• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Abbigail Hannah Chandler || Gewoon
    Langzaam voelde ik hoe de auto tot stilstand kwam. Ik keek uit het raam en zag de villa staan. Het zag er in het echt nog mooier uit dan op de computer. Ik stapte uit terwijl de chauffeur mijn koffers uit de kofferbak haalde en naast me neerzette. Met een koffer in mijn hand en een trolleykoffer die gewoon kon rijden liep ik de villa binnen waar ik al gauw de kamerindeling zag hangen. Met de koffers in mijn handen probeerde ik de trap op te lopen. Op dit soort momenten heb je gewoon meer kracht nodig. Stuntelend begin ik de eerste koffer naar boven te sjouwen.

    [Iemand die haar komt helpen? c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik had je graag geholpen, maar Alicia is buiten in de tuin dus ziet/hoort ze je niet]

    Alicia Jones
    'Nee hoor' zei ik glimlachend toen ze vroeg of ik het erg vond dat ze een foto van me gemaakt had. 'Hij is mooi, je kan echt goed fotograferen' vervolgde ik, na goed naar de foto gekeken te hebben. Ik leek, gelukkig, heel erg op een normaal mens zo.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [@Moringa: ik kom je helpen]

    Davan Tristan Smith

    Nu ik klaar ben met uitpakken, dus ik besluit maar eens naar beneden te gaan. Mijn kamergenoot is er nog steeds niet, dus daarvoor hoef ik ook niet te blijven. Ik wil graag meer zien van deze prachtige plek.
    Als ik bijna beneden ben, zie ik een meisje sjouwen met koffers.
    "Kan ik je helpen?" vraag ik.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Brooke Olive Jackson.

    Ik glimlachte toen ze zei dat ik mooi kon fotograferen. 'Dankje' zei ik en ik glimlachte naar haar. Ik zette hem uit en hing hem om mijn nek. 'Beetje zin in de vakantie?' vroeg ik maar om de stilte te doorbreken. Ik hield persoonlijk niet van stiltes en dus zei ik dat maar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alicia Jones
    'Ja hoor' antwoordde ik glimlachend. 'Ik weet namelijk zeker dat het wel leuk gaat worden. Trouwens, ik zag dat er ook twee jongenskamers waren, wat betekend dat we vier, misschien wel onwijs aantrekkelijke, jongens bij ons in huis hebben'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Brooke Olive Jackson

    Ik grinnikte en stond op. 'Zullen we die jongens gaan zoeken dan?' zei ik lachend en ik gooide mijn haar over een schouders. Ik liep een stukje vooruit en draaide me om. Ik zette mijn camera aan en maakte nog een foto van Alicia.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mylox schreef:
    [@Moringa: ik kom je helpen]

    Davan Tristan Smith

    Nu ik klaar ben met uitpakken, dus ik besluit maar eens naar beneden te gaan. Mijn kamergenoot is er nog steeds niet, dus daarvoor hoef ik ook niet te blijven. Ik wil graag meer zien van deze prachtige plek.
    Als ik bijna beneden ben, zie ik een meisje sjouwen met koffers.
    "Kan ik je helpen?" vraag ik.


    Abbigail Hannah Chandler.
    Ondertussen was de koffer al een paar meter naar boven getrokken als ik een stem boven me hoor. 'Kan ik je helpen?' vraagt een jongensstem. Ik strijk een paar plukken haar uit mijn gezicht en kijk naar boven. 'Graag,' glimlach ik. 'Het gaat nou niet echt soepel.' Ik kijk naar het resultaat van een paar minuten sjouwen. Een koffer halverwege die trap en een koffer nog beneden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Luena Aviera Denealy

    Rustig rijd ik met mijn auto de oprit op naar het huis waar ik een hele zomer zou verblijven met een groep jongens en meiden die ik niet kende. Ik parkeer naast een andere auto en stap uit. Mijn koffers sleur ik uit de auto en trek ze mee naar binnen. 'Jeez' zeg ik gesmoord als ik onder aan de trap staat. Eerst maar één denk ik en begin hem achteruit de trap op te trekken.


    ~

    xheart schreef:
    Brooke Olive Jackson

    Ik grinnikte en stond op. 'Zullen we die jongens gaan zoeken dan?' zei ik lachend en ik gooide mijn haar over een schouders. Ik liep een stukje vooruit en draaide me om. Ik zette mijn camera aan en maakte nog een foto van Alicia.


    Alicia Jones
    Lachend poseerde ik voor de fot die Brooke maakte, waarna ik naar haar toe liep. 'Als ik eens een fotograaf nodig heb laat ik het je weten' zei ik lachend 'Maar laten we nu eerst die jongens maar eens gaan zoeken. Misschien dat we één van hun kunnen vragen een foto van ons samen te maken'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Moringa schreef:
    (...)

    Abbigail Hannah Chandler.
    Ondertussen was de koffer al een paar meter naar boven getrokken als ik een stem boven me hoor. 'Kan ik je helpen?' vraagt een jongensstem. Ik strijk een paar plukken haar uit mijn gezicht en kijk naar boven. 'Graag,' glimlach ik. 'Het gaat nou niet echt soepel.' Ik kijk naar het resultaat van een paar minuten sjouwen. Een koffer halverwege die trap en een koffer nog beneden.


    Davan Tristan Smith

    "Ik zie het." zei ik, en ik glimlachte naar haar. Ik nam de koffer halverwege de trap van haar over en pakte ook die onder de trap. Ze waren ontzettend zwaar, maar ik liet niets merken. Ik wist niet waarom, maar ik mocht haar wel en ik wilde graag indruk op haar maken.
    "Waar moet je heen?"

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:58 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [Wie o Wie wil Luena helpen enzo?]


    ~

    [Ik ga slapen. Tot morgen iedereen]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Khedira schreef:
    [Wie o Wie wil Luena helpen enzo?]


    [ik kom je helpen?!]

    Matthew Jordan Edwards
    Ik besloot nadat ik mijn spullen had opgeborgen het huis te verkennen en liep fluitend de trap af richting de hal waar ik binnen was gekomen. Halve wegen bleef ik stil staan en keek lachend op 't meisje neer die met veel moeite haar koffers naar boven aan het trekken was. "hulp nodig?" vroeg ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 23:24 ]


    someone out there feels better because you exist

    A.J.

    Ik rij met mijn motor langs het huis en herken het waarna ik omdraai en op de oprit parkeer, ik zag al verschillende autos staan en wist dat ik waarschijnlijk de laatste zo'n beetje was die aankwam. De backpack die ik omhad haal ik deels van mijn schouder en loop richting het huis. Ik zag een papiertje hangen wanneer ik binnen kom en merk in welke kamer ik zit en met wie, ik zuchte even waarna ik minn motor helm afdeed en mijn pik zwarte zonnebril opdeed om mijn ogen te verbergen.
    Ik dump mijn tas in een hoekje bij de trap waarna ik naar de achteruin loop.

    TheseWords schreef:
    (...)

    Alicia Jones
    Lachend poseerde ik voor de fot die Brooke maakte, waarna ik naar haar toe liep. 'Als ik eens een fotograaf nodig heb laat ik het je weten' zei ik lachend 'Maar laten we nu eerst die jongens maar eens gaan zoeken. Misschien dat we één van hun kunnen vragen een foto van ons samen te maken'


    Brooke Olive Jackson.

    'Ja leuk!' zeg ik en ik draai me om. Ik kijk nog even lachend naar Alicia. Opeens bots ik tegen iemand op (A.J.). 'S..Sorry' zeg ik en ik kijk hem zenuwachtig aan. Dan kijk ik snel naar mijn camera en zie dat die nog heel is. Ik zucht opgelucht en kijk dan weer zenuwachtig naar de jongen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †