• RPG REGELS:
    - Je schrijft posts van 6 regels of meer!;
    - Schrijf boven de post de naam van je karakter en de locatie waar hij momenteel is;
    - 16+ is toegestaan;
    - Je schrijft alleen de acties voor je eigen karakters;
    - Overleg met elkaar, sluit niemand buiten;
    - OC tussen haakjes schrijven;
    - Maximaal 3 rollen per persoon;
    - Ik en Nesaea openen als enige nieuwe topics;
    - Het uithuwelijken wordt gedaan door middel van deze website. Je weet dus nooit bij wie je terecht komt.


    Society. In deze geweldige wereld is alles perfect. Het algoritme bepaald met wie je trouwt, hoeveel kinderen je met ze krijgt, waar je werkt en waneer je sterft. Alles is bepaald door de computer en de 'Officials', die als politie tellen. Geen verrassingen en geen drama. Klinkt dat niet als het perfecte leven?
    Maar wat als dit leven ineens zo perfect niet meer is? Wat als je 'Match' niet verliefd op je is maar jij wel op hem? Hoe zou jij overleven in deze wereld zonder creative vrijheid?
    Meer informatie over het originele verhaal


    The Matching Banquet:
    In hun 17de levensjaar mag iedere tiener naar het 'Matching Banquet'. Hier zullen ze te horen krijgen met wie ze mogen trouwen. Na het banquet krijgen ze van de Officials te horen met wie ze moeten trouwen. Hierbij krijgen ze een microchip, met alle informatie over hun nieuwe verloofde. Hier begint de RPG

    Voornaam:
    Tweede naam:
    Achternaam:
    Leeftijd: (17 voor alle tieners, boven de 28 voor de Officials)
    Uiterlijk: (Uitleg + foto)
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Rollen:
    2 of 3 Officials:
    (Het liefst mensen die de boeken hebben gelezen)
    - Angelite Kyanite Hire - Escritura
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil
    -

    7 jongens: VOL
    - Michael Emerald Gold - Escritura
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Miratio - Bisous

    7 meisjes: VOL
    - Carmella Reine Marvella - Nesaea
    - Cherine Violette Laramie - Nesaea
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous[/red]
    - Gereserveert voor Pariah
    - Gereserveerd voor BlueRiver

    LEES DE REGELS GOED VOORDAT JE EEN ROL RESERVEERT OF INVULT!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    i knowww :( ben in weekend altijd weinig online door me werk ;s daarom haat ik het als een rpg in weekend start omdat ik dan vet veel mis :(


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Urgh. D: I don't know then guys. I'm sorry. ik ben echt in een slechte bui en kan niet zeer goed nadenken. ik zie wel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Laten we eerst maar eens afwachten wanneer de gereserveerde rollen worden ingevuld!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:56 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Vind niet dat we daar per se op moeten wachten, die hebben al meer tijd gekregen dan ze eigenlijk hadden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ga er aan werken :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sorry, sorry, sorry!
    Ik vul m'n rol zo in.

    En, BlueRiver -> Perdu

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:27 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Voornaam: Annebeth
    Tweede naam: Charlotte
    Achternaam: Neuman
    Leeftijd: 17 voor alle tieners, boven de 28 voor de Officials) 17
    Uiterlijk:


    Dit is Annebeth, ze heeft blond haar en grote, grijze ogen en volle lippen. Ze is redelijk klein en draagt, om dat te verdoezelen, altijd hoge hakken. Ze is slank en volgens velen moet haar puberteit nog beginnen, als je snapt wat ik bedoel.
    Innerlijk: Annebeth is open en heeht de eigenschap om snel vrienden te maken. Sommige mensen maken daar misbruik van. Annebeth is eigenlijk best gelukkig met haar leven. Ze kan snel boos worden, maar ze kan ook heel aardig zijn, en dan vaak hulp aanbieden.
    Verleden: Een gelukkig verleden, zeker en vast. Ze ziet ook alleen maar gelukkige stellen en gelukkige mensen.
    Extra: Annebeth is bang voor de dag van het uithuwelijken, en zenuwachtig. Ze hoopt de juiste jongen te 'krijgen', maar twijfelt daar sterk aan.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:45 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Risus schreef:
    Voornaam:
    Floris. -Ook wel Flo genoemd-
    Tweede naam:
    Dylano.
    Achternaam:
    Nilson.
    Leeftijd:
    Zeventien.
    Uiterlijk:


    Floris heeft wilde blonde haren. De puntjes van zijn haren zijn lichter van kleur dan de rest van het haar. Meestal brengt hij er een kleine hoeveelheid gel aan toe, zodat het in vorm blijft en niet alle kanten opspringt. Zo ziet het er namelijk alleen uit als hij net uit zijn bed komt. De kleur die zijn wenkbrauwen bezitten, komt totaal niet overeen met zijn haarkleur. Ze zijn donkerder en liggen meer tegen bruin aan dan blond. Flo's ogen zijn ovaal vormig en hebben een groen vermengd met blauwe kleur. De kleur van zijn wimpers komt overeen met die van zijn wenkbrauwen. Donker blond. Ook zijn ze best lang voor een jongen, maar is dat niet snel zichtbaar. De kaaklijn van zijn gezicht is goed zichtbaar door de uren honkbal. Evenals zijn wasbord en zijn arm spieren. Ook die heeft hij gecreëerd met het spelen van honkbal. Zijn kledingstijl is erg verschillend en hangt af van hoe hij zich op dat moment voelt.
    Innerlijk:
    Floris is een zeer spontane jongen en kan het met bijna iedereen wel vinden. Verlegen is hij niet, behalve als hij bij wild vreemde is die hij nog nooit heeft gezien. Dan moet hij toch wel weer even inkomen voordat hij iedereen aanspreekt en een babbeltje met hem of haar gaat maken. Ook is Flo iemand met veel geduld. Hij luistert altijd wel naar mensen als ze iets te vertellen hebben en word niet snel boos. Maar als je hem iets verteld hebt en later vraagt wat je hebt gezegd, dan is hij dat meestal alweer vergeten of weet hij nog een woord, aangezien hij nogal vergeetachtig is. Het zit in de familie, want niet alleen Flo is vergeetachtig. Één van zijn zusjes is ook erg vergeetachtig. Soms kan het best lachwekkend zijn, maar andere vinden het dood irritant. Wat natuurlijk best begrijpelijk is. Floris is een betrouwbaar persoon bij wie je je hart kunt luchten als dat nodig is. Hij kan makkelijk geheimen bewaren en is ook erg open en eerlijk tegen mensen behalve als het om zijn gevoelens gaat. Gevoelens uit hij niet zomaar en verbergt hij onder een glimlach die hij erg vaak draagt.
    Verleden:
    Floris heeft zoals de meeste een redelijk normale jeugd gehad met zijn ouders, twee zusjes en broertje. Hij is gewoon opgevoed door zijn ouders evenals zijn zusjes en broertje in een redelijk normaal huis. Het huis is iets groter dan die van andere en heeft dan ook meer kamers. Het heeft twee slaapkamers meer dan normaal. Zijn ouders slapen apart evenals hijzelf en zijn broertje. Zijn zusjes, die samen een tweeling vormen, slapen bij elkaar. Zijn moeder is vaak thuis en doet de huishoudelijke dingen, zoals stofzuigen, wassen en de tafel af en opruimen. Iets wat ze niet doet is koken. Koken is iets voor Floris. Hij kookt graag en je kan niet snel van hem zeggen dat hij niet kan koken, want koken is iets waar hij erg goed in is. Zijn vader heeft wisselende werktijden, aangezien hij advocaat is en niet altijd word ingehuurd, waardoor hij soms wat meer en soms wat minder dagen vrij heeft. Floris heeft een jaar of zes op honkbal gezeten. Een sport waar hij erg van houd. Hij doet het dan ook nog steeds, maar zit niet meer op les.
    Extra:
    -

    De baan van je karakter:
    Ik heb geen flauw idee ;$.
    Hobbies van je karakter:
    Honkballen,
    Talent:
    Geduld hebben? Idk.
    Slecht in:
    Onthouden, Streng/Boos zijn,
    Artifact:

    Drie armbandjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik las bij sommige dat ze een kledingstijl hebben of hakken dragen. Nu is het zo in de boeken dat iedereen dezelfde kleding draagt -burgerkleding, werkkleding,- Is dat ook zo in deze RPG?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:02 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Arg, ik ben inspiratie loos voor een baan en een talent.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    LacunaCoil schreef:
    Ik las bij sommige dat ze een kledingstijl hebben of hakken dragen. Nu is het zo in de boeken dat iedereen dezelfde kleding draagt -burgerkleding, werkkleding,- Is dat ook zo in deze RPG?


    Kloipt, dit ben ik vergeten te vermelden. :W Zeer slecht van mij. Dit word in het topic gezet.

    We beginnen waarschijnlijk vandaag nog.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    yay :D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ze hoeven toch niet in saaie kleding naar hét diner waarvan ik de naam alweer kwijt ben?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Houd dit topic in de gaten, ik plaats de link naar het eerste RPG-topic als ik die heb geopend!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    Ze hoeven toch niet in saaie kleding naar hét diner waarvan ik de naam alweer kwijt ben?

    Dan mogen ze een jurk uitkiezen, maar ze mogen hem niet zelf houden. Ze krijgen later ook een stukje stof in glas, maar dat is soms een maand na de Matching Banquet


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor