• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Ik eeuuhhmm...' stotterde ik en ik werd nog roder. 'Hey Freya.' zei ik snel en ik liep naar haar toen. Oke dit was een mislukte poging om er onderuit te komen. Ik keek expres Qwenn niet aan en was nog steeds rood.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Sorry ik moet gaan, tot straks!]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Omg.. XD Still Con't belive it XD}

    Captain James Hook

    Na een tijdje stopte ik met spelen, het was verschrikkelijk iritant, eerst had ik nog normaal met 10 vingers kunnen spelen.. Voordat Pan mijn rechterhand afhakte en die aan een crocodil voerde. Stomme pannetje.. Toen ik opstond merkte ik de gedaante op bij de deur, 'Madison..' Merkte ik op terwijl ik een slok nam uit de fles rum op de piano.

    {Rum moest er gwn bij.. Come on.. Piano, Hook, Rum... Beste senario ever}


    Don't be like the rest of them, darling

    Exactly :'D
    Madison | Piratenschip
    ''Kapitein.'' begroette ik hem, en nam plaats op een willekeurige stoel.
    ''Ik wist niet dat u piano kon spelen.'' gaf ik verwonderd toe.
    ''Het klonk goed.. Erg goed.'' glimlachte ik, en keek even naar de rum.
    Het bracht veel herinneringen op.. Vroeger was ik een keer dronken op het strand beland, met een paar flessen rum. Mijn mondhoeken krulden omhoog bij de herinnering.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eärwen

    In volle vaart rende ik nu ook over het strand heen nadat ik Wendy Freya om de hals zag vliegen, ik rende blijkbaar zo snel dat ik bijna niet meer op tijd kon stoppen.
    ,,alles goed Frey ?" vroeg ik nadat ik op adem was gekomen.
    Ik keek om me heen, het is was hier in ieder geval mooi, maar het piratenschip was voor mijn gevoel toch akelig dichtbij, zelfs vanaf hier kon ik elke lichtbron makkelijk van elkaar scheiden en zag ik hier en daar mensen op het dek lopen.
    Alleen bij de gedachte aan dat ze ons misschien zouden spotten zorgde er al voor dat er een avontuurlijke maar gevaarlijke tinteling in mijn onderbuik begon te groeien.

    {moest iets bedenken, vind het niet echt fijn om korte stukjes te schrijven XD}


    Credendo Vides

    [Miss is het leuk als de piraten komen brengt spanning?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Freya. | Strand.
    Ik zwaaide even kort naar Lune Die me begroette. Ook Eärwen kwam aangelopen. "Ik ben oké." zei ik en veegde de tranen weg. "Ik wil gewoon naar huis."


    kindness is never a burden.

    xheart schreef:
    [Miss is het leuk als de piraten komen brengt spanning?]


    {Hook is op het moment even bezig XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hook is op het moment even bezig XD}

    [-wbw- :'DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    (...)

    |Omg het was echt kei triestig. Heeft iemand anders ook Remember Me gezien? Tyler gaat verdomme dood! (huil) Geen wonder dat ik hysterisch blètte. |
    Curly. | Bos.
    Curly schudde zijn hoofd. "We zijn hem vergeten dus heeft iedereen nu een andere naam die Peter ons gaf. Ik ben Curly omdat ik krulletjes heb." zei hij en woelde even lachend door zijn haar. "Ryan de piraat, wat is je favoriete eten?" Curly had geen idee hoe hij op de vraag kwam maar was wel geïnteresseerd.


    [Haha, don't worry. Heb ik soms ook. xd]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Bos
    "Pff...", zucht Ryan. "Geen idee. Als crew krijgen we meestal restjes, dus het is al een lange tijd geleden dat ik een degelijke maaltijd heb gehad. Het is zo'n beetje alles zo snel mogelijk nemen en dan naar binnen schrokken. Anders is er niets over, dus heb ik bijna nooit de tijd om er iets van de smaken..." Naarmate ze verder begint te praten, verlaagt het volume van haar stem. "En van jou?"


    [Ik zou het geweldig vinden moesten de indianen Rhi aanvallen als ze daar aankomen xd]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:08 ]


    help

    mm Oke]

    Lune Kate Stuward.

    Ik schrok even toen Freya zei dat ze naar huis wou. Ik wou nog niet weg! Echt niet! Ik kreeg nog een rondleiding! En ik wou nog wat leuks met Gale doen! Ik glimlachte bij de gedachte aan hem. 'Eeuuh nee joh er is niks. Hoezo zou er iets moeten zijn?' zei ik snel.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:17 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    |Lol. Moet Curly je lekker redden. xD Zijn er indianen online?|
    Curly. | Bos.
    Curly dacht na en tikte met zijn vinger tegen zijn hoofd als Winnie The Pooh. "Mango's" besloot hij. Ze kwamen aan bij het indianen dorp. "HALLOWA!" schreeuwde Curly luid.


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:

    |Lol. Moet Curly je lekker redden. xD Zijn er indianen online?|
    Curly. | Bos.
    Curly dacht na en tikte met zijn vinger tegen zijn hoofd als Winnie The Pooh. "Mango's" besloot hij. Ze kwamen aan bij het indianen dorp. "HALLOWA!" schreeuwde Curly luid.


    [Why do you think I asked for it? ^^]


    help

    [Lene, roep je zus eens op. Die is ook een indiaan. xd MY MOCKINGJAY WON'T WORK OUT. :/]


    help

    Jarvis schreef:
    [Lene, roep je zus eens op. Die is ook een indiaan. xd MY MOCKINGJAY WON'T WORK OUT. :/]


    |Ze is aan het leren. xD in de vakantie. OOOOOOH! MOCKINGJAY! Ga ik na Dobby tekenen. (: |


    kindness is never a burden.