• Ligram is een vredig elfendorpje in het land Troglokhaan. Alles gaat er goed en niemand bemoeit zich met het dorp omdat er nooit wat gebeurt. Totdat het koningshuis van Troglokhaan wordt overgenomen door de kwade wezens. Niemand weet wie het overleefd heeft of niet. Het enige dat duidelijk is, is dat Troglokhaan wordt onderdrukt door kwade wezens. Er zijn wezens die proberen in opstand te komen, maar het lijkt allemaal geen zin te hebben. Ligram wordt vergeten en de mensen in Ligram houden zich stil. Totdat een nieuw elfenmeisje in het dorp komt wonen.

    Ik weet dat Troglokhaan niet origineel is, sorry. Het klinkt zo mooi :P

    Hier verzamelen we rollen. Als je mee wil doen aan dit verhaal moet je je hier voorstellen. Je kan bij voorbeeld iemand uit Ligram zijn, of een kwaadaardig wezen, de nieuwe koning/koningin bij voorbeeld. Ik ben zelf het nieuwe meisje, Sherina.

    Regels:
    - Je mag pesten en vloeken zolang het in het verhaal hoort. Als je OOC (out of character) iets zegt proberen we het gezellig en vriendelijk te houden.
    - Als je iets OOC zegt schrijf je het tussen vierkante haken [zo dus].
    - 16+ mag.
    - Je gaat niet tegen elkaar in, of je moet het even OOC uitpraten met elkaar. Als de ander jouw goede idee verpest bij voorbeeld kan je dat zeggen. Je kan niet zomaar dingen schrijven die nergens op slaan.
    - Je mag hooguit 2 characters hebben.
    - Je schrijft de naam van je character boven je bericht en schrijft in de ik-vorm.

    Wat je hier moet posten:
    - De naam van je character.
    - De leeftijd van je character. Elfen zijn veel ouder maar laten we dit maar gewoon houden, dat is wat duidelijker.
    - Kleine uitleg, bij voorbeeld, zij is een oud vrouwtje dat in Ligram woont.
    - Bijzonderheden. Iedereen mag een gave hebben en iedereen mag een natuurelement kunnen beheersen (zoals in Avatar ongeveer). Dat hoeft echter niet, je mag ook gewoon niets kunnen. Je mag niet meerdere gaven hebben of meerdere elementen kunnen beheersen. Alleen de avatar kan dat en hij hoort niet in dit verhaal.
    - Als het kan en als je wil een plaatje/foto.

    Leuk als je mee wil doen ^-^ Veel plezier!

    Topic 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141622&page=last&message=175

    Personages:
    Sherina - MaraCroft
    Rae-Linn - SandyBeta
    Dastan - Sakura1994
    Avelaine - Sakura1994
    Raven - Feline

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 11:11 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    - Naam: Sherina
    - Leeftijd: 16 jaar
    - Ze is een meisje dat van ver naar Ligram is gekomen. Ze herinnert zich alleen niet veel.
    - Sherina kan het element vuur beheersen.
    - Ik probeer nog wel een plaatje te maken ^^

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:02 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    - Naam: Rae-Linn
    - Leeftijd: 17 jaar
    - Ze is de dochter van de mooiste vrouw van het dorp. Haar moeder wil haar altijd de mooiste laten zijn maar zelf wil ze liever avontuur beleven.
    - Rae-Linn kan het element aarde beturen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 15:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    - Naam: Dastan
    - Leeftijd: 19 jaar
    - Hij is een jongen dat samen met zijn zusje Avelaine houd van avontuur en gevaar, hij beschermt zijn familie en vooral zijn zusje.
    - Zijn element is Vuur
    -Foto stuur ik later moet zo gaan^^


    -Naam Avelaine
    -Leeftijd 16
    -Ze is een meisje dat samen met haar broer van avontuur houd, ze is soms te nieuwsierig.
    -Haar element is water
    -Foto komt dus ook later;p

    - Naam: Raven (Uitgesproken als Reven)
    - Leeftijd: 16 jaar.
    - Haar element is bloed sturen.
    - Foto:


    26 - 02 - '16

    Zullen we maar beginnen dan? Sorry dat ik zo lang wachtte. Hier is topic 1:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141622&page=last&message=175


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.