• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Topic]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [Topic]


    kindness is never a burden.

    [YEAH! even mijn laatste reactie zoeken :)]

    Milena Ruby Night
    Ik kijk even op van Madisons heftige reactie. "Sorry.. zo bedoelde ik het niet, ik denk alleen dat het hem niet zal lukken en de enige reden daarvan is dat Pan kan vliegen. Hij heeft een extraatje snap je?" Een beetje verward staar ik weer over het water. "Van waar die heftige reactie? Ik wist niet dat jij zo'n fan was van Hook." Ik mocht de kapitein wel, maar ik luisterde alleen naar hem omdat hij de kapitein was. Meer dan dat was het eigenlijk ook niet.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:49 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [NIET GAAAAAAAAAAAAAN!]

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat || Meerminnenbaai
    "Oh, nee. Ik laat me gewoon dood steken, dan ben je van me af. Zie ik eruit alsof ik me zomaar laat doen?", zegt Ryan terwijl ze met haar ogen rolt. Ze komt overeind en volgt Curly.


    |Ben er weer. xD|
    Curly. | Bos.
    Zuchtend slenterde Curly door het bos naar het indianenkamp. Op een geheven moment ging hij naast de piraat lopen. "Dus, laten we opnieuw beginnen." Curly stak zijn hand op. "Ik ben Curly, Lost Boy aangenaam kennismaken."

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:48 ]


    kindness is never a burden.

    Topics.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Iemand Lune?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Madison
    ''Ik ben geen fán van hem.'' mompelde ik verontwaardigd.
    ''Ik snap alleen niet dat jij denkt dat zo'n kleine, irritante etter hem kan overtreffen.'' voegde ik er aan toe, mijn blik nog altijd op de rustige zee gericht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Milena Ruby Night

    Ach, misschien had Madison ook wel gelijk. "Hm.. Gebasseerd op wat ik tot nu toe heb gezien, maar wie weet.. Ooit zal hij wel eens een keer winnen toch?" Ik bedacht me opeens Madisons vraag van net en stelde hem aan haar terug.
    "En jij, zie jij het ooit zitten. Jeweetwel, huisje,boompje, beestje.. Wil je ooit eens trouwen met iemand?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Madison
    Ik zuchtte nadenkelijk. ''Ooit.'' antwoordde ik kort maar krachtig.
    ''Voorlopig niet, maar ooit.'' zei ik.
    Een eigen gezin starten, klaar met de piraterij.. Dat laatste voorlopig niet, maar er kwam zeker een tijd dat ik kinderen zou nemen.

    [Ik ga zo naar het schoolfeest, duurt tot ongeveer 12 uur.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [kleine samenvatting plzzz???]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alicia Jones
    Even keek ik om me heen tot ik merkte dat bijna iedereen, behalve Freya, er was wat betekende dat Freya nog ergens in het bos rond moest hangen. 'Weet iemand toevallig waar Freya is?' vroeg ik. Anders zou ik haar gaan zoeken. 'Wanneer heb jij haar voor het laatste gezien Wen?' De laatste keer dat ik haar zag waren we namelijk met zijn drieën, Wendy, Freya en ik, in het bos.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aragog schreef:
    [Ik ga zo naar het schoolfeest, duurt tot ongeveer 12 uur.]

    [Oh leuk! veel plezier!]

    Milena Ruby Night
    Dit werd eigenlijk wel een beetje vreemd onderwerp. Jongens hadden mijn interesse niet echt, dus waarom zou ik me er druk over maken. Ik pak een steentje van boord en gooi het zo ver mogelijk het water in. Toch was ik benieuwd naar wat Madison in de toekomst zou willen. "Dus en wat voor man wil je dan? Lang en Harig?" grapte ik.


    It's never gonna happen, Guys.

    Lune Kate Stuward.

    'Ik ben even weg' riep ik naar niemand in het bijzonder en ik liep door de bomen naar het strand. Ik liep puur op geluid af en na een tijdje lopen kwam ik daar aan. Ik zuchtte en ging veilig ergens achter zitten waar niemand me vanaf de boot kon zien. Ik ging zitten en trok mijn benen op. Ik keek naar de lucht waar geen wolkje te bekennen was.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LostMagic schreef:
    [kleine samenvatting plzzz???]


    Ik kan je alleen voor de piraten geven.. Wendy's vriendinnen moet even iemand anders doen xD want dat volgde ik niet meer helemaal sinds ik terug ben xD
    Madison en Milena staan grapjes te maken over met wat voor man ze later willen trouwen xD En ze zijn een beetje aan het dollen, maar voor de rest is daar ook niets gebeurd.
    In het indianenkamp is vrijwel niets gebeurd.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 20:11 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dankje!
    Madison
    ''Wat wil je daar mee zeggen?'' grinnikte ik, enigzins nerveus. Dacht ze..?
    Nee, onmogelijk.
    ''Nee, ik zie wel wat er op mijn pad komt.'' mompelde ik.
    En ach, ik had wel een zwak voor mannen. Ik bedoel, ik had zo ook mijn verlangens, toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''