• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Godver begin gemist


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [zijn er tovenaars of heksen online?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Jaja, die zijn er. Maar euhm, het is nogal rustig in het heksenhol... In dat van de Hunters is het eigenlijk niet veel beter, alleen Blaise en Alice hebben het nogal leuk.]

    Susanna Olive Penn - Heks
    "Ik weet wel dat ik hier eigenlijk helemaal niks mee te maken heb, want ik ken nog niet zoveel van, van situaties als deze, maar misschien kunnen we een afleidingsmanoeuvre plannen. Een wirwar van sporen kunnen opstellen." Ik mompelde slechts, maar was stilletjes en stiekem trots op mijn idee. Al had ik het maar uit mijn mouw geschud om de stilte te doorbreken.

    Thomas Robbin Willson - Hunter
    Het gesprek viel stil. "Wie bekijkt de beelden als ons duotje terug is?"
    Ik had ondertussen al een deeltje van de informatie in mijn hoofd geprent. Ik had eigenlijk echt geen zin om op missie te gaan, en met een dame als Angelica naar de beelden kijken, dat kan alleen maar leuk zijn. Maar ach, een man mag toch ook dromen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar

    Langzaam blies ik weer wat rook uit. Mijn rook kringelde om mijn gezicht, vloog bij elkaar en loste op. 'Dat is een erg goed idee.' zei ik nadenkend. 'Subtiele sporen, anders wordt het te opvallend.' zei ik daarna. 'Maar ja, misschien is niet iedereen het er mee eens.' Ik had het warm gekregen, ik deed mijn mantel af en stopte hem in mijn tas, waar hij kleiner leek te zijn. Ik had een normale kleren er onder aan, op een zilveren oorring in mijn linkeroor na.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 9:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susanna Olive Penn - Heks
    "Als de anderen akkoord gaan, wil ik wel naar de stad gaan. Als jullie mij verliezen, is dat minder erg dan bijvoorbeeld Rose. Ik zou ze kunnen om de tuin leiden, of toch proberen." Ik heb mezelf opgeofferd, en dat dringt nu pas tot me door. Maar ik krijg opeens het idee dar ik zou kunnen, maar dat zou nooit werken, en ze zouden het nooit toelaten. Ookal ben ik hier pas, ik zou vechten tot de dood, alleen om de groep te beschermen.

    [Heel stiekem zou ik het great vinden om opgepakt te worden...
    Gewoon voor de kick die je dan krijgt bij het schrijven...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Hai. ;D Waar is iedereen ongeveer?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar

    Ik zuchtte en drukte de sigaret uit en die verdween. 'Het is altijd erg als we iemand verliezen. Alleen is nooit goed, vind ik zelf, hoewel ik eigenlijk wel graag in mijn eentje werk.' Ik keek nadenkend naar Susanna. 'Als je geen ervaring hebt, zou je het in ieder geval niet alleen moeten doen. Je kan niet falen, het moet in een keer goed gaan.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aragog schreef:
    [Hai. ;D Waar is iedereen ongeveer?]


    [nog steeds vergaderen. Ray en Susanna zijn vriendloos aan het overleggen, dus Rose moet zich er ff mee bemoeien :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    (...)

    [nog steeds vergaderen. Ray en Susanna zijn vriendloos aan het overleggen, dus Rose moet zich er ff mee bemoeien :P]


    [Jah, Ray is een vreselijke gesprekspartner.:P Nee, het zou gewoon leuk zijn als er een second opinion bijkwam. [Die mij wel laat gaan:@:P]]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    ''Alleen is wél goed. Je hoeft met niemand rekening te houden.'' mompelde ik met een norse uitdrukking. Ja, het liefst was ik nu ergens alleen een plannetje aan het smeden.
    ''Als je alleen werkt kan alles gaan volgens jóu plan, en heb je minder kans op een ondergang.''

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Susanna Olive Penn - Heks
    Waarom laat die gast mij niet gewoon gaan? Omdat je dan doodgaat, want je hebt geen ervaring! Maar alleen zo leer ik het! Of verlies je! In mijn hoofd spoken allerlei redenen door mijn hoofd. "Wat als iemand door mijn schuld opgepakt wordt?", ik vind het zelf een goede, alhoewel de kans erin zit dat hij daarop antwoordt dat ik niet meega, dat hij en Rose zullen gaan. Ik kijk naar Rose, ze zit daar nog steeds, verlegen, met een waas van schuldgevoel om haar heen. Ze geeft mij een kans! Geweldig! Ik kijk haar dankbaar aan.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:08 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    Geïrriteerd sta ik op. 'Praat ik eens een keer volwassen, is het weer niet goed.' Met een norse uitdrukking op mijn gezicht loop ik met grote stappen naar de andere kant van de vergaderzaal en staar naar buiten en mompel wat voor me uit. Het begint zachtjes te regenen en heel ver in de verte klinkt zacht gedonder. Een kleine glimlach verschijnt even op mijn gezicht, maar verdwijnt al gauw. Ik blijf waar ik ben en zucht. Dan zoeken ze het zelf maar uit, ik ben altijd degene die alles best vind, ben ik een keer volwassen, gaan ze weer zitten zeuren.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    Zuchtend stond ik op, en liep naar Ray toe. Mijn hakken vulde de ongemakkelijke stilte op, en ik ging tegen de muur naast hem leunen. ''Luister, we hebben ieder gewoon een eigen mening. Maar hoe dan ook, we moeten allemaal samen werken. Of we nou willen of niet.'' zei ik tegen hem, en ik bestudeerde zijn gezichtsuitdrukking. Geïrriteerd, gefrustreerd..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Susanna Olive Penn - Heks
    Geïrriteerd staat hij op. Hij mompeld een preek en gaat dan voor het raam staan. Ik ben weer eens te ver gegaan, zoals ik altijd doe. Opeens dringt het tot me door dat ik alleen een lastige bijzaajk ben die ze zo snel mogelijk kwijt willen. Mij opleiden én vluchten voor de Hunters, dat is teveel gevraagd. Tranen vullen mijn ogen en ik staar verlegen voor me uit. "Het spijt me, ik zal u niet meer tot last zijn." Ik trek mijn cape aan en stap naar de deur. Ik ga voor de deur zitten en barst in tranen uit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ray Benedict Taylor || Tovenaar
    Ik draaide me om, legde een hand tegen de muur naast Rose en keek haar met samengeknepen ogen aan. 'Klopt.' siste ik en kijk weer naar buiten.
    Even bleef het stil. 'Samenwerken. Maar als iedereen gaat lopen goedkeuren dat zij in der eentje op pad gaat werken we niet echt samen, of wel?' fluisterde ik kwaad en staarde met op elkaar geklemde kaken haar woest aan. 'En mevrouw is weer weg.' zeg ik en kijk even achterom. 'Je moet haar terughalen, ik ben toch alleen maar degene die tegenwerkt dus naar mij zal ze niet luisteren. En ze kan niet weg, ze denkt nu dat we haar niet mogen of wat dan ook.'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:24 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel