• RPG REGELS:
    - Je schrijft posts van 6 regels of meer!;
    - Schrijf boven de post de naam van je karakter en de locatie waar hij momenteel is;
    - 16+ is toegestaan;
    - Je schrijft alleen de acties voor je eigen karakters;
    - Overleg met elkaar, sluit niemand buiten;
    - OC tussen haakjes schrijven;
    - Maximaal 3 rollen per persoon;
    - Ik en Nesaea openen als enige nieuwe topics;
    - Het uithuwelijken wordt gedaan door middel van deze website. Je weet dus nooit bij wie je terecht komt.

Society. In deze geweldige wereld is alles perfect. Het algoritme bepaald met wie je trouwt, hoeveel kinderen je met ze krijgt, waar je werkt en waneer je sterft. Alles is bepaald door de computer en de 'Officials', die als politie tellen. Geen verrassingen en geen drama. Klinkt dat niet als het perfecte leven?
    Maar wat als dit leven ineens zo perfect niet meer is? Wat als je 'Match' niet verliefd op je is maar jij wel op hem? Hoe zou jij overleven in deze wereld zonder creative vrijheid?
    Meer informatie over het originele verhaal

The Matching Banquet:
    In hun 17de levensjaar mag iedere tiener naar het 'Matching Banquet'. Hier zullen ze te horen krijgen met wie ze mogen trouwen. Na het banquet krijgen ze van de Officials te horen met wie ze moeten trouwen. Hierbij krijgen ze een microchip, met alle informatie over hun nieuwe verloofde. Hier begint de RPG

Voornaam:
    Tweede naam:
    Achternaam:
    Leeftijd: (17 voor alle tieners, boven de 28 voor de Officials)
    Uiterlijk: (Uitleg + foto)
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

Rollen:
    2 of 3 Officials:
    (Het liefst mensen die de boeken hebben gelezen)
    - Angelite Kyanite Hire - Escritura
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil
    -

7 jongens: VOL
    - Michael Emerald Gold - Escritura
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Miratio - Bisous

7 meisjes: VOL
    - Carmella Reine Marvella - Nesaea
    - Cherine Violette Laramie - Nesaea
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous[/red]
    - Gereserveert voor Pariah
    - Gereserveerd voor BlueRiver

LEES DE REGELS GOED VOORDAT JE EEN ROL RESERVEERT OF INVULT!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:28 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    (...)

dat komt allemaal in de bijbehorende story te staan ^^
    Maar nu moetik gras maaien ._.

Succes met grasmaaien dan maar >.<

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Rechazame schreef:
    Voornaam: Deavon
    Tweede naam:John
    Achternaam: Smith
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

Deavon is zon 1.85 lang. Redelijk gespierd. Hij heeft een licht getinte huid met zwarte haren. Hij heeft puppybruine ogen, volle lippen en spierwitte tanden.
    Innerlijk: Deavon is een stille en mysterieuse jongen. Hij kijkt liever de kat uit de boom dan dat hij met mensen praat. Hij zal ook niet zomaar naar iemand toestappen. Maar als je eenmaal zijn vertrouwen gewonnen hebt is hij iemand met wie je heel erg kan lachen en je kan niemand beter vertrouwen dan hem
    Verleden: Deavon komt uit een goed gezin. soort van het perfecte gezinnetje zou je kunnen zeggen maar niemand heeft ooit begrepen waarom Deavon zo is geworden. Ze hebben allerlij soorten onderzoeken geprobeert maar daardoor is hij juist alleen maar stiller geworden
    Extra:

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Official:
    Voornaam:
    Angelite

Tweede naam:
    Kyanite

Achternaam:
    Hire

Leeftijd:
    29

Uiterlijk:
    - Felle, donker-blauwe ogen
    - Zwart haar met een paar bruine high-light, alleen zichtbaar in zonlicht
    - Licht gebruine huid
    - Atletische lichaamsbouw
    - 1.80 m lang
    - Sterke kaaklijn
    - Neus iets te groot

Innerlijk:
    Angel is zeker geen engeltje. Hij heeft een grote mond, staat hoog op de sociale ladder en is een belangrijke Official die het zeer goed doet in het leven. Hij heeft een eigen wil die hij zeker zal doordrammen en is zeer streng als het op de wet aankomt – behalve tegenover zichzelf. Angel heeft namelijk al heel wat regels gebroken en heeft altijd met gemak de schuld aan anderen gegeven.
    Hij vind zichzelf helemaal geweldig. Angel weet zeer goed dat hij er niet slecht uit ziet en maakt hier gebruik van bij de dames – Zelfs nadat hij getrouwt was.
    Wel heeft hij een lieve, tedere kant. Deze is niet altijd eerlijk! Hij kan zeer lief en teder zijn omdat hij iets van je wilt, en je daarna als een baksteen laten vallen. Het komt echter zeer zelden voor dat Angel zijn teder kant laat zien en het echt meent. Dit gebeurt alleen bij de paar mensen waar hij echt om geeft. Aan het begin van het verhaal is dit alleen zijn 2-jarige dochtertje, Amethyst.

Verleden:
    Angel is geboren in een rijk gezin. Hij groeide zeer verwend en geliefd op. Zodra zijn baan bekend werd gemaakt; een Official, werdt dit alleen maar beter. Mensen hebben hem altijd met liefde en respect behandelt, zelfs als ze dit niet wilde. Ze moesten wel, want hij was een Official.
    Op zijn 17de hoorde hij dat hij met een meisje genaamd Yemelia zou trouwen. Yemelia heeft wit-blond haar en zwarte ogen.
    Op zijn 27ste kreeg Yemelia een dochtertje genaamd Amethyst Amber Hire. Ze heeft het wit-blonde haar en de bleke huid van haar moeder, maar de felle, donker-blauwe ogen van haar vader.

Extra:
    Angel heeft een klein, vlam-vormig litteken op zijn heup. Dit door een ongeluk in een fabriek die hij inspecteerde toen hij 26 was.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

@Escritura, Ik heb een klein ideetje, omdat ik ook een official heb.
    Is het goed als ik zijn vrouw Yemelia aanmaak die dan ook een official is maar dan met een lagere rang?

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

LacunaCoil schreef:
    @Escritura, Ik heb een klein ideetje, omdat ik ook een official heb.
    Is het goed als ik zijn vrouw Yemelia aanmaak die dan ook een official is maar dan met een lagere rang?

Ik hoopte echt dat iemand dat zou doen ^^ Aangezien Angel dus met veel vrouwen slaapt, kan dat zeer veel drama opleveren. :3 Als jij Yemelia (je mag haar naam trouwens veranderen als je dit wilt, dan pas ik het wel aan) wilt aanmaken, mag je dat doen van mij. ^^

Escritura schreef:
    (...)

Ik hoopte echt dat iemand dat zou doen ^^ Aangezien Angel dus met veel vrouwen slaapt, kan dat zeer veel drama opleveren. :3 Als jij Yemelia (je mag haar naam trouwens veranderen als je dit wilt, dan pas ik het wel aan) wilt aanmaken, mag je dat doen van mij. ^^

Ik hou die naam wel, want hij is best mooi.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

I like Angel (wbw)

"Do you believe monsters are born or made?"

Maar als Angel's vrouw ook een Official is, laat ze Carmella misschien wel vermoorden als ze achter hun.. affaire komt :3

Nesaea schreef:
    Maar als Angel's vrouw ook een Official is, laat ze Carmella misschien wel vermoorden als ze achter hun.. affaire komt :3

no killing without permission. ^^ But yes, she won't be happy.

Mag ik nog een jongen doen?

Frankly my dear, I don't give a damn.

Escritura schreef:
    (...)

no killing without permission. ^^ But yes, she won't be happy.

But I love drama. Zo lang als er geen drie volwassen Officials komen om haar te vermoorden kan Carmella het wel aan :')

Avenger schreef:
    Mag ik nog een jongen doen?

je staat er bij ^^

Mededeling:
    Voor de mensen die het verhaal niet kennen: Geen nood. Ik schrijf morgen alle belangrijke dingen op. Deze komen in een hoofdstuk van de rollenstory te staan, zodra ik die maak. ^^

Thanks a bunch ;D
    Hehe, je hebt geen idee hoe lang ik dat boek al te pakken probeer te krijgen, maar elke keer is het uitgeleend in de bib ;x

Frankly my dear, I don't give a damn.

Avenger schreef:
    Thanks a bunch ;D
    Hehe, je hebt geen idee hoe lang ik dat boek al te pakken probeer te krijgen, maar elke keer is het uitgeleend in de bib ;x

Dat is rottig! D: Ik zag hem vorige week ook toevallig liggen in de bieb, heb hem snel meegenomen ^^ (Ookal had ik hem daar voor al gelezen)