• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    A.J.

    Ik kijk dr even aan 'Ik denk dat ik liever even alleen ga, het is gewoon iets wat ik s'avonds altijd doe' zeg ik en glimlach even 'Ik ben s'avonds namelijk het liefst alleen, nadenken over van alles' ik kijk weer even naar de groep, waarschijnlijk houden ze ons aardig in de gaten.

    Brooke Olive Jackson

    Uit een reflex pak ik angstig Davan zijn hand vast en kijk er dan naar. 'S...sorry' zeg ik bloedend en ik kijk weg. Waarom deed ik dat nou? Ik deed dat nooit. God waar was ik mee bezig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Luena Aviera Denealy

    Ik knik rustig. 'Is goed.' Ik glimlach even en bekijk hem. 'Kom je dan nog wel even bij me kijken voor je gaat slapen?' Ik grijns even breed en steek mijn tong uit. 'En patiënt heeft goede zorg nodig.' Ik kijk even naar de anderen die stiekem zo nu en dan naar ons kijken. Ik zucht diep en kijk A.J. weer aan.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 21:45 ]


    ~

    Davan Tristan Smith

    Ik glimlachte naar haar.
    'niet erg. Wat nu belangrijk is: wat is er met die twee. Zou zij niet duizelig moeten zijn? Kijk eens hoe raar...'
    Ik vroeg me af of het opbloeiende liefde was die het maakte dat ze zulke blikken uitwisselden of iets anders. Ik gokte persoonlijk op iets anders.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    A.J.

    Ik grijns even 'Het enigste wat je nodig hebt is rust, meer niet, dus ik hoef dan niet bij mijn patiënt te komen kijken' ik glimlach even 'Maar ik denk dat je beter terug kan gaan naar de rest, want ze zijn nogal argwaanend richting mij denk ik' ik glimlach even waarna ik weer iets naar achter ga.

    Luena Aviera Denealy

    Ik kijk even van de rest weer naar hem. 'Dan zou het betekenen dat we nooit samen kunnen zijn toch?' Ik sta rustig op en druk een kus op zijn voorhoofd. 'Bedankt voor wat je hebt gedaan, en kom alsjeblieft gewoon eens bij me.' Ik open mijn ogen weer en kijk hem aan. 'Ik zal je niet afwijzen, weet je nog?'


    ~

    A.J.

    Ik grijns even 'Ga nauw maar gewoon terug naar de groep, voordat ze denken dat ik je s'avonds ga verkrachten ofzo' zeg ik lachend waarna ik even naar de groep kijk, hoewel ze hun verdenkingen nu hebben zou het mij een worst zijn. Ik word met rust gelaten en hun blijven uit mijn buurt.
    'Ik kijk voor de rest wel of ik vaker langs kom of niet' zeg ik waarna ik weer ga liggen en een nieuwe sigaret aansteek.

    Luena Aviera Denealy

    Ik zucht even en pak de sigaret van hem af. 'Bedankt A.J.' Ik loop rustig terug naar mijn stoel en ga liggen op mijn zij terwijl ik rustig de sigaret oprook. Mijn heup deed ontzettend pijn en ik voelde me weer licht in mijn hoofd worden. Ik druk de sigaret uit en sluit mijn ogen.


    ~

    A.J.

    Ik kijk dr even na en pak een nieuwe sigaret waarna ik die rustig oprook, de gedachtes van alleen gelaten te worden door de rest, heerlijk waren die.
    In de avond zou ik niet gevolgt worden en in de ochtend zou iedereen lekker uit mijn buurt blijven.

    Luena Aviera Denealy

    Ik open zuchtend mijn ogen weer en kijk automatisch naar A.J. Ik wist van zijn ogen als enige hier. Ik wilde hem gewoon zich op zijn gemak laten voelen en hem duidelijk laten weten dat ik hem niet schrikbarend vind. Ik blijf naar hem kijken net of heeft iets bij hem me helemaal in zijn greep.


    ~

    Brooke Olive Jackson

    Ik knik en ze loopt weer terug. 'Vreemd' mompel ik en kijk raar naar die jongen. 'Wie is dat eigenlijk?' vraag ik hem en kijk hem even vragend aan. Daarna richt ik mijn blik weer op de jongen en verlies hem niet uit het oog. Wat was er met hem,er was iets vreemds aan hem. Ik kon het niet zo goed plaatsen..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Matthew Jordan Edwards.

    Ik was stiekem wel een beetje geschrokken van wat er net was gebeurd. De onbekende jongen had in ieder geval goed werk verricht want met Luena ging het weer redelijk goed. Wie is die jongen eigenlijk? vroeg ik mezelf af ik kende bijna iedereen nu van naam maar zijn naam kon ik me niet herinneren. Hij stond onder een boom een sigaretje te roken. "Hey, wat je net deed was echt goed werk, ik ben onder de indruk." ik glimlach. "Ik ben trouwens Matthew en jij?"


    someone out there feels better because you exist

    { Loopt Matthew op A.J. af of? XD Want A.J. zit wel een stukkie verder van het zwembad af XD }

    [jaa sorry ik wist niet precies waar A.J was :$]


    someone out there feels better because you exist

    { Hahah niet erg :) Dan weet ik dat Matthew op hem afgelopen is :) }

    A.J.

    Ik kijk de jongen even aan die op mij afloopt en grijns 'Dus jij bent mijn kamer genoot he? Leuk je te leren kennen, ik ben A.J.'
    Ik observeer de jongen even 'Ieder vind mij zeker een weardo nu omdat ik gewoon wat techniekjes heb gebruikt uit een ander land of niet soms?' ik grijns bij de gedachtes van ieder die ze wel niet zouden hebben.