• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

Kaart Neverland

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:12 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

| Ik moet gaan. Ga naar Remember Me kijken. (: |

kindness is never a burden.

Gale Darser
    'Ze is mijn vriendinnetje niet.' mompel ik en kijk naar Milena. 'En wat kom jij hier doen? Is het opendeurdag hier?' vraag ik haar met opgetrokken wenkbrauwen.

Pacuatha
    'Zo lang heb ik hem niet gezien. Hij heeft geholpen met het hout en had een vriendin mee om aan me voor te stellen.' glimlach ik 'Maar ik voel niets voor hem.' voeg ik er nog aan toe.

Alicia Jones
    'Ik ga even naar buiten' zei ik, tegen niemand in het bijzonder, waarna ik op stond en de boomhut uitliep. Even dacht ik na waar ik heen zou gaan, maar toen bedacht ik me dat de enige plek die ik een beetje kende het bos was, waar ik dus ook maar naar toe liep. Na een groot stuk door dit bos, wat ik steeds mooier begon te vinden, gelopen te hebben zag ik Katelyn tegen één van de bomen zitten. 'Heej' zei ik glimlachend terwijl ik naast haar ging zitten. 'Waarom zit je hier helemaal alleen?'

Keep your head up, keep your heart strong

Katelyn
    'Ben zo'n beetje de weg kwijt.' lach ik een beetje schuldig en kijk Alicia aan. 'Je kan hier verdwalen in je eigen gedachtes.' voeg ik eraan toe.
    'Hoe vind je het hier? Al wat gebeurt toen ik verdwaalde?' zeg ik glimlachend.

Tiger Lily

"Dat bedoel ik er nou ook weer niet meer hoor." zeg ik glimlachend.
    "Maar ik denk dat je misschien binnenkort wel over een partner moet gaan denken zus. Je zal snel toch een keer moeten trouwen." Dat moet ik nodig zelf zeggen, ik was al op huwbare leeftijd, maar nog niet getrouwd. Ik heb altijd geweigerd vanwege mijn liefde voor Peter. Echter begin ik een klein beetje de hoop te verliezen dat dat ooit wat wordt, zeker met al die meiden in de buurt. Nu zij er waren was Peter ineens onbereikbaar.

Milena Ruby Night
    "kom op, Gale. Niet zo knorrig. Vind je het niet gezellig dat ik even kom buurten? Het zag er nou niet naar uit dat je met iets bezig was." Ik weet hoe gezellig Gale het vind dat ik langskom, niet! Maar toch, blijft dit grappig. Grijnzend kijk ik naar de jongen. "Niet? Ik had verwacht dat Smee jullie wel zou koppelen. Jullie waren allebei zo voorzichtig met het meisje. Zal ik het je vader vertellen dat ie een bruiloft kan gaan regelen?"

It's never gonna happen, Guys.

Alicia Jones
    Even zuchtte ik. 'Ik weet niet...' antwoordde ik 'Je weet dat ik nooit in die sprookjes van Wendy geloofde toch? Dus ik vond het eerst echt stom hier en was ervan overtuigd dat alles nep was. Maar volgens mij begin ik steeds meer te beseffen dat deze vreemde wereld, die toch stiekem wel heel erg mooi is, echt bestaat en dat dit geen droom is. Trouwens, er is wel iets gebeurd ja. Freya en ik waren er namelijk van overtuigd dat de piraten neppe sprookjesfiguren waren, hoe we ze ook noemden en waar ze natuurlijk boos om werden. Dat zorgde er vervolgens voor dat we met ze in gevecht kwamen en... raad eens... ik heb die pirate verslagen! Nou ja, met hulp van Curly, maar ik heb haar toch zelf verslagen'

Gwenn Arianne Mccoarty
    Tootles scheurt uit de hangmat, ik grinnik zacht en loop dan naar hem toe.
    'Kan ik je misschien helpen?' vraag ik.

Tootles
    'Uhm... nee dat hoeft niet hoor,' zeg ik tegen het meisje, Gwenn heette ze als ik me het goed herinner. Ik probeer onhandig de hangmat te repareren.

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Pacuatha
    Ik schrik en kijk haar met grote ogen aan. 'I-ik trouwen?' stamel ik. 'Nooit.'
    Ik schud mijn hoofd 'Ik ga mooi geen slaafje spelen van mijn man zoals moeder doet. Als ik moet trouwen dan is het uit liefde en niet uit die domme leeftijd.'

Gale Darser
    'Milena, durf iets tegen mijn vader over Lune te zeggen en ik laat je persoonlijk Kielhalen. Wij weten beide dat ik daar het recht over heb om dat te laten doen.' zeg ik dreigend.

Katelyn Morgan
    Ik glimlach 'Goed zo Alicia.' zeg ik. 'En Peter & Wendy? Is er iets tussen hen gebeurt? En hoe is het met Lune & Freya?' vraag ik benieuwd naar wat er nog allemaal is gebeurt. Ja ik ben nieuwsgierig. Het is zowel een vloek als een zegen.

Tiger Lily
    "Je weet dat het gaat gebeuren, Zusje. Je moet je er maar bij neerleggen. Vader zou niet blij zijn als je het niet doet. En je wilt hem niet boos zien, geloof me. Ik heb al geluk dat ik nog niet gekoppeld ben aan een andere indiaan." Ik draai overdreven met mijn ogen, maar begin dan zachtjes te grinniken. "Het is alleen maar voor je te hopen dat Vader je niet koppelt aan die Dikke indiaan, die zijn tent in het hoekje van het kamp heeft! Als dat op je gaat liggen, kom je er niet meer onder vandaan!" zeg ik plagend richting mijn zus.

Milena Ruby Night
    "Niet zo aangebrand, Gale en relax. Ik zal niets vertellen. Alleen ik weet nu wel dat je haar leuk vind!" zeg ik met pretoogjes. "Wat heb je vandaag allemaal gedaan? Je was nog niet terug van haar 'naar het land brengen', toen ik terug aan boord kwam." Grijnzend kijk ik de zoon van de kapitein aan. Eigenlijk kon ik hier best goed misbruik van maken.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:09 ]

It's never gonna happen, Guys.

[Wie zijn er nog allemaal in de Lostboysboom?]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

Pacuatha
    'Kan ik niet in opleiding gaan voor medicijnvrouw of zo? Die moeten niet trouwen.' mompel ik. 'Trouwens ik ben geen voorstandster voor uithuwelijkingen. Vader moet zich er maar bij neerleggen. Het is mijn leven niet het zijne.' Ik kijk Lily hopeloos aan. 'Ik wil niet trouwen!'

LostMagic schreef:
    Katelyn Morgan
    Ik glimlach 'Goed zo Alicia.' zeg ik. 'En Peter & Wendy? Is er iets tussen hen gebeurt? En hoe is het met Lune & Freya?' vraag ik benieuwd naar wat er nog allemaal is gebeurt. Ja ik ben nieuwsgierig. Het is zowel een vloek als een zegen.

Alicia Jones
    'Freya was bij mij toen we aangevallen werden door die piraten, en werden gered door Peter en de Lost Boys. Hoewel jij net zo goed als ik weet dat we hun hulp niet nodig hadden, was het natuurlijk wel heel erg lief van ze. Wat er met Lune is gebeurd weet ik niet, die heb ik namelijk maar heel even gezien. En tussen Wendy en Peter weet ik ook niet, die gingen namelijk de hele tijd met zijn tweeën weg dus weet ik niet wat er gebeurd is, helaas'

Gale Darser
    Ik kijk naar haar grijns en kijk haar dan donker aan. 'Dat ik bezorgt om haar ben betekend niet dat ik op haar verliefd ben.' spuw ik naar haar.
    'Wat ik doe gaat je eigelijk niet aan maar ik was bij de meerminnen. Gaan vragen of er belangerijke dingen zijn gebeurt. Blijkbaar niet.'