• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Luena Aviera Denealy

    'Wat willen jullie nou eigenlijk weten van A.J.?' vraag ik een beetje geïrriteerd.'Hij heeft me geholpen en ik ben verder oké op wat hoofdpijn en duizeligheid na.' Ik herhaal nog een keer wat ik net al zij. Ik zie iedereen een beetje draaien en klem me wat beter vast aan Matthew voor ik val.


    ~

    xYOLO schreef:
    [slaaplekker, trouwens ik ga morgen richtig frankrijk en op de camping heb ik wel gewoon free wifi maar dus ik reageer wat sloomer maar ik probeer zo snel mogelijk te poste :$ sorry]


    [Ga jij nu slapen? Ik wel namelijk:$ Nja slaaplekker en als ik je niet meer spreek. Heel veel plezier en ik spreek je toch snel wel weer via Q:)]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 23:40 ]


    ~

    [Hoe kan ik Alicia weer in het RPG plaatsen? (Ik heb alles teruggelezen maar heb geen idee hoe ik haar terug moet plaatsen...)]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Brooke Olive Jackson

    'wie doet het woord?' vroeg hij. 'Eeeeuhhm........ Weet ik niet' zei ik en ik sloeg mijn armen rond mijn lichaam. Ik was niet bang voor hem, maar wat hij deed dat was gewoon.......... vreemd. Hij had ook al zovel gereageerd toen zijn zonnebril afhad. Wat had hij te verbergen? Ik kon hem niet zo goed plaatsen,


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    TheseWords schreef:
    [Hoe kan ik Alicia weer in het RPG plaatsen? (Ik heb alles teruggelezen maar heb geen idee hoe ik haar terug moet plaatsen...)]


    { Nauwja, je staat bij het zwembad toch? Dan kan je ook gwn doen wat je wilt. Of op A.J. aflopen of iets anders doen xD }

    Alicia Jones
    Toen ik de hele groep die in het water geweesd was, naar een jongen toe zag lopen besloot ik, met een kleine zucht, ook maar op te staan. Ik was namelijk te nieuwsgierig om niet te luisteren waar de groep het over had. Even dacht ik eraan dat het misschien onbeleefd zou zijn als ik me ermee ging bemoeien, maar toen bedacht ik me dat ook ik een onderdeel van deze groep was, waardoor ik gewoon naar ze toe kon lopen. En al zou het wel onbeleefd zijn, dan alsnog won mijn nieuwsgierigheid het. Die jongen had net het leven van een meisje gered en ik was wel benieuwd hoe hij dat gedaan had, als hij niet ook een "gave" had.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Davan Tristan Smith

    Ik glimlachte naar Brooke. 'Ik heb wel een idee. Laat mij maar.'
    Ik negeerde Luena, en liep rechtstreeks naar A.J. toe.
    'Ik kom mijn excuses aanbieden voor mijn wantrouwende gedrag. Dat had ik geen reden voor.'

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:00 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik kijk de jongen even aan die begon met praten en glimlach 'Is niet erg, mensen die pepaalde technieken niet kennen zullen altijd vooroordelen' ik kijk hem even aan van onder mijn zonnenbril.
    'Ik heb alleen wat punten aangeraakt op dr lichaam, een bij dr oog en een bij dr pols, die het wat rustiger zouden maken in dr lichaam. De klap was nauw eenmaal niet echt prettig' ik glimlach nog even.

    Davan Tristan Smith

    'Ik begrijp het. Het is in elk geval goed wat je hebt gedaan. Zou je me wat meer over die technieken kunnen vertellen? Het klinkt erg interessant.'
    Misschien had ik het fout. En als hij gelogen had over die technieken, zou dat nu wel uitkomen. In elk geval leek ik hem nu wel meer te mogen, hoewel het onverklaarbare gevoel nog niet verdwenen was.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik glimlach even 'Natuurlijk, het zijn gewoon wat zenuw puntjes in het lichaam die je aanraakt meer niet' ik grijns even en raak er een paar op zijn lichaam aan waardoor zijn arm deels verlamd 'Zie je, het is niet zo moeilijk, je moet alleen weten waar ze zitten' ik glimlach even waarna ik de punten weer op zijn arm aanraak en hij hem weer kan bewegen.

    Davan Tristan Smith

    'Dat was eng.' zei ik, maar ik glimlachte erbij. Er was geen magie bij aan te pas gekomen, anders had ik dat wel gevoeld. Ik had zoiets niet eerder gehad, maar om de één of andere manier vertrouwde ik op mijn krachten. Die hadden me nog nooit tegengewerkt.
    'Maar hoe kreeg je haar dan zo snel weer beter.' De toon in mijn stem was niet wantrouwend, eerder nieuwsgierig. Ik was nu ook eerder nieuwsgierig dan wantrouwend. Misschien was dat ook omdat ik zo graag een onbezorgde vakantie wilde


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [Ik ben vanaf morgen twee dagen weg, ik ben woensdagavond terug. Dus dan ben ik er niet.]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik grijns even en sta op waarna ik een vinger boven zijn oog doe en daarna zijn pols vast pak, een klein kneepje in zijn pols laat hem wat beter door zijn oog kijken die ik aan geraakt had en neemt wat druk van zijn hoofd weg 'Een simpele truc' ik glimlach even waarna ik weer ga liggen op de stoel.

    Davan Tristan Smith

    'Wauw. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben.'
    Weer geen magie. Weer een trucje. Ik had geen enkele reden om hem te wantrouwen of te denken dat hij iets van magie in zich had. En toch...
    'Nogmaals sorry. Ik ben erg geïnteresseerd. Zou je me iets kunnen leren?'
    Ik vroeg me af of zoiets misschien van pas zou komen bij mijn magie. Bovendien was dit een goede manier om hem in de gaten te houden,


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik glimlach even 'Het duurt wel een paar maanden voordat je de plekken weet die je moet aanraken, dus denk niet dat ik daar mijn vakantie aan ga besteden. Sorry' zeg ik waarna ik mijzelf weer achterover laat vallen om weer te gaan liggen in de stoel, ik dacht relaxed hier te liggen maar meer dan de helft van de vakantie bewoners staan hier. Daar ging mijn rust.