!' roep ik door het fort heen waarna ik verder naar buiten loop. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik de maan zie. Ik heb altijd al meer van de maan gehouden dan van de zon, ook al voordat ik een vampier werd.
    Voordat ik naar het dorpje ga besluit ik eerst nog even door het bos te lopen en van de nacht te genieten. Op dit tijdstip is het tenminste stil en rustig in het bos, en niet zo druk met mensen. Niet dat er overdag veel mensen veel door het bos lopen, het zou gewoon nog beter zijn als ze hier helemaal niet zouden komen, vooral niet als het van die domme hangjongeren zijn. Ik zucht even en til me dan gemakkelijk op aan een tak van de dichtstbijzijnde boom. Vanuit mijn ooghoeken zie ik een vogelnestje met daarin een paar vogeltjes maar die laat ik met rust. Je kan er toch niks uithalen dus het zou eigenlijk zonde zijn die te vermoorden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Finn Blaise Ryder – Vampire
    Ik liep naar buiten en snoof gelijk toen ik een voet over de drempel zette de nachtlucht op. Het rook lekker, naar een bepaalde frisheid en er zweefde een bepaalde kalmte die je overdag niet had.
    De deur trok ik achter me dicht en ik besloot een rustige wandeling te maken, dit keer zonder slachtoffers. Het was een vergissing, aangezien ik mijn leven wilde beteren, want vroeger was niet meer nu. Ik was nu anders, beter.
    Een paar lange minuten gingen voorbij, maar het deerde me niets, want de nachtelijke hemel kalmeerde me en wanneer ik weer omhoog keek, merkte ik een vrouw in de dichtstbijzijnde boom van waar ik stond, zitten. Ik herkende haar niet, maar ze leek anders.
    "Hallo, Madame," Sprak ik dus uit, netjes, maar mysterieus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mabel Georgia Atterbury ~ Vampanese
    Ik zit nog maar net in de boom als ik een mannenstem hoor. 'Hallo, madame'.
    Mijn blik glijdt richting de plek waar het geluid vandaan kwam en ik zie een man staan. Door het licht van de maan zie ik vaagjes de contouren van zijn gezicht. Terwijl ik mijn blik op hem gericht houd laat ik me soepeltjes uit de boom vallen en land netjes op twee voeten.
    'Hee,' zeg ik waarna ik hem vluchtig in me op neem. Het zou gemakkelijk zijn hem gewoon als prooi te gebruiken maar iets zegt me dat ik dat beter niet kan doen. 'Wat doe jij hier 's avonds laat nog?' vraag ik aan de man.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Finn Blaise Ryder – Vampire
    De jonge vrouw laat zich soepeltjes uit de boom vallen en land netjes op twee voeten en ik keek met een kleine glimlach toe hoe ze dit deed.
    "Hee," Ze nam me vluchtig in zich op, maar ik nam er expres even de tijd voor om haar te bekijken. Misschien wilde ik wel dat ze het zou zien en kijken hoe ze erop zou reageren. Mijn blik eindigde weer bij haar ogen, waar ik doordringend inkeek.
    "Wat doe jij hier 's avonds laat nog?" Een zacht gegrinnik was te horen uit mijn mond. "I could ask the same to you, lady," Meldde ik haar, maar vervolgde toen. "Het is een mooie nacht om even een wandeling te maken, nietwaar?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mabel Georgia Atterbury ~ Vampanese
    De man grinnikt even. 'I could ask the same to you, lady,' zegt hij. 'Het is een mooie nacht om even een wandeling te maken, nietwaar?'
    Ík kijk even naar de maan en dan weer naar de man. 'Als de maan zichtbaar is, is het altijd een mooie nacht om een wandeling te maken,' antwoord ik terwijl ik hem goed in de gaten blijf houden.
    Anders dan ik hem bekeek doet hij er lang over om me te bekijken. Als hij me doordringend aankijkt kijk ik even doordringend terug. 'Is er iets?' vraag ik iets wat argwanend. Hij heeft iets. Ik weet niet wat het is, alleen dat waarschijnlijk niet echt in mijn voordeel is.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 2:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diora Cherelle Fox

    Ik had nu echt het gevoel dat dit niet anders dan fout kon lopen maar hield toch mijn gezicht in de plooi zodat ik mijn gevoelens niet zou verraden.
    "Ik denk niet dat je me kent," Zei ik en automatisch speelde er een vreugdeloze glimlach op mijn lippen.
    Voor heel even dacht ik dat ze de gelijkenis tussen mij en Caleb eventueel zou opmerken, maar hoe groot zou de kans zijn dat ze Caleb kende?
    Er waren immers toch nog onsterfelijken die op hun eigen waren, toch?
    Ik wist nog hoe mensen vroeger altijd zeiden dat ik de vrouwelijke versie van Caleb was, maar dan in het blond.
    Als ik mijn blonde lokken bruin zou kleuren, zou het zelfs nog harder opvallen.





    Caleb Maxwell Fox

    "Het spijt me," Grijnsde ik en wandelde rustig verder terwijl ik haar achter me liet. "Het gaat je echt niets aan."
    Met mijn handen in mijn zakken slenterde ik rustig verder terwijl ik wat smoesjes bedacht.
    "Het is iets tussen mij en haar," Besloot ik om uiteindelijk maar te zeggen, maar meer kreeg ze absoluut niet te horen van mij. "Ik ben niet in levensgevaar als je dat zou denken."
    Een kleine grijns speelde weer op mijn lippen terwijl ik stil stond en me weer naar haar omdraaide. "Zou je je dan zorgen maken moest ik in gevaar zijn?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (Good morning. Waar kan Carmella heen? *O*)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Adelynn Denyse Laramie
    Ik grinnikte even, en liep naar hem toe. "Je bent een Vampanese, lieverd. Die komen niet in levensgevaar, tenzij het om een andere Vampanese gaat."
    Mijn blik gleed bedenkelijk over zijn gezicht, nog steeds nieuwsgierig naar dat meisje. "Maar wees nou eens eerlijk, was het een scharrel die je midden in de nacht alleen achterliet?" Een geamuseerde glimlach verscheen rond mijn lippen, met vragende ogen keek ik hem aan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (what did I missed?)

    (Volgens mij alleen de standaard gesprekken en een beetje jagen op mensen (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Waar kan ik inspringen met Caroline? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Okay, who wants Dia and who ants Silver? :Y)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Caroline wilt wel wat doen met Silver? ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''