• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Alladin schreef:
    (...)
    [nice, dit is echt leuk ik weet niet waarom maar ik rpg hier veel beter dan normaal. Haha, deze rpg is gewoon magisch door de heksen en tovenaars. Muhaha. ^^]

    [it's magical *twinkelende sterretjes*]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    [it's magical *twinkelende sterretjes*]

    [Hihi _O_]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Phoenix Riley Rosella|Heks
    "Waar hebben jullie het over?" vraag ik voorzichtig aan Ray aangezien hij me soort van negeert. "Hoezo moet er iemand met Susanna mee?" vraag ik. Ik wil gaan zitten maar doe het toch maar niet. Bah waarom kom je dan ook te laat als je een paar straten verder woont, nee dat geeft een goede indruk. wat ben je toch een rund..

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:04 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Susanna Olive Penn - Heks
    Oké, ze geven me een kans! Ik zie dat Phoenix binnenkomt. En haar blik die me vertelt dat ze even niet mee is. Maar ik heb geen zin om het te vertellen. "Euh, Ray?" Wat ik nu ga doen is gek, en het voelt als een huwelijksaanzoek. "Zou jij willen meegaan? Ik, ik, als je niet wilt, dan, euh" Aarg! Het is hatelijk om gte stoteren. "Ik denk dat jij me het beste kan beschermen als er iets gebeurt." Ik staar voor me uit.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:08 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    (Zijn er Hunters waar Blaise naartoe kan? :3)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (Zijn er Hunters waar Blaise naartoe kan? :3)


    [Wat bedoel je??]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [blaise is hot :D]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar.

    'We gaan valse sporen neerzetten zodat de Hunters ons niet zullen pakken. En voor de rest zo normaal mogelijk gedragen en doen alsof we normaal zijn.' zei ik vriendelijk tegen Phoenix. Dan kijk ik Susanna aan. 'Eh... Ik wil wel mee. Als anderen het er me eens zijn...' Even kijk ik Rose en Phoenix aan. 'We moeten wel een goed plan hebben.' voeg ik er na even stilte aan toe.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Thomas is aan het luieren! Waar zijn die Hunters!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    BlueRiver schreef:
    (...)

    [Wat bedoel je??]

    (Nou, gewoon, zijn er hunters waar Blaise naartoe kan, mee kan praten of whatever. 8D Speelt er iemand een hunter?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Susanna Olive Penn - Heks
    Hij heeft ja gezegd! Ik weet eigenlijk niet waarom ik blij ben dat een man die ik 5 minuten eerder nog bang van was, meegaat, maar toch is het zo. Ik knik en neem een spreukenboekje die op de tafel ligt. Ik begin alvast een spoorspreuk te zoeken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella|heks
    "We gaan valse sporen neerzetten zodat de Hunters ons niet zullen pakken. En voor de rest zo normaal mogelijk gedragen en doen alsof we normaal zijn" Zegt Ray vriendelijk. Ik glimlach even. "Eh ik wil wel mee gaan. als de rest er mee eens zijn" zegt Ray en hij kijkt Rose en mij aan. "We moeten wel een goed plan hebben" Ik kijk de rest even aan en wend mijn blik dan af voor ik zacht mijn schouders ophaal.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    'Als je iets wil zeggen moet je dat doen, Phoenix.' zeg ik half vriendelijk, half bevelend. 'Ik wil niet dat omdat ik meega iemand iets niet durfde te zeggen, wilde zeggen of kon zeggen. Als je dat alleen tegen Rose en Susanna wilt zeggen, vertellen of vragen dan ben ik weg.' Ik weet waarom Phoenix zich zo gedraagt en als ik haar was had ik vast en zeker ook zo gereageerd, dus probeerde ik haar te helpen. Al wist ik niet of dit de goede manier van helpen was.

    [mensen zijn/waren bang voor Ray? Oeh, awesome :Y)]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:37 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    Ik knikte instemmend. ''Aan wat voor sporen dacht je?'' vroeg ik Ray, terwijl ik met mijn donkerrode, suede hak op de vloer tikte.
    Ik keek de mensen stuk voor stuk aan, me afvragend of hun nog een éen of ander geniaal plan hadden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Phoenix Riley Rosella|Heks
    "Als je iets wil zeggen moet je dat doen Phoenix" zegt Ray een beetje bevelend waar ik van schrik en een beetje op mijn lip bijt. "Als he het alleen tegen Rose en Susanna wilt zeggen, vertellen of vragen ben ik weg" zegt Ray. "Dat hoeft niet" zeg ik. "Nou..." ik twijfel even. "Ik weet dat ik laat was, Maar ik vroeg net wat er aan de hand was en niemand verteld dat me Al kan ik het wel raden dus ja ik vind het dan onzin dat jij met Susanna mee moet" zeg ik. Ik sla mijn armen over elkaar heen. "iedereen hier is wel een keer bijna gepakt door een hunter en ging er toen iemand met hen of mij mee? Bij mij iniedergeval niet..." Ik haal mijn wenkbrouwen even op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]