• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Davan Tristan Smith

    Ik was blij dat Abbigail mijn woorden als een compliment opvatte. Nu gaat ook een andere jongen het zwembad in. Het wordt gezellig zo. Toch jammer dat niet iedereen het zwembad in gaat.
    Maar ik maak me er geen zorgen om, het wordt vast leuk hier.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Sorry internet problems..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    A.J.

    Ik kijk dr even aan en glimlach dan 'Maar ik ga even soort van slapen nu, dus als je mij even wilt excuseren' zeg ik grijnzend waarna ik mijzelf omdraai en mijn ogen sluit om te genieten van de zon, hoewel ik half in de schaduw lag vond voelde ik de zon heerlijk op mijn benen en deels op mijn rug.

    Luena Aviera Denealy

    Ik zucht even. 'Kom dan op zijn minst slapen bij mij.' Ik knik op mijn stoel die half onder de andere boom staat. 'Niet zo ongezellig A.J.' zeg ik grijnzend en bekijk zijn lichaam. Ik loop even naar binnen voor mijn sigaretten en wandel dan weer terug. Ik steek eentje op en ga op mijn stoel zitten. Ik neem een trekje en kijk naar hem vanaf de plek waar ik zit.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 15:44 ]


    ~

    Abbigail Hannah Chandler
    Matthew heeft het lijf waar ieder meisje bij weg kan zwijmelen, ik dus ook. Ik voel dat ik rood wordt waardoor ik snel het water in duik. Het koude water zorgt er toch een beetje voor dat ik wat afkoel. Mijn haar is uit de knot gegaan dus haal ik het elastiekje er maar uit. Ik ga nogmaals onderwater om mijn haar goed te doen. 'Wat gaan we doen?' vraag ik aan Davan en Matthew aangezien zij de enige in het water zijn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brooke Olive Jackson

    Echt zin om te wachten heb ik niet en ik loop weer naar de duikplank en maak een schroef. Dan zwem ik onderwater naar Abbigail en kom naast haar weer boven. 'Ze komt denk ik niet' zeg ik doelend op het feit dat Alicia niet reageerde. Ik gooi mijn hoofd achterover in het water en doe het even goed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Luena Aviera Denealy

    Als ik mijn sigaretje op heb besluit ook weer in het water te gaan. Ik laat me erin zakken en zwem naar Matthew, Abbygail en Davan. 'Was ik weer' zeg ik met een glimlach. Ik trek mezelf omhoog aan de rand en wil gaan zitten maar glijd weg. Voor ik het weet val ik hard met mijn heup op de rand en met mijn hoofd tegen de grond. Ik hap naar adem en voel hevige pijn in mijn hoofd en mijn heup.


    ~

    Matthew Jordan Edwards.

    Het frisse water voelde heerlijk verkoelend langs mijn lichaam. Dit was echt genieten; dit was het echte vakantie gevoel. "Wat gaan we doen?" zingt de stem van Abbigail voor dat ik antwoord kon geven komt Brooke naast Abbigail boven water. "Ze komt denk ik niet." deelt ze mee en ik kijk in de richting van Alicia. Het was een mooi meisje om te zien en ze had een lief gezichtje, maar dat ze vol hield om volop in de zon te gaan zitten en geen zin had om het water in te komen was voor mij een raadsel. Ik was nieuwsgierig naar haar geworden en besloot om straks een praatje met haar te gaan maken. Ik zat weer diep in gedachten verzonken en keek een beetje dromerig voor me uit. Luena zwom voorbij en het gebeurde zo voor mijn ogen, het waren maar een paar seconde maar de tijd leek veel langzamer te gaan.. Ze trok zich zelf omhoog aan de rand van het zwembad maar gleed weg en viel met haar heup op de rand en met haar hoofd viel ze op de grond en gleed het water weer in, ze spartelde even, ik rukte me los uit mijn diepe gedachten en zwom naar haar toe zonder moeite tilde ik haar op de kant. "Een beetje hulp kan ik wel gebruiken." riep ik naar wie het horen kon. ik moest kalm nu blijven, geen paniek.


    someone out there feels better because you exist

    Luena Aviera Denealy

    Ik voel me misselijk en slap, mijn hoofd deed vreselijk pijn en mijn heup ook. 'Matthew' breng ik mompelend uit. Ik voel dat ik uit het water word getild en er om hulp geroepen word. Mijn hoofd valt slap tegen zijn borst en ik probeer bij zinnen te blijven.


    ~

    Abbigail Hannah Chandler
    Net als ik iets tegen Brooke wilt zeggen hoorik een plons in het water. 'Een eetje hulp kan ik wel gebruiken,' roept Matthew. Ik kijk om om te zien wat er aan de hand is en zie Luena slap in Matthew zijn armen hangen. Ik klim uit het water en zorg dat ik zo snel mogelijk bij ze ben. 'Leg haar hier maar op.' Ik zorg ervoor dat de ligstoel er goed voor staat. Ze heeft een wond op haar hoofd. Op dit moment heb ik er geluk mee dat mijn ouders beide arts zijn. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik. Aan de wond die gelukkig niet heel groot is op haar hoofd te zien heeft ze die gestoten. 'Zo te zien komt ze er wel bovenop. Het is vast een hersenschuddig. Dat is na een paar dagen rust wel over.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    A.J.

    Ik kijk even op wanneer ik Luena en nog een jongen uit het zwembad zie komen, Luena leek nogal slap en ik liep er op af 'Wat is er gebeurt?' vraag ik als ik mij naast hun neer kniel. Ik doe Luena's ogen open met twee vingers om te kijken of ze ernstig letsel heeft en daarna leg ik nog twee vingers op dr pols om dr hartslag te meten, hoewel het meer was om een klein stukje van mijn eigen ziel bij haar naar binnen te laten om te zien wat er nauw werkelijk aan de hand was en of het wel erg was.

    Luena Aviera Denealy

    Ik hoor allemaal stemmen maar herken ze niet. Ik probeer met alle geweld mijn ogen open te houden en voel allemaal mensen rond om me zitten. 'M..misselijk' breng ik kreunend uit en breng rillend mijn hand naar mijn hoofd die weer slap neer valt. Ik voel nog steeds armen om me heen en een hand op mijn pols en een vaag gevoel in mijn lichaam.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 17:39 ]


    ~

    Matthew Jordan Edwards.

    voorzichtig leg ik Luena's slappe lichaam op de ligstoel die Abbigail aan wees. De mysterieuze jongen die heel de tijd nog onder een boom heeft gezeten komt nu ook in beweging. Hij en Abbigail vragen bezorgd wat er gebeurd was. "Ik weet niet precies wat er was. Ze trok zich op uit het water en wou op de kant gaan zitten maar gleed toen weg en stootte haar hoofd en volgens mij schaafde ze haar heup." vertel ik. Ik zie hoe de jongen met zijn vingers haar hartslag meet. "Is het ernstig? Is een van jullie een dokter?" vraag ik weer helemaal rustig.


    someone out there feels better because you exist

    A.J.

    Ik glimlach even, de wond op dr hoofd was inderdaad de schuldige, ik knipper onder mijn zonnenbril twee keer met mijn ogen en grijns even. De kwaade gevoelens die Luena nog net had zouden nu over enkele seconden wegvagen, hoewel het gevaarlijk is om mijn kracht te gebruiken moest het maar even.
    'Ze komt er inderdaad wel boven op' ik glimlach even naar de twee 'Je ouders zijn zekker arts ofzo?' vraag ik dan aan het meisje.

    Luena Aviera Denealy

    Ik voelde me rustiger worden. De misselijkheid trok een beetje weg. Ik open mijn ogen een klein stukje en kijk iedereen even aan. 'Bedankt' weet ik eruit te krijgen. Ik leg mijn hoofd weer neer en zie wat bloed op mijn schouder zitten. Ik tast naar mijn handdoek waarmee ik het bloed een beetje weg veeg.


    ~