• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 15:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ze zegt : das ze tv kijkt eh]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Milena Night
    Ik kijk een beetje verbaasd op van de normale toon die ik in Gales stem hoor. Toch hoor je mij niet klagen. Ik besluit zo'n zelfde antwoord terug te geven. Ik had toch niets beters te doen. "Hier hetzelfde. Ik ben het liggen hier wel zat. Ik wil varen, lekker over de zee. Reizen! Maar ik denk dat dat er niet in zit, zolang Pan nog leeft."

    Tiger Lily
    "Uh, die rotspunt daar en weer terug!" zeg ik grijnzend. Als ze niet reageert nog, volg ik haar voorbeeld door naar de wolken te kijken.
    'Peter had beter een paar knappe jongens meegenomen.'
    'Je hebt gelijk, maar zullen we het alsjeblieft niet over hem hebben?"
    Waarschijnlijk doet mijn zus het verbazen dat ik dit van haar vraag, aangezien ik het altijd over Peter heb, maar ik moest maar eens afkicken van de jongen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    LostMagic schreef:
    [ze zegt : das ze tv kijkt eh]


    [Zeg dat ik heel diep teleurgesteld ben in haar. -.- xd Oeh! En toon haar did:



    Curly supports me! Of anders kom ik naar je huis toe, zo lang is het niet rijden van Gistel. ^^]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:43 ]


    help

    Gale Darser
    'Tjah... inderdaad. Captain Hook zou beter zijn obsessie wegstoppen en gewoon wegvaren van dit eiland.' zeg ik en ik meende het. Ok ik zou Lune dan achterlaten maar dan was ze in ieder geval veilig voor mijn vader.

    Pacuatha
    'Wat heeft iedereen tegen Gale? Ik bedoel kan hij er aan doen dat hij een scheepsjongen is bij Hook? Hij werd gedwongen door zijn vader daar te werken.' zeg ik en blijf naar de wolken staren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alicia Jones
    'Dan ken je meer vand it eiland dan ik' antwoordde ik toen ze me verteld had dat ze een indiaan had gezien. 'Ik ken namelijk alleen dit bos. Trouwens, ik zag vanaf boven volgens mij een meerminnenmeer. Weet jij waar dat is? Anders kunnen we daar misschien naar op zoek gaan?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Katelyn
    'Nee maar laten we het één van de jongens vragen? Dan gaan wij 2 op pad.' grijns ik en trek haar recht. 'Ehm- loop jij maar voorop ik weet die boom niet zijn.' zeg ik een beetje beschaamd. 'En we gaan ook op zoek naar een schoppingscentrum.' lach ik erachter. Ik weet dat er hier vast geen zijn maar ik ben deze kleren nu al beu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tiger Lily

    "Gale? Hoe kom je nou weer op Gale? We hadden het toch over Peter?" Een beetje verward kijk ik mijn zus aan. Soms snapte ik haar gedachtegangen echt niet. Ik richt mezelf weer op de wolken, hopelijk zou Peter voorlopig even uit de buurt blijven. Ik hoefde hem nu even niet te zien, vliegend door het wolkendek. Ik duik een keer onder en zwem dan een rondje om mijn zus heen.

    Milena Ruby Night
    Ik had niet verwacht dat Gale zou instemmen. "En je vriendinnetje dan? Kan je die zomaar achter laten?" vraag ik met een pruillipje. Direct erna kan ik een grijns niet onderdrukken en kijk Gale onderzoekend aan. "Ach, dat zal ze vast heel jammer vinden als je weggaat.."

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Nu ik er zo over nadenk... In Neverland werd gezegd dat je nooit verouderd als je in Nooitgedachtland bent. Mja.]


    help

    Pacuatha
    Ik wacht tot ze weer boven komt. 'Je hebt geen antwoord gegeven.' merk ik op.
    Slimme Pacu. Ik lach zachtjes en kijk haar dan weer aan. 'Lily? Waarom voelt het alsof ik elk moment in de diepte kan worden gegooid als ik bij vader ben?'

    Gale Darser
    'Waarom haat je me zo?' zeg ik tegen haar en ga rechtop zitten.
    Hebben we even een normaal gesprek en doet ze weer zo irritant.
    'Heb ik je ooit beledigd of zo? Ik dacht van niet.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Leneeeee kom onliiiiiine.]


    help

    Eärwen

    ,,ik ben hier ook al wel eerder geweest, alleen toen was er niemand of deed niemand open waardoor ik weer het bos in ging waar ik verdwaalde tot Wendy me vond." antwoordde ik weer op Nibs. ,,anders moeten we ze maar gaan zoeken, ik weet niet hoe laat het hier donker word." ik keek omhoog om een inschatting te doen, maar de takken van de bomen om me heen benamen me het zicht op de lucht.


    Credendo Vides

    Iemand Lune?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    Iemand Lune?]


    [Nee. Ik ben timefreezed omdat Lene liever naar tv kijkt. Ik ga zo ook kijken.]


    help

    [anders moet iemand anders Peter spelen? Ik wil wel maar dan zou ik Lune's laatste reactie moeten hebben.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tiger Lily
    "Hoe bedoel je dat?" Ik snap Pacuatha soms echt niet. Ik zwem terug naar de kant en ga daar langs de rand van het water zitten. Ik geniet van het heerlijke zonnetje dat zachtjes op mijn gezicht schijnt. Veelbelovend reik in Pacu een stukje fruit aan. Heerlijk, vers fruit op een warme dag.

    Milena Night
    "Ik haat je niet? Ik vind het alleen leuk om anderen te pesten. En daarbij, eigenlijk ben je me iets Té braaf." Eigenlijk was dat waar. Ik had niet echt een hekel aan Gale. Ik vond het leuk hem te pesten, maar zoals ik al met Madison had besproken een saaie drol was het wel. Ik kijk naar Gale, die tegenover me zit. Hoe kun je dat nou leuk vinden? Opeens moet ik denken aan Madison en Gale samen in het huwelijksbootje. Het was het grapje waarmee ik Madison had gepest. Ik schiet spontaan in de lach en moet moeite doen weer te stoppen.

    [Ik heb Peter niet perse nodig nu]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:55 ]


    It's never gonna happen, Guys.