• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!

Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart

Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo

Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.

Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Mylox schreef:
    (...)

Davan Tristan Smith

"Ik zie het." zei ik, en ik glimlachte naar haar. Ik nam de koffer halverwege de trap van haar over en pakte ook die onder de trap. Ze waren ontzettend zwaar, maar ik liet niets merken. Ik wist niet waarom, maar ik mocht haar wel en ik wilde graag indruk op haar maken.
    "Waar moet je heen?"

Abbigail Hannah Chandler || Gewoon
    Hij tilt eerst de koffer die ik in mijn handen heb naar boven en dan de koffer die beneden stond. Hij gaf geen krimp, terwijl die koffers echt harstikke zwaar waren. Een meisje reist nou eenmaal met veel spullen. 'Waar moet je heen?' vraagt hij dan. 'Ik ben Abbigail trouwens,' zeg ik als ik zijn hand schud. Het leek me wel zo aardig om me voor te stellen. 'Ik zit in kamer twee.' Ik pak het handvat van de trolleykoffer en begin ermee te lopen. Het is zo asociaal om hem alles te laten doen. Als we aankomen doe ik de deur open en kijk of mijn kamergenote er al is, niet dus. Nu kan ik het beste bed kiezen. Ik vergelijk de twee bedden met elkaar, maar vind ze precies hetzelfde. Uiteindelijk kies ik het bed die aan de rechterkant staat en leg mijn spullen erop. 'Bedankt voor je hulp,' bedank ik hem met een glimlach.

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

Luena Aviera Denealy

Ik draai me om en kijk in de ogen van een jongen. 'Als je tijd hebt graag' zeg ik blozend.'Ik ben Luena' stel
    ik me voor. Ik ga een beetje aan de kant zodat hij erbij kan. 'Ik zal de andere vast een stukje de trap
    op trekken' zeg ik nog en kijk hem even glimlachend aan.

~

Moringa schreef:
    (...)

Hij tilt eerst de koffer die ik in mijn handen heb naar boven en dan de koffer die beneden stond. Hij gaf geen krimp, terwijl die koffers echt harstikke zwaar waren. Een meisje reist nou eenmaal met veel spullen. 'Waar moet je heen?' vraagt hij dan. 'Ik ben Abbigail trouwens,' zeg ik als ik zijn hand schud. Het leek me wel zo aardig om me voor te stellen. 'Ik zit in kamer twee.' Ik pak het handvat van de trolleykoffer en begin ermee te lopen. Het is zo asociaal om hem alles te laten doen. Als we aankomen doe ik de deur open en kijk of mijn kamergenote er al is, niet dus. Nu kan ik het beste bed kiezen. Ik vergelijk de twee bedden met elkaar, maar vind ze precies hetzelfde. Uiteindelijk kies ik het bed die aan de rechterkant staat en leg mijn spullen erop. 'Bedankt voor je hulp,' bedank ik hem met een glimlach.

Davan Tristan Smith
    "Graag gedaan." zei ik, en ik glimlachte terug. Ik was blij dat ik de zware koffers neer kon zetten, maar opnieuw liet ik niets merken.
    "Ik ben Davan."
    Ik wilde al gaan, maar toen bedacht ik me iets.
    "Ik weet dat hier een zwembad zit, zullen we elkaar daar weer zien?" vroeg ik. Ik wilde haar graag verder leren kennen.

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:02 ]

A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

Matthew Jordan Edwards
    "tuurlijk heb ik tijd." zei ik grijzend. Ik stak m'n hand naar haar uit voordat ik haar koffer op zou tillen om mee naar boven te nemen. "aangenaam kennis te maken Luena! Ik ben Matthew." lachend nam ik haar even snel van top tot teen in me op.

someone out there feels better because you exist

'Graag gedaan,' glimlacht hij terug. 'Ik ben Davan.' Hij staat op het punt weg te lopen maar blijft staan. 'Ik weet dat hier een zwembad zit, zullen we elkaar daar weer zien?' vraagt hij. Ik doe het goed. Ik gebruik een persoon als slaaf en hij wilt me nog steeds zien. 'Ja, leuk idee. Ik wacht nog wel op mijn kamergenote, dan neem ik die ook mee. Is dat goed?' Vast wel, hij wilt er ook vast meer leren kennen. Het is sowieso aardiger om op haar te wachten, dan zit ze hier niet alleen. 'Dus, zie ik je daar? Het zal vast niet meer lang duren totdat ze hier is.'

Davan Tristan Smith

"Dus, zie ik je daar? Het zal vast niet meer lang duren totdat ze hier is." zei ze.
    "Ja, dat is goed. Ik ga naar mijn kamer om me om te kleden."
    Ik glimlachte nog een keer naar haar, en liep naar mijn kamer. Ik vroeg me af of mijn kamergenoot ondertussen al was aangekomen.
    Eenmaal boven zag ik niemand, en ook nog geen spullen. Ik haalde mijn schouders op. Het zal ook wel. Eerst maar eens omkleden. Ik trok een zwembroek aan met een wit T-shirt en pakte een handdoek. Ik was klaar om te gaan.

A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

Luena Aviera Denealy

'Mooie naam' zeg ik en voel mijn wangen een beetje kleuren. Ik help hem mijn tweede koffer naar boven brengen en glimlach. 'Echt super bedankt Matthew, ik had het zelf waarschijnlijk nooit op gered' zeg ik blozend. Ik bekijk hem stiekem even. Een echte heer en nog sexy ook.

~

Matthew Jordan Edwards.
    "dat is geen probleem hoor." ik knipoogte naar haar en zette de eerste koffer boven niet lang daarna stond de andere ook boven. "Naar welke kamer moeten ze?" vroeg ik grijnzend en tilde de twee koffers zonder heel veel moeite op om richting haar kamer te lopen. Waren die vele middagen in de sportschool toch nog van pas gekomen om misschien een heel klein beetje indruk te maken op deze vakantie. Ik lachte in mezelf om die gedachten.

Luena Aviera Denealy

Ik kijk snel even naar mijn briefje. 'Kamer 2' zeg ik en wijs hem aan. Bewonderend kijk ik naar Matthew die mijn beide zware koffers naar mijn kamer brengt. Wow hij is ook nog eens sterk denk ik na. 'Wanneer ben jij hier aangekomen?' vraag ik en kijk hem met een glimlach aan.

~

Ik loop naar buiten, misschien kom ik haar buiten wel tegen. In mijn haast gooi ik de deur open en bots tegen een jongen op. Geschrokken zet ik een paar stappen achteruit. 'Sorry, ik zag je niet,' verontschuldig ik me. Dan zie ik achter hem een meisje staan. 'Jij bent vast Luena. Ik ben je kamergenote.' Ik zie de jongen met de koffers staan, zij heeft vast ook hulp gekregen. 'Een jongen vroeg of ik mee naar het zwembad ging, willen jullie ook komen?' Dan leert iedereen elkaar gelijk kennen. 'Sorry, ik ben me vergeten voor te stellen. Ik ben Abbigail.' Ik trek een verontschuldigend gezicht. 'Sorry, alweer, ik praat teveel als ik zenuwachtig ben.'

Matthew Jordan Edwards.

Net voordat ik met de koffers wil weglopen gaat er een andere deur open en dicht niet veel later botst er een meisje van rond de 1.65 tegen mij aan. Ze kijkt geschrokken en zet snel een paar stappen achteruit. "Sorry, ik zag je niet,' verontschuldigt ze. Ik glimlach even vriendelijk naar haar. "Dat maakt niet uit hoor, ik kan wel wat hebben!" Het meisje, dat zich voorstelt als Abbigail praat maar door en door en ik begin vanzelf enthousiast te worden over deze vakantie. Nog geen uur in het huis en nu al twee leuke meiden ontmoet. "Ik ga zo graag mee naar het zwembad, even afkoelen."
    Met een zachte plof zet ik de koffers voorzichtig neer, alsof ze van breekbaar porselein gemaakt waren. Een paar zweetdruppeltjes waren op mijn voorhoofd verschenen en met eens snelle beweging veeg ik ze weg. Het was hier ook opeens zo warm of lag dat aan mij? "Ik ben hier denk ik pas een half uurtje ofzo, ik weet het niet precies." beantwoorde ik Luena's vraag.

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:46 ]

[Abbigail heeft net tegen jullie gepraat haha]

[ik zag het, sorry ik pas m'n bericht nu even aan! haha]

[Wie wil Alicia meeten?]

Keep your head up, keep your heart strong

Luena Aviera Denealy

'Ik ben Luena ja' zeg ik met een glimlach. Ik kijk naar mijn kamergenote en dan naar Matthew.' 'Ik ga ook mee naar het zwembad, lijkt me gezellig.' Ik kijk even naar Matthew en was opeens best wel nieuwsgierig naar zijn lichaam.ik plof neer op mijn bed en glimlach. 'Zal ik je zo ophalen of jij mij?' Vraag ik en bloos een beetje. Hijwas hier nog maar een half uurtje. Hoelang zou de rest hier nu zijn vraag ik me af.

~