• RPG REGELS:
    - Je schrijft posts van 6 regels of meer!;
    - Schrijf boven de post de naam van je karakter en de locatie waar hij momenteel is;
    - 16+ is toegestaan;
    - Je schrijft alleen de acties voor je eigen karakters;
    - Overleg met elkaar, sluit niemand buiten;
    - OC tussen haakjes schrijven;
    - Maximaal 3 rollen per persoon;
    - Ik en Nesaea openen als enige nieuwe topics;
    - Het uithuwelijken wordt gedaan door middel van deze website. Je weet dus nooit bij wie je terecht komt.

Society. In deze geweldige wereld is alles perfect. Het algoritme bepaald met wie je trouwt, hoeveel kinderen je met ze krijgt, waar je werkt en waneer je sterft. Alles is bepaald door de computer en de 'Officials', die als politie tellen. Geen verrassingen en geen drama. Klinkt dat niet als het perfecte leven?
    Maar wat als dit leven ineens zo perfect niet meer is? Wat als je 'Match' niet verliefd op je is maar jij wel op hem? Hoe zou jij overleven in deze wereld zonder creative vrijheid?
    Meer informatie over het originele verhaal

The Matching Banquet:
    In hun 17de levensjaar mag iedere tiener naar het 'Matching Banquet'. Hier zullen ze te horen krijgen met wie ze mogen trouwen. Na het banquet krijgen ze van de Officials te horen met wie ze moeten trouwen. Hierbij krijgen ze een microchip, met alle informatie over hun nieuwe verloofde. Hier begint de RPG

Voornaam:
    Tweede naam:
    Achternaam:
    Leeftijd: (17 voor alle tieners, boven de 28 voor de Officials)
    Uiterlijk: (Uitleg + foto)
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

Rollen:
    2 of 3 Officials:
    (Het liefst mensen die de boeken hebben gelezen)
    - Angelite Kyanite Hire - Escritura
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil
    -

7 jongens: VOL
    - Michael Emerald Gold - Escritura
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Miratio - Bisous

7 meisjes: VOL
    - Carmella Reine Marvella - Nesaea
    - Cherine Violette Laramie - Nesaea
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous[/red]
    - Gereserveert voor Pariah
    - Gereserveerd voor BlueRiver

LEES DE REGELS GOED VOORDAT JE EEN ROL RESERVEERT OF INVULT!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:28 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ik heb echt nog nooit van dat boek gehoord.. (cat)

"Do you believe monsters are born or made?"

Escritura schreef:
    (...)

Dat is rottig! D: Ik zag hem vorige week ook toevallig liggen in de bieb, heb hem snel meegenomen ^^ (Ookal had ik hem daar voor al gelezen)

Ikr ;x Maar ik moet mijn dvd's binnenkort toch terug dragen, dus fingers crossed dat hij dan niet weg is ...
    Awesome ;D Ik vind 't altijd cool wanneer een boek goed genoeg is om meerdere keren te lezen ;D

Frankly my dear, I don't give a damn.

Omfg, bedankt.
    Ik ken het boek niet, maar de RPG leek me gewoon leuk :'D.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Nesaea schreef:
    Ik heb echt nog nooit van dat boek gehoord.. (cat)

Ik zeg google en boek lezen(cat)
    -Dat boek is echt goed-

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

LacunaCoil schreef:
    (...)
    Ik zeg google en boek lezen(cat)
    -Dat boek is echt goed-

Het punt is alleen dat ik het dan moet kopen :') Nou ja, niet moet, maar ik heb echt een hekel aan bibliotheekboeken lenen.
    Daarbij had ik Twilight gelezen voor het helemaal populair werd, de laatste film komt bijna uit en hij ligt hier nog steeds :3 Dus de bieb is een verboden zone voor me.

Nesaea schreef:
    (...)
    Het punt is alleen dat ik het dan moet kopen :') Nou ja, niet moet, maar ik heb echt een hekel aan bibliotheekboeken lenen.
    Daarbij had ik Twilight gelezen voor het helemaal populair werd, de laatste film komt bijna uit en hij ligt hier nog steeds :3 Dus de bieb is een verboden zone voor me.

Ik hou ook niet van bieb boeken, maar toevallig had ik het boek matched ergens heel goedkoop voor 5 euro kunnen komen. Helaas zijn ze een stuk duurder in de winkels. Toen ik het boek had gelezen wist ik niet eens dat veel mensen hem al gelezen hadden.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

LacunaCoil schreef:
    (...)
    Ik hou ook niet van bieb boeken, maar toevallig had ik het boek matched ergens heel goedkoop voor 5 euro kunnen komen. Helaas zijn ze een stuk duurder in de winkels. Toen ik het boek had gelezen wist ik niet eens dat veel mensen hem al gelezen hadden.

Waar heb jij hem dan voor 5 euro gekocht? ;o

Voornaam:
    Michael

Tweede naam:
    Emerald

Achternaam:
    Gold

Leeftijd:
    17

Uiterlijk:
    - Zwart haar dat zijn voorhoofd en oren bedekt;
    - Donker groene ogen;
    - Zeer bleke huid;
    - Slanke, lange vingers;
    - Licht paarse gloed over zijn lippen;
    - 1.65 m lang

Innerlijk:
    Michael Emerald Gold is een kalme, 'perfecte' jongen. Hij heeft een zeer groot ego, maar houd dit meestal in, behalve op speciale gelegenheden. Hij gelooft ook werkelijk dat hij perfect is, omdat hij dit zijn hele leven al hoort.
    Hij is een perfectionistische werker, maar is hier niet erg snel in. Zijn baan is zanger; hij zingt de 100 liederen die er nog bestaan in de database, omdat de computer besloot dat zijn stem goed genoeg zou ontwikkelen. Inmiddels heeft hij een zeer mooie, zuivere stem.
    Hij is alleen iets te recht door zee met zijn mening en neemt geen blad voor de mond. Hij bedoelt het niet verkeerd, hij is gewoon veel te eerlijk. Ook kan hij zeer moeilijk zijn fouten zien. Als hij een zin verkeert zingt of iets fout doet in school, zal hij er altijd van overtuigt blijven dat hij gelijk heeft.

Verleden:
    Michael groeide op bij zijn twee ouders, Thomas Gold en Crystal Jet. Hij was enig kind en werdt compleet vertroetelt door zijn ouders. Zijn vader heeft hetzelfde zwarte haar als hij, met grijze ogen en een gebruinde huid. Zijn moeder heeft krullerig rood haar, donkergroene ogen, een bleke huid en een paarse gloed over haar lippen. Michael heeft dus het meeste weg van zijn moeder.
    Toen hij 15 was kreeg hij zijn toekomstige baan te horen; zanger. Michael wist direct dat hij er perfect in zou zijn. Zijn ouders vertroetelde hem nog meer, zorde dat hij ruimte had om te oefenen, verschillende goede microfoon's, etc.

Extra:
    Michael heeft als huisdier een ratje genaamd Rhodo. Hij is pikzwart en blijft meestal in zijn kooi.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Oh ja, ik lees nu huisdier. Moet Carmella's kat nog zoeken :3

heb em net besteld... ben benieuwd(cat)

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Nesaea schreef:
    (...)
    Waar heb jij hem dan voor 5 euro gekocht? ;o

De jonge jury. Dit jaar ging ik met mijn school naar zo'n speciale dag van de jonge jury -overal boeken-. Daar werd het beste boek van het jaar bekend gemaakt. Maar we konden daar boeken kopen direct vanaf de uitgever zonder winkel ertussen. Dat was een stuk goedkoper.

LacunaCoil schreef:
    (...)
    De jonge jury. Dit jaar ging ik met mijn school naar zo'n speciale dag van de jonge jury -overal boeken-. Daar werd het beste boek van het jaar bekend gemaakt. Maar we konden daar boeken kopen direct vanaf de uitgever zonder winkel ertussen. Dat was een stuk goedkoper.

..jaloers :3

Er zijn nog twee plekken voor jongens vrij! :Y)

Ik wil beginnen, maar dat kan niet voor alles is ingevuld. Anders kunnen er straks 2 meisjes niet trouwen :'D

Voornaam: Cody
    Tweede naam: James
    Achternaam: Harrinson
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Cody heeft blond haar en groene ogen, hij is niet heel erg lang en is licht gespierd

Innerlijk: Cody is niet bepaald de aardigste persoon en je maakt hem snel boos, maar hij kan ook heel lief zijn, als hij dat wil.
    Verleden: Cody heeft gewoon een standaard verleden, niks bijzonders, alles perfect.
    Extra: Cody houd van muziek en speelt gitaar

My fake plants died, because I did not pretend to water them.