• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    A.J.

    Ik hoor in de verte iemand roepen "Kom ook!" maar reageer dr niet op, als ik een meisje op mij af zie komen lopen zet ik mijn zonnenbril extra goed "Hee, ik ben Luena. Kom je ook met ons in het zwembad?" zegt ze, ik kijk dr even aan en zucht 'Nee sorry, ik hou niet zo van zwemmen' zeg ik en kijk dr van uit mijn zonnenbril aan, gelukkig was de zonnenbril pik zwart anders had ze mijn verschil van ogen kunnen zien.
    'Misschien dat ik zo even het strand op ga ofzo, maar dat zie ik dan wel' zeg ik nog tegen dr waarna ik mij omdraai en op mijn buik ga liggen.

    Luena Aviera Denealy

    'Jammer' zeg ik en bekijk hem. 'Hoe heet je eigenlijk?' Ik wil wel bij hem zitten maar ergens denk ik dat hij niet heel erg van gezelschap houd. 'Als je iemand mee wil hebben naar het strand roep je maar hoor' zeg ik en glimlach rustig.


    ~

    A.J.

    Ik draai mijn hoofd even richting haar en fake een glimlach 'Ik zal er aan denken maar ik denk dat ik liever alleen ga, ik ga namelijk in de avond denk ik even zwemmen' ik glimlach en draai mijzelf even terug 'Ik ben André Jetson, maar iedereen noemt mij A.J.' zeg ik met een grijns, ik zet de zonnenbril weer even goed en kijk dr dan aan 'Hmmm... weetje, dat zwemmen klinkt eigenlijk wel aantrekkelijk' ik grijns even waarna ik dr vast pak en optil, daarna ren ik soort van naar het zwembad toe waarna ik haar erin gooi.

    Luena Aviera Denealy

    Ik slaak een gilletje als hij me op tilt en met me naar het zwembad rent. Ik klem me aan hem vast en trek hem mee als hij me in het water gooit. Met een harde plons vallen we samen in het water. Ik kom weer boven en hap naar adem. 'Sorry mensen' zeg ik en vis A.J. zijn zonnebril uit het water. 'Hier' zeg ik als hij weer boven komt en kijk hem aan. Ik kijk nog eens goed en weet even niks te zeggen. Zijn ogen...


    ~

    A.J.

    Ik kwam boven met mijn ogen gesloten, hoewel ik wist dat ik ze even open moest doen om mijn zonnenbril aan te pakken wat ook gebeurde in een split seconde zodat niet echt iemand het kon zien.
    Ik zet hem weer op waarna ik hem extra goed achter mijn oren doe zodat die niet afvalt tijdens het zwemmen. 'Dankje..' zeg ik met een beetje botte stem waarna ik naar de kant zwem, waarom moest het mij nauw weer overkomen, ik loop terug naar de plek waar ik de hele tijd al lag, lekker rustig was het daar.

    Luena Aviera Denealy

    Ik schrik een beetje van de botte manier van praten. Ik klim uit het zwembad en loop achter hem aan. 'Het spijt me, ik wist het niet' begin ik rustig en leg mijn hand op schouder. Zijn ogen waren apart en waarschijnlijk de reden dat hij een zonnebril droeg. Ik slik en kijk hem aan. 'Ik wilde je niet boos maken.' Ik kijk naar beneden en voel zijn ogen gewoon me bekijken.


    ~

    A.J.

    Ik zucht even als ze zich verontschuldigt 'Het is niet erg, ik schaam me meer voor mijn ogen. Dankzij de verschillende kleuren erin ben ik vaak afgewezen als vriend' ik glimlach even en til dr hoofd omhoog 'Maar dat betekent nog niet dat ik hem af doe, want dat gaat zo ie zo niet gebeuren' zeg ik met een grijns.

    Luena Aviera Denealy

    'Je hoeft je niet te schamen voor je ogen' zeg ik met een glimlach. 'Het is apart maar niet schrikbarend eng ofzo.' Ik kijk hem aan al zie ik zijn ogen niet. 'Kijk je wel gewoon normaal zeg maar met beide ogen?' Ik kijk hem aan maar zie zijn ogen niet door de donkere glazen. 'Mag ik nog eens zien?' vraag ik zacht en bloos een beetje.


    ~

    A.J.

    Ik grijns even als ze het vraagt 'Ja het zijn gewoon een stel paar ogen die net zoals jouw normaal zien' zeg ik lachend, ik pak de zonnenbril even vast maar bedenk mij dan 'Sorry, ik laat het liever niet zien' zeg ik met een glimlach en laat mijn armen weer zakken.

    Luena Aviera Denealy

    Ik bloos een beetje. 'Ik snap het wel dat je het niet wilt hoor.' 'En wees niet bang om anders gevonden te worden want ik vind je een leuke jongen, ondanks je ogen waar helemaal niks engs of mis mee is.' Ik kijk hem even aan en voel mijn wangen rood kleuren. 'Ik ben in elk geval niet bang voor je, dus wees jij niet bang om naar me toe te komen, ik zal je niet afwijzen als vriend.'


    ~

    Alicia Jones
    Zuchtend keek ik naar alle mensen die in het water waren en de groote lol met elkaar leken te hebben. Het liefste had ik me bij de groep aangesloten, iets wat onmogelijk was. Zo lang ik niet wou dat iemand achter mijn geheim zou komen, zou ik me niet bij de groep aan kunnen sluiten daar in het water. Even, toen de groep naar Booke en mij toe waren gekomen, dacht ik dat ze het raar zouden vinden als ik niet mee het water in ging. Maar blijkbaar was dat niet zo. Zij, en Brooke, hadden het zo te zien veel te druk met elkaar om mij ook maar op te merken...


    Keep your head up, keep your heart strong

    xheart goes Beat.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brooke Olive Jackson

    Ik maakte nog een salto van de duikplank en zag toen Alicia zitten. Ik zwom bezorgd naar de kant en klom erop. Ik liep naar haar toe. 'Waarom kom je er niet in?' vroeg ik bezorgd. Misschien was ze wel bang voor water of misschien had ze wel geen zin om te zwemmen. Ik kan altijde gekste dingen bedenken dan wou diegen gewoon niet. Een koude windvlaag trok langs mijn natte lichaam en ik kreeg een rilling. Ik sloeg mijn armen rind mijn buik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Abbigail Hannah Chandler
    Nu is bijna iedereen in het water geweest. De onbekende jongen met Luena, Brooke en Davan zijn er natuurlijk in. Brooke zorgt er voor dat Alicia in het water komt en ik zorg ervoor dat Matthew erin komt. Ik zwem in de richting van Matthew en trek me op de rand van het zwembad naast Matthew. Mijn armen sla ik om me heen, weer door mijn onzekerheid. 'Kom je er ook in? Het water is echt lekker.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Matthew Jordan Edwards.

    ik zat heerlijk te genieten aan de rand van het zwembad met mijn benen in het koele water te kijken hoe de rest lekker aan het zwemmen was. de groep was zo'n beetje bijna compleet en het leken mij aardige mensen. ik zat diep in gedachten toen abbigail mijn richting op kwam zwemmen ze trok ze naast me op de kant en sloeg haar armen om haar lichaam heen. "Kom je er ook in? Het water is echt lekker." haar stem leek te zingen. Ik lach naar haar "Ja is goed ik kom wel zwemmen." ik sta op en trek m'n shirt over mijn hoofd en leg hem op een zonnestoel met een aanloopje neem ik een duik en ik voel het frisse water langs mijn lichaam. ik zwem nog een klein stukje verder onderwater en kom dan weer boven.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:53 ]


    someone out there feels better because you exist