• RPG REGELS:
    - Je schrijft posts van 6 regels of meer!;
    - Schrijf boven de post de naam van je karakter en de locatie waar hij momenteel is;
    - 16+ is toegestaan;
    - Je schrijft alleen de acties voor je eigen karakters;
    - Overleg met elkaar, sluit niemand buiten;
    - OC tussen haakjes schrijven;
    - Maximaal 3 rollen per persoon;
    - Ik en Nesaea openen als enige nieuwe topics;
    - Het uithuwelijken wordt gedaan door middel van deze website. Je weet dus nooit bij wie je terecht komt.


    Society. In deze geweldige wereld is alles perfect. Het algoritme bepaald met wie je trouwt, hoeveel kinderen je met ze krijgt, waar je werkt en waneer je sterft. Alles is bepaald door de computer en de 'Officials', die als politie tellen. Geen verrassingen en geen drama. Klinkt dat niet als het perfecte leven?
    Maar wat als dit leven ineens zo perfect niet meer is? Wat als je 'Match' niet verliefd op je is maar jij wel op hem? Hoe zou jij overleven in deze wereld zonder creative vrijheid?
    Meer informatie over het originele verhaal


    The Matching Banquet:
    In hun 17de levensjaar mag iedere tiener naar het 'Matching Banquet'. Hier zullen ze te horen krijgen met wie ze mogen trouwen. Na het banquet krijgen ze van de Officials te horen met wie ze moeten trouwen. Hierbij krijgen ze een microchip, met alle informatie over hun nieuwe verloofde. Hier begint de RPG

    Voornaam:
    Tweede naam:
    Achternaam:
    Leeftijd: (17 voor alle tieners, boven de 28 voor de Officials)
    Uiterlijk: (Uitleg + foto)
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Rollen:
    2 of 3 Officials:
    (Het liefst mensen die de boeken hebben gelezen)
    - Angelite Kyanite Hire - Escritura
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil
    -

    7 jongens: VOL
    - Michael Emerald Gold - Escritura
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Miratio - Bisous

    7 meisjes: VOL
    - Carmella Reine Marvella - Nesaea
    - Cherine Violette Laramie - Nesaea
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous[/red]
    - Gereserveert voor Pariah
    - Gereserveerd voor BlueRiver

    LEES DE REGELS GOED VOORDAT JE EEN ROL RESERVEERT OF INVULT!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    SerpentEyes schreef:
    Voornaam: Avelin
    Tweede naam: Cyrille
    Achternaam: June
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Avelin's gezicht is altijd al een beetje appart geweest, ze heeft licht blond haar, luchtblauwe ogen en zachte roze lippen, en hier en daar wat kleine sproetjes. Haar lichaam heeft een goede vorm, mdat haar vrouwelijke "rondingen" al snel te voorschijn kwamen op vroege leeftijd.
    Innerlijk: Avelin is een verlegen meisje wat komt door haar verleden, maar als je haar eenmaal kent is ze helemaal niet meer verlegen. Ze is lief, aardig en behulpzaam, en zal dan ook altijd voor mensen klaar staan die het nodig hebben.
    Verleden: Toen Avelin klein was, werd haar moeder ernstig ziek en niet veel weken later stierf ze. Haar vader had het er moeilijk mee, en begon te drinken, veel te drinken. Hij bleef nachten lang weg, en zat dan in de kroeg dronken te wezen. En ook niet veel maanden daarna, stierf haar vader. Avelin was kapot van het verlies van haar ouders, en werd geplaatst in een weeshuis, waar ze seksueel werd misbruikt door oudere jongens, dit heeft haar dan ook verlegen gemaakt, waardoor ze soms bang is voor contact met mensen, en liever alleen zit dan dat ze onder de mensen is.
    Extra: -


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rollen staan in de story (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:31 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aww, jammer dat de meisjes al vol zijn :c Mag ik dan een jongen reserveren? en als iemand zijn/haar reservering voor een meisjesrol niet invult zou ik die dan over mogen nemen :3 ?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 1:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeeh, dan hoeven we daarna nog maar één jongen *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Bisous schreef:
    Aww, jammer dat de meisjes al vol zijn :c Mag ik dan een jongen reserveren? en als iemand zijn/haar reservering voor een meisjesrol niet invult zou ik die dan over mogen nemen :3 ?


    Je reservering staat er bij. ^^ De jongens zitten nu ook vol. We beginnen zodra alle rollen zijn ingevult. :)
    Let op: Er is een kans dat jullie allemaal een PB krijgen met wat informatie die ik moet weten. Het zou fijn zijn als jullie die terug sturen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik moet waarschijnlijk inspringen, ben vanaf drie uur afwezig t/m maandag. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ik moet waarschijnlijk inspringen, ben vanaf drie uur afwezig t/m maandag. :c


    Ik stuur je nu even een PB dan met de informatie die ik nodig heb voor de RPG. :3 De rest krijgt dat ook binnenkort, maar sinds jij binnenkort weg gaat, zou ik het graag hebben dat je het nu even invult. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij nader inzien lijkt het me handiger denk ik als ik niet meedoe, ik wil het wel graag, maar ik ga bijna op vakantie voor twee weken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Bij nader inzien lijkt het me handiger denk ik als ik niet meedoe, ik wil het wel graag, maar ik ga bijna op vakantie voor twee weken.


    Okay, jammer. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bisous schreef:
    Aww, jammer dat de meisjes al vol zijn :c Mag ik dan een jongen reserveren? en als iemand zijn/haar reservering voor een meisjesrol niet invult zou ik die dan over mogen nemen :3 ?


    je hebt dan geluk, want zoals je hierboven ziet, doet Endure niet meer mee. als je wilt, mag je haar plekje. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    je hebt dan geluk, want zoals je hierboven ziet, doet Endure niet meer mee. als je wilt, mag je haar plekje. ^^


    Ik zal zo de rollen invullen, maar lig nu nog in mijn bedje a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bisous schreef:
    (...)

    Ik zal zo de rollen invullen, maar lig nu nog in mijn bedje a.


    Je hebt tot vanavond. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik stuur je nu even een PB dan met de informatie die ik nodig heb voor de RPG. :3 De rest krijgt dat ook binnenkort, maar sinds jij binnenkort weg gaat, zou ik het graag hebben dat je het nu even invult. ^^

    Ik heb 'm ontvangen, maar ik heb een hoofdstuk van de story nodig om die in te vullen, en die is nog niet geactiveerd ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik heb 'm ontvangen, maar ik heb een hoofdstuk van de story nodig om die in te vullen, en die is nog niet geactiveerd ;D.


    Want zo slim ben ik wel... (cat)

    Hij is nu wel geactiveerd, sorry. ^^"


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.