• Haha, nee, dat nu ook weer niet. Maar dit is al het tweede lesuur van vandaag dat we vrij op de computer mogen :Y)

    Haha, nog mensen die vrij op interntet mogen tijdens de les? (:


    Never run out of reasons to smile...

    nee :[
    bij ons zit er zelfs toezicht :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Nee, totaal niet vaak. En anders kan ik toch niet op Quizlet, want mijn school is zo leuk geweest om dat te blokkeren. --'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat mocht ik nooit op de middelbare, maar deed het wel vaak x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Als we op hyves zitten ofzo. >_<

    word onze school account voor 2 weken geblokeerd.!!

    O-o ik kreeg blok omdat ik google iets moest zoeken.


    I hope you die :3

    Joselyne schreef:
    Dat mocht ik nooit op de middelbare, maar deed het wel vaak x'D


    it's so empty living behind these castle walls

    Soms, maar alleen als de meerderheid van de klas het huiswerk afheeft.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Elke dag, elke les (:


    dream, dare, fly!

    nee en zelfs eigenlijk ook niey buiten de les dan word je vaak gecontroleerd


    love is in the air... but i can't fly

    Nee, bij ons op school is alles geblokkeerd ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Normaal niet, maar in informatica doet iedereen het toch :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Nooit, en als we op de computer mogen mogen we niet op hyves,twitter,msn,quizlet etc.. Dus nooit =]


    I'll decide when to die,until then let me life my way

    Nee, we zijn dit schooljaar nog maar één keer naar het computer lokaal geweest en dat was om een test te doen naar volgend jaar toe ~ omdat we dan een richting moeten kiezen.
    Maar in onze school mag je in de computer klas alleen werken, geen msn, netlog, quizlet etc.

    Niet vrij, maar toch doen we het. Als we laptops hebben gaan ik qewoon op Q tijdens de les ofzo. \de leraren zien het bijna toch nooit :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Als we bij informatica klaar zijn met onze taak dat we die les moeten doen,dan morgen we vrij op internet.


    I need you like a heart needs a beat

    Wij hadden donderdag en vrijdag echt heel veel studie, gingen we op de computer en kwamen die leerkrachten zagen dat we er niet opmochten. --'
    En site's als facebook en netlog enzo zijn geblokkeerd, zelfs hotmail op sommige.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 13:37 ]


    Tanya is de beste.