• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eärwen

    ,,Is Peter ze al niet aan het zoeken?" bracht ik ertegenin. ,,ik heb de hele dag al door het bos heen gedwaald en een uur geleden was ik eindelijk pas gevonden, ik weet niet of ik er zin in hem dat het weer gebeurd."
    er begon een stemmetje in mijn hoofd te spreken.
    Waar is je gevoel voor avontuur gebleven? dit is een mooie kans, grijp die.
    ik zuchtte en keek Gwenn weer aan. ,,oké, maar zolang we wel weer voor het donker hier terug zijn."


    Credendo Vides

    ._. whut happened? Ik was net op schoolfeest ^-^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gwenn Arianne Mccoarty
    'Natuurlijk,' zeg ik tegen Eärwen, 'ik zie het zelf ook niet echt zitten om hier in het donker buiten te zijn, ik weet niet wat hier allemaal rond loopt en ik dat het slim is om bij elkaar te blijven. Ik ben benieuwd waar Peter en Wendy zijn.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jarvis schreef:
    (...)

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Bos
    Onwillekeurig lacht Ryan als Curly dat zegt. "Ryan. Of Rhi of Ry. Beckett niet echt... Heeft niemand van jullie nog een echte naam? Is die gewoon vergeten geraakt doorheen de tijd?", vraagt Ryan zachtjes. Ze haalt haar haar weer los en haalt er een hand door.


    |Omg het was echt kei triestig. Heeft iemand anders ook Remember Me gezien? Tyler gaat verdomme dood! (huil) Geen wonder dat ik hysterisch blètte. |
    Curly. | Bos.
    Curly schudde zijn hoofd. "We zijn hem vergeten dus heeft iedereen nu een andere naam die Peter ons gaf. Ik ben Curly omdat ik krulletjes heb." zei hij en woelde even lachend door zijn haar. "Ryan de piraat, wat is je favoriete eten?" Curly had geen idee hoe hij op de vraag kwam maar was wel geïnteresseerd.


    kindness is never a burden.

    Iemand Lune?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Eärwen

    Samen met Gwenn liep ik naar buiten, waar ik erachter kwam dat het al begon te schemeren. ,,zoveel tijd lijken we al niet meer te hebben." mompelde ik, niet wetend of ze het gehoord had of niet.
    ,,Waar beginnen we? ik heb geen idee hoe groot dit eiland ongeveer is en het enige wat ik tot nu toe gezien heb is een strand en bos.."


    Credendo Vides

    Aragog schreef:
    ._. whut happened? Ik was net op schoolfeest ^-^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gwenn Arianne Mccoarty
    'Zullen we naar het strand lopen?' stel ik voor, 'vanuit daar kunnen we verder kijken, ik ken het eiland verder ook niet,' zeg ik, terwijl ik mijn haar een beetje goed probeer te krijgen en mijn jurk glad strijk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Freya. | Op het strand niet ver van de Skull Rock.
    Freya slenterde over het strand. Ze wist niet meer waar ze was, was haar oriëntatie kwijt. Af en toe keek ze naar de lucht, opzoek naar Peter Pan of iemand anders die haar zou komen redden. Maar niemand kwam. Het was stil op het strand. Op het gekrijs van de meeuwen en het geluid van de branding na. Freya zuchtte diep en zette haar keel open,"WENDY!"


    kindness is never a burden.

    Aragog schreef:
    ._. whut happened? Ik was net op schoolfeest ^-^

    Geen idee eerlijk gezegd, ik volg het verhaal zelf niet echt, behalve waar ik zelf ben :X


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eärwen

    Ik knikte. ,,het strand is goed,dat is hier als het goed is niet zo ver vandaan." ik begon Gwenn aan haar arm mee te trekken. ,,deze kant op."
    Binnen elke minuten die eindeloos leken te duren kwamen we op het strand aan.
    ,,zie jij al iemand?"


    Credendo Vides

    |Curly heeft Ryan tegengekomen en die gaan nu opzoek naar Freya die op het strand bij de Skull Rock is. Peter staat op het strand. Van de andere vriendinnen weet ik niks en van de indianen of de Lost Boys ook niks. De tweeling hangt wat rond in en rond de boom, I think.|


    kindness is never a burden.

    Gwenn Arianne Mccoarty
    'zie jij al iemand?' vraagt Eärwen, ik schud mijn hoofd en kijk het strand rond, waar zouden de andere toch zijn.
    'Laten we daar heen lopen,' zeg ik tegen haar.

    Nm

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wendy | Aan de rand van het bos, bij het strand
    In de verte hoorde ik wat geschreeuw, alleen ik kon niet thuisbrengen wat diegene zei. Te ver weg, dacht ik.
    Ik liep het bos uit, en keek nu recht tegen de woeste zee aan. De Skull Rock was rechts van me, en een rilling kroop over mijn rug. Herinneringen..
    Daar in de buurt zag ik een zwart stipje, dat de roepende persoon wel moest zijn.
    Ik begon te lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    |Curly heeft Ryan tegengekomen en die gaan nu opzoek naar Freya die op het strand bij de Skull Rock is. Peter staat op het strand. Van de andere vriendinnen weet ik niks en van de indianen of de Lost Boys ook niks. De tweeling hangt wat rond in en rond de boom, I think.|

    [dankje! Oké, doe maar even alsof Wendy Peter gewoon helemaal niet had gezien in mijn vorige post x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''