• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    xheart schreef:
    Lune Kate Stuward.

    'Jij bent een van Wendy's vriendinnen toch?' vroeg hij en hij keek me vragend aan. 'Ja, ik ben Lune' zei ik voorzichtig en ik glimlachte naar hem. Ik boorde met het puntje van mijn schoenen in het zand en keek ernaar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Pacuatha
    'Gewoon. Ik voel me alsof ik zou voor de leeuwen kan gegooid worden door hem en hij zonder enige emotie zou toekijken hoe ik verscheurd word.' zeg ik en blijf ik het water spartelen.

    Gale Darser
    'Jaja lach maar.' mompel ik. 'Sorry ik heb hier ook niet voor gekozen. Ik vervloek mijn vader dat hij me verwekt heeft.' zeg ik. 'Nou ja veel verschil maakt het ook niet. Het is of een piraat zijn of er door één vermoord worden.'

    Peter
    Ik kijk haar even aan en kijk verbaast naar haar kleren. 'Hoe kom je aan die jurk?' vraag ik verbaast en wijs naar de donkerrode jurk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [sorry voor de korte reacties ...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Ik... Ik eeeuhhmm... Ik..' stotter ik. Ik kon het beter niet zeggen. Als hij het aan Hook zou zeggen was ik er geweest. Ik dacht even aan Gale. Hij was de eerste jongen die míj leuk vond. Ik zuchtte diep en probeerde hem niet recht in zijn ogen aan te kijken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Peter
    Ik kijk Lune aan. 'Zeg het me.' zeg ik. 'Het is zoiezo een piraat. Waarom wil je het me niet zeggen? Ik beloof dat ik hem of haar niets doe als hij of haar niets doet' zeg ik. Oke rare zin.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tiger Lily
    "Pa is gewoon roekeloos. Een gemene man, dat is hij, maar ik denk dat dat ook vooral komt aangezien hij het kamp moet besturen. Ik denk dat het zwaarder is dan we denken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook een beetje eng vind als ik later de stam van hem moet overnemen." Een beetje bedenkelijk staar ik voor me uit. Later was de stam van mij.. Een vreemd vooruitzicht.

    Milena Ruby Night
    "Sorry, ik lach niet om jou. Binnenpretje!" giechel ik nog een beetje na. Daarna wijs ik Gale direct op zijn uitspraak. "Tjongejonge, als je vader of een andere piraat dat zou horen, dan zat je zwaar in de problemen jongen." Een beetje verveeld kijk ik naar mijn vingers. Nou Gale bracht nou ook niet echt veel spanning in het leven. Kom op zeg, dit begon echt saai te worden. "Mocht je ooit trouwens echter op zoek zijn naar de dood, ik wil je met alle liefde van het leven beroven. Dan wil ik best het piraatje zijn dat je vermoord." zeg ik schijnheilig.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Pacuatha
    'Ik zal je raadsvrouw wel zijn.' zeg ik lachend. 'Soms haat ik onze ouders. Moeder beveelt ons de hele tijd en heeft ons niets van liefde en vader maakt ons bang. Een wonder dat wij zo perfect zijn.' lach ik.

    Gale Darser
    'Tof dan gebeurt er hier tenminste iets. Misschien moet ik maar overboord springen. Er moet toch iets zijn tegen die verveling!' zeg ik en spring recht terwijl ik begin te ijsberen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik kijk hem even vreemd aan door zijn zin, maar daarna begrijp ik hem. 'Nou,, Ik viel.... en toen had ik pijn en toen was ik op een... eeeuhh schip en toen had ik nog meer pijn' breidde ik om het verhaal heen. Ik keek weer naar mijn schoenen en boorde verder het zand in.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Peter
    'Lune we zullen het simpel houden. Was het een jongen of een meisje?' vraag ik haar geduldig. Ze wil het me niet zeggen dat is duidelijk maar ik moet het weten om te weten of ze in gevaar is of niet. Wendy zou het me nooit vergeven als ik haar vriendinnen iets laat overkomen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tiger Lily
    Ik lach mee met mijn zus, maar ben tegelijkertijd gevleid door haar complimentje. "Dankje! Ik zal zeker naar je toekomen als ik je raad nodig heb!" zeg ik wijs. Ik strek me uit en ga staan. "Ik ga terug naar het kamp, ga je mee of blijf je nog even?" vraag ik haar

    Milena Ruby Night
    "Tof? Haha! Hou ik je aan, als die kans ooit komt dat het zo mocht zijn, dan zal ik me niet inhouden!" En dat meen ik. Gale begint te ijsberen door de kamer. Ik wordt opeens enorm zenuwachtig van zijn gedreutel. "Zal ik je anders roeien naar het land? Dan kan je langs je lieve vriendinnetje!" En dan was ik tenminste van hem af. Subtiel de kamer uitgaan, was nou ook niet echt meer een optie. Ik had een leuk nieuwtje voor Madison!


    It's never gonna happen, Guys.

    Lune Kate Stuward

    Ik zucht en haal diep adem. 'Het was Gale' zeg ik en ik kijk hem twijfelend aan. Waarom maakte hij zich zo'n zorgen om mij? Ik bedoel, oké die meisjes waren niet zo aardig, maar Gale wel!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Pacuatha
    Ik kijk haar grinnikend aan. 'Ik ga terug naar het kamp, ga je mee of blijf je nog even?' vraagt ze me en ik schud mijn hoofd. 'Ga maar ik kom later.' zeg ik met een glimlach en duik weer onder.

    Gale Darser
    'Ik weet dat ik je verveel, Milena, dus ga maar.' zeg ik kort haar gesar negerend. 'Ik zal je niet missen.' voeg ik er nog kort aan toe en loop dan naar mijn raam om naar buiten te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Peter
    Ik knik. 'Oke, je hebt nog geluk. Gale is misschien de enige betrouwbare van dat hele schip.' zeg ik tegen haar. 'De Indianen vertrouwen hem misschien niet maar hij heeft al diverse keren, Lost Boys die vast blijven zitten op het schip naar buiten kunnen smokkelen. Soms met behulp met Smee.' voeg ik eraan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hihi ik dacht ik blijf nog even, maar nu kan ik mijn bed in :) Ben echt enorm moe. Weltrusten allemaal!]

    Tiger Lily
    Ik kijk glimlachend naar Pacu. "Dit was leuk zus, moeten we vaker doen!"
    Ik draai me om en begin naar het kamp te lopen. Daar stap ik in de tent. Ik was doodop, dus besloot een dutje te gaan doen.

    Milena Ruby Night.
    "Ach arme Gale toch. Logisch dat je hier geen vrienden heb." Ik loop zijn kamer uit, eigenlijk blij dat ik van hem verlost ben. Direct ga ik op zoek naar Madison. Ik had een leuke roddel!!!


    It's never gonna happen, Guys.

    Gale Darser
    'Hier moet ik geen vrienden hebben.' mompel ik. Ik sta op en loop naar de kajuit van mijn vader. 'Captain?' vraag ik en klop op de deur.

    [Haak word gevraagt in zijn kajuit :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'