• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver

Rollenstory
    Rollentopic

Your make-up is terrible

Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    “Dat was… indrukwekkend.” Ze draait zich naar me om en ik grijns. “Natuurlijk, ík ben het: Tom Jones, sekssymbool.” Grijns ik groot en kijk haar half plagend, half charmant aan.
    “We hebben de keuze; oftewel bekijken we eerst deze opnames of we gaan naar de volgende winkel om er nog meer op te halen. Als FBI zullen we ze toch allemaal krijgen.” Ze kijkt me aan over haar schouder en zegt nog dat ik mag kiezen, waardoor ik verbaasd een wenkbrauw optrek.
    “Niet aardig doen, lady, dat staat je niet.” Vertel ik haar en gooi de zak met DVD’s op mijn rug, waarna ik naar de volgende winkel loop. “Laten we maar naar de volgende winkel gaan, dat is beter.”

Quiet the mind, and the soul will speak.

Lucian Puck Grossman -Hunter-

"Eh, de buurt onderzoeken. Pas als Blaise en Alice terug zijn en duidelijkheid hebben over hoe ze eruit ziet kunnen wij rond gaan vragen wie het is. Dus wie heeft zin in veldwerk?" Ik kijk op.
    "Ik wel, ik ben niet zo iemand die graag stilzit." Zeg ik en kijk naar Angelica.
    Nú heb je mijn aandacht. Ik stop mijn mobiel weg en blijf nar haar kijken.
    "Ik ben dan nog niet zo lang bij de hunters maar ik weet wel een beetje hoe het werkt hier." Zeg ik en recht mijn rug.

Ich liebe dich 27.12.23

Alice Hale - Hunter

Hij plaagt me nog even met de fake naam die ik hem heb gegeven en zegt dan:
    'Niet aardig doen, lady, dat staat je niet.' Ik lach en ben verbaasd om het geluid. Heeft Blaise, norse Blaise, me nu net pleziert? Hij gooit de zak met DVD’s op zijn rug en loopt in de richting van de volgende winkel. 'Laten we maar naar de volgende winkel gaan, dat is beter.' ik knik.
    'Was ik ook van plan hoor.' dan kijk ik hem eigenwijs aan. 'En onthoud dat ik je nooit heb gemoeten.' ik loop wat verder en roep over mijn schouder:
    'Beter zo? On-aardige Alice?'

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

{Ik ga mensen, tot morgen, dan hoop ik dat er meer heksen en tovenaars zijn, anders ben ik weer zo lonely}

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

(natuurlijk wel (; en anders kan je hen eens gb'en?
    (doeg) )

Frodo schreef:
    (natuurlijk wel (; en anders kan je hen eens gb'en?
    (doeg) )

{Das een goeie, maar ik had wel eens dat ook daar niemand op reageerde. Alhoewel... Ik denk niet dat dat nog eens gaat gebeuren. Sleep well mensen, eigenlijk ga ik stiekem nog Clan van de Wolvin lezen, maar ach :P}

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

“Was ik ook van plan, hoor.” Ze loopt naast me en kijkt me dan eigenwijs aan. “En onthoud dat ik je nooit heb gemoeten.” Ik grijns zachtjes als ik hoor wat ze zegt en kijk hoe ze wat voor me gaat lopen, waarna ze wat over haar schouder roept. Hierbij vliegen een paar donkere haarlokken ook over haar schouder en het beeld speelt nog een keer in mijn hoofd af, waardoor ik dit letterlijk uit mijn gedachten schud.
    “Beter zo? On-aardige Alice?” Ik probeer haar zo emotieloos aan te kijken, maar misluk hierin, helaas, en kijk haar dus met een vermakelijk lachje op mijn lippen aan, waarna ik mijn hand door mijn donkere haar haal.
    Toen ik dichterbij haar liep, keek ik haar even uitdagend aan, “Ja, maar er is nog een Alice die ik liever zie dan de on-aardige Alice.” Grijns ik eventjes en terwijl ik me verbaas op de woorden die ik zei, liep ik haar voorbij de winkel in.
    Blaise, voortaan moet je, je mond dichthouden.

(Sweet dreams!)

(hahaha, I'M LOVING IT!)

Alice Hale - Hunter

Hij probeert zijn mondhoeken naar onder te trekken maar er ontsnapt toch een klein lachje die over zijn lippen glijdt. Hij haalt zijn hand door zijn haar en kijkt me aan. Wacht, waar ben ik ook weer?
    'Ja, maar er is nog een Alice die ik liever zie dan de on-aardige Alice.' zegt hij grijnzend. Oh god, ben ik nu echt aan het flirten met Blaise? Ik weet het niet maar wat we ook aan het doen zijn: het staat me aan.
    'Oh ja? Welke Alice is dat dan?' vraag ik plagerig.

“Oh ja? Welke Alice is dat dan?” vroeg ze plagerig, en voordat ik de deur van de winkel opendeed, mijn hand had ik al op de deurknop geplaatst, draaide ik mijn hoofd naar haar toe, overbrugde toen het kleine stukje en duwde haar zachtjes tegen de muur zonder haar echt aan te raken.
    “Daar mag je zelf achterkomen,” Ik wist niet waarom, maar er gleed een verleidelijke glimlach op mijn lippen en een charmante blik verscheen er in mijn ogen.
    Toen draaide ik me om en liep dit keer wel de winkel binnen, dit keer kwam er een jonge vrouw op ons afgelopen. Ik keek naar wat voor soort winkel het was en kwam door al het roze en de kleine kleren erachter dat het eentje voor baby’s, peuters, etc was.
    “Kan ik jullie –” De vrouw keek ons met haar glimlach raar aan, alsof ze ons wilde vertellen dat we nog zo jong waren. Even keek ik snel naar Alice en ik beet op mijn lip, waarna ik naar de vrouw keek.
    “Oh, nee, het is niet wat u denkt, hoor mevrouw. We zijn van de FBI,” Ik liet heel snel het zwarte ding zien dat ik van Alice heb gekregen en de vrouw haar gezicht betrok. “We hebben alleen een paar vraagjes voor u.”

Alice Hale - Hunter

Net voordat Blaise de winkeldeur open wou doen, leek hij te twijfelen. Hij keek naar me en bracht zijn gezicht dichter bij dat van mij. Ongewild zette ik een stap achteruit en voelde de muur tegen mijn rug aan.
    'Daar mag je zelf achter komen.' zei hij verleidelijk en er gleed een charmante grijns over zijn gezicht. Mijn adem stokte in mijn keel en ik wist even niet wat te zeggen; iets heel ongebruikelijk.
    Voor ik erop kon reageren, liep Blaise de winkel binnen en begon dezelfde uitleg aan de verkoopster af te rammelen. Dit terwijl ik alles nog op zijn rijtje probeerde te zetten. Mijn kloppende hart tegen mijn borstkas loog niet, net zoals de blikken die ik af en toe op hem wierp. Ik schudde mijn hoofd.
    'Heeft u misschien een veiligheidscamera hangen hier?' vroeg ik en de vrouw knikte.
    'Die daar.' ze wees naar een hoek van de winkel en ik zag inderdaad het rode, knipperende lampje als teken dat hij aan stond.
    'Maar heeft u er ook één van buiten?' ze schudde haar hoofd.
    'Oké dan, toch bedankt!' we liepen de winkel uit en even viel er een stilte, tot ik me naar hem toe wendde.
    'Ik kan zijn wie jij wilt dat ik ben.' ja, zeker op een flirterige toon.

“Heeft u misschien een veiligheidscamera hangen hier?” De vrouw knikte en wees naar een hoek van de winkel, maar toen Alice vroeg of ze er één van buiten had, schudde ze haar hoofd.
    “Oké dan, toch bedankt!” Ik knikte even naar de vrouw en liep achter Alice de winkel uit. Er viel een stilte toen de winkeldeur dicht viel, maar het maakte me niet zoveel uit; ik vond het wel grappig dat ze opeens haar mond hield.
    Toen ze zich echter naar mij toe wendde, fronste ik. “Ik kan zijn wie jij wilt dat ik ben.” Ze zei het op een zekere flirterige toon, waardoor ik haar even aankeek alsof ze het echt meende, maar toen begon te lachen. Hierbij gooide ik mijn hoofd achter in mijn nek en liet de zak met DVD’s naast me.
    Ik stopte met lachen en keek haar even grijnzend aan, probeerde haar te onderzoeken of ze het echt meende. “Nee, lieverd, dat kan je niet.” Ik keek weer voor me uit en vroeg me af wat dat te betekenen had, zeker toen ik haar had gemeld dat ik een andere Alice nog leuker zou vinden… de verleidelijke Alice?
    Stommerd dat ik ben.
    “We doen nog één winkel en dan gaan we terug.” Meldde ik haar toen maar.

Alice Hale - Hunter

Blaise barstte in schateren uit en moest zelf zo hard lachen dat hij de zakken op de grond liet vallen. Ik gaf het toe: ik was gekrenkt.
    'Nee, lieverd, dat kan je niet.' zei hij en ik sloeg mijn ogen neer. 'We doen nog één winkel en dan gaan we terug.' ik knikte en wendde mijn hoofd af.
    'Euhm, ik ga nog even in de vorige winkel kijken. Ik denk dat ik mijn nep-pasje ben kwijt geraakt.' ik wachtte niet op een antwoord en vloog de winkel binnen. Daar haalde ik trillerig adem en probeerde het prikken achter mijn ogen te stoppen. Wat dacht ik nou? Dat ik zijn schild had doorbroken? Dit was weer typisch een situatie voor mij; ik dacht mensen te kennen, werd veel te snel verliefd en dan gebroken. Simpel Alice.
    'Hé, is er misschien iets?' de verkoopster keek me bezorgd aan en ik schudde snel mijn hoofd.
    'Nee hoor.' ik veegde mijn ogen droog, zuchtte diep en liep naar de deur.
    'Bedankt voor uw tijd.'

“Euhm, ik ga nog even in de vorige winkel kijken. Ik denk dat ik mijn nep-pasje ben kwijt geraakt.” Verbaasd kijk ik toe hoe ze niet eens wacht op antwoord en zo de vorige winkel binnen vloog. Ik haal mijn schouders op en loop met de zak in mijn handen een andere winkel binnen.
    “Hallo, kan ik je helpen?” Een mannenstem weer dit keer, maar het kwam vaag tot me door en daardoor reageerde ik ook niet. Mijn gedachten waren, raar genoeg, nog bij Alice. Hoezo deed ze nu opeens zo raar? Zie je wel, als je een partner had, bracht het alleen maar problemen. Dan moest je het weer op hun tempo doen.
    “Meneer?” klonk er weer van dezelfde stem, maar weer reageerde ik niet en ik fronsde even bij mijn gedachtes. Waarom dacht ik überhaupt over haar na? Het zou me niets moeten boeien. Ik weet al wat het is! Ik irriteer me gewoon aan het feit dat zij onze ‘missie’ ophoud en daarom denk ik er over na. Ja, dat was het!
    Maar misschien was ik ook wel een beetje te hard voor haar toen ik lachte, ze klonk wel degelijk verleidelijk… Ik schudde mijn hoofd en de woorden van de man kwamen weer vaag tot me door, maar ik draaide me alleen om en liep de winkel uit. Ik kon nu niet goed functioneren en daarom vond ik het voor nu wel weer genoeg.
    Ik zag Alice aankomen en er gleed een kleine grijns op mijn gezicht. “Gevonden, dame?”

Alice Hale - Hunter

Als ik terug kom lopen, staat Blaise op me te wachten.
    'Gevonden, dame?' ik knik en klop op mijn tas.
    'Helemaal veilig hierin!' mijn stem klinkt schor en ik schraap mijn keel. 'Ben je de winkel al binnen geweest? Ik-' mijn zin wordt doorboord door het tinkelend geluid van mijn gsm. Ik mompel een verwensing en begin te graaien in mijn tas, tot ik de oude nokia vind. Wat hou ik toch van dat ding.
    'Hallo?' ik luisterde even naar mijn moeder's opgejaagde stem en fronste mijn wenkbrauwen. 'Rustig maar, kalmeer! Wat? Ja, ik kom. Rustig, ik kom!' geïrriteerd legde ik af en keek Blaise aan.
    'Ik moet weg, mijn moeder heeft me nodig. Spreek ik je later?'

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 0:02 ]

“Helemaal veilig hierin!” Haar stem klinkt schor en ik vraag me af hoe dat komt, maar ze schraapt haar keel en ik let er ook niet meer op. “Ben je de winkel al binnen geweest?” Ik knik. “Ik-” Haar zin word onderbroken door een geluid als een gsm dat afgaat, waardoor ik haar fronsend aankijk.
    “Hallo?” Ik hoor een vrouw aan de andere kant van de lijn en ik moet zacht grinniken als Alice haar wenkbrauwen fronst. “Rustig maar, kalmeer! Wat? Ja, ik kom. Rustig, ik kom.” Geïrriteerd drukte ze daarna op het rode knopje en keek mij aan, nog steeds grijnsde ik, natuurlijk. Die geïrriteerde blik op haar gezicht was er één uit duizenden!
    “Ik moet weg, mijn moeder heeft me nodig. Spreek ik je later?” Ik wilde een sarcastisch antwoord zeggen, maar toen ik me herinnerde hoe ik haar daarnet praktisch uitgelachen had, hield ik mijn mond dicht en pakte de zak met DVD’s van haar over, waarbij onze handen elkaar even zacht aanraakten. Ik keek hiernaar, maar besloot er ook verder niets op te zeggen, waarna ik haar in de ogen keek.
    “Ja, natuurlijk, ga maar.” Het klonk erg kortaf en toen ik me omdraaide en haar weer achterliet, voelde het raar, alsof ze me met een stukje achterliet en ze eigenlijk mee had moeten komen.

-langere post komt morgen-

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 0:13 ]