• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.

De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.

Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

Heksen:

- Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner

- Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia

Hunters:

- Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner

- Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver

Rollenstory
    Rollentopic

Your make-up is terrible

Alice Hale | Hunter

'Is het zo moeilijk om iets samen te doen? Zij kent de buurt goed genoeg. Als jullie ze nou samen halen mag je ze in je eentje bekijken.' ik laat me glimlachend achteruit zakken en schenk Angelica een dankbare blik. Beat that Blaise, 1-0 voor Alice.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Lucian Puck Grossman -Hunter-

Ik kijk naar Blaise. Hij wilde dus dingen alleen doen, is dat niet saai? Ik bedoel, je kan tegen niemand praten en je bent... Tja... Alleen.
    "Oké, wie wil er met mij anders de plek onderzoeken?" Vraag ik terwijl ik opspring.
    Zo, nu wil ik een keer iets voorstellen.

Ich liebe dich 27.12.23

Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    “Luister Blaise,” zegt ze liefjes, waarvan ik mijn neus vies optrek, alsof ik afval ruik, “Samen kunnen we meer winkels en adressen afgaan. Zet dat ego van je opzij, dan kan het nog gezellig worden.”
    Voordat ik mijn mond open kan doen, doet Angel het echter al en ik kijk van Alice naar Angel. “Is het zo moeilijk om iets samen te doen? Zij kent de buurt goed genoeg. Als jullie ze nou samen halen, mag je ze in je eentje bekijken.” Beloofde ze mij, maar het werkte niet. Ik deed dit soort dingen met een reden graag alleen, aangezien iedereen te langzaam voor mij werkte en ik daardoor nogal geïrriteerd kon reageren.
    Alice laat zich glimlachend achteruit zakken en geeft Angel een dankbare blik, waardoor ik grommend weer in mijn stoel achteruit ga zitten en Alice aan kijk. “Ik ken de buurt zelf ook goed genoeg en het is niet gezellig als jij erbij bent, dame,” Het laatste woord zei ik met een spottende toon, terwijl ik de vurige blik in mijn ogen probeerde te dimmen. “Je werkt te langzaam voor me.”
    Voordat ik wat verder kon zeggen, zei Lucian al wat, “Oké, wie wil er met mij anders de plek onderzoeken?” Ik kijk van hem naar Alice en glimlach. “Ja, Alice wilt heel graag, heb ik net gehoord.”

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:33 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Alice Hale | Hunter

Mijn blik kruist die van Blaise en hij begint weer te protesteren.
    'Ik ken de buurt zelf ook goed genoeg en het is niet gezellig als jij erbij bent, dame,' hij legt de nadruk op het laatste woord en ik vernauw mijn ogen. 'Je werkt te langzaam voor me.' net als ik er tegen in wil gaan, stelt Lucian voor om de plek te onderzoeken.
    'Ja, Alice wilt heel graag, heb ik net gehoord.' zegt Blaise en hij glimlach. Ik adem diep in, grinnik en zeg dan:
    'Oh Blaise. Het probleem met jou is dat je teveel mannelijk hormoon in je hebt. Je kan het niet hebben als een vrouw je verslaat.' ik zucht dramatisch. 'Want dat kan ik zo.'

Thomas Robbin Willson - Hunter
    Ik lach als ik de zaal binnen kom en de laatste zin van Alice hoor. "Ja, dat kan ze zo! Ik spreek uit ervaring!" Ik glimlach naar Blaise en dan naar Alice. "Trouwens, hallo iedereen, en sorry voor het laatkomen." Ik bekijk het scherm en alle notities. Dan zeg ik nonchalant: " Wat heb ik gemist??"

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:52 ]

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

| Kan ik een samenvatting krijgen? ^^ |

kindness is never a burden.

[Waar zijn al die heksen en tovenaars o-o]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik hoor het gegrinnik van Alice en vraag mezelf in helsnaam af waarom ze persé wat terug wil antwoorden. “Oh Blaise. Het probleem met jou is dat je teveel mannelijk hormoon in je hebt. Je kunt het niet hebben als een vrouw je verslaat.” Er komt een dramatische zucht over haar lippen heen en ik rol mijn ogen terwijl ik verveeld mijn stoel wat achteruit schuif en daarna mijn zwarte laarzen op de tafel leg. “Want dat kan ik zo.”
    De deur van de zaal gaat weer open en ik kijk naar degene die lacht. “Ja, dat kan ze zo! Ik spreek uit ervaring!” Ik rol mijn ogen als hij naar mij en dan naar Alice kijkt. Hij zegt sorry voor het laat komen en vraagt wat hij gemist heeft, maar ik kijk hem alleen dodelijk aan. “Dat ben jij, Willson, en bemoei je er niet mee.” Dan kijk ik naar Alice, die een paar stoelen van me verwijderd is, en grom lichtjes.
    “Weet je wat het probleem is met jullie vrouwen? Jullie zeuren te veel, en zeker jij, Alice. Je verdoet mijn tijd met dat gedram dat je denkt beter te weten.” Ik zet mijn laarzen met een dreun weer op de grond en sta op. “Ik heb een beter idee: als je zo graag met me samen wilt werken,” Er komt een smalende grijns op mijn gezicht terwijl ik haar direct aan kijk. “dan kunnen we gaan, als jij me niet in de weg loopt. Deal?”

[Ik ga even lui zijn]

Angelica Wolfe - Hunter

"Nu is het genoeg." zeg ik luid en ik sta weer op nadat ik hard met mijn vuist op tafel geslagen heb.
    "Met dit gedrag vinden we ze al helemaal niet, zo krijgen ze nog eerder wat zij willen dan wat wij willen. Jullie twee gaan nu snel die verrekte videobanden bij elkaar halen, zonder énige ruzie. Stel je voor wat die rotheksen denken als ze ons zo zien ruzieën?" zeg ik met een luide en opgeheven stem.
    "En nou wegwezen jullie twee." snauw ik naar Alice en Blaise.

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:03 ]

Your make-up is terrible

(ghehe, stiekem vind ik ons gekibbel geniaal :'D)

Alice Hale | Hunter

Blaise maakt nog een venijnige opmerking maar ik besluit er niet op te reageren.
    'Ik heb een beter idee: als je zo graag met me samen wilt werken,' zegt hij en kijkt me recht aan. 'Dan kunnen we gaan, als jij me niet in de weg loopt. Deal?' ik zucht diep en rol met mijn ogen. Ineens komt Angelica tussen beiden en ik weet dat het nu gedaan is. Dat heb ik altijd al zo fijn aan haar gevonden: ze is rechtuit en mensen luisteren naar haar. Ikzelf ook, dat geef ik toe. Zonder nog een woord te zeggen loop ik naar de deuren.
    'Kom je Blaise?'

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:09 ]

Angel zegt dat het genoeg is door hard met haar vuist op de tafel te slaan, waardoor ik alleen maar dodelijk van de één naar de ander kijk.
    “Met dit gedrag vinden we ze al helemaal niet, zo krijgen ze nog eerder wat zij willen dan wat wij willen. Jullie twee gaan nu snel die verrekte videobanden bij elkaar halen, zonder énige ruzie. Stel je voor wat die rotheksen denken als ze ons zo zien ruzieën?”
    Ondertussen begon ik al te knarsetanden en terwijl ze snauwt dat we moeten wegwezen, stond Alice al op om naar de deuren te lopen. “Kom je nog?” Ik sta op, loop naar haar toe, analyseer haar van onder tot boven waarna ik haar geïrriteerd in de ogen kijk en haar dan voorbij loop om de deuren te openen en al zonder haar weg te gaan.

[ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:11 ]

Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar

'Wat gaan we nu doen? Ons blijven verstoppen lijkt me niet echt handig, het valt wel heel erg op dat sommige mensen tijdens het zoeken naar de heks wegblijven. Eigenlijk zouden we ons normaal moeten gedragen. Misschien met een spreuk Rose beschermen?' dit alles zei ik met lange tussenposes. Ik klopte een beetje as van mijn sigaret in mijn hand wat direct oploste en inhaleerde weer diep, blies de rook uit en keek de anderen aandachtig aan, de capuchon van mijn cape nog steeds diep over mijn ogen hangend.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Alice Hale | Hunter

Blaise staat op en wanneer hij langs me heen komt laat hij zijn ogen over me heen gaan. Ik doe precies hetzelfde en voor het eerst valt het me op dat zijn donkere ogen erg intrigerend zijn. Meteen negeer ik die gedachte.
    Hij loopt voor me op en slaat de deuren open. Ik zucht en loop hem achter na, waarna ik in één huppel bij hem ben.
    'We gaan het eerst naar de winkel tegenover de weg.' mijn blik glijdt langs de zijne. 'Als jij dat goed vindt.' zeg ik met een vlaag ironie.

Ik loop helaas niet snel genoeg, want binnen een kleine seconde loopt ze al naast me. Als ze maar niet dacht aan een gesprek, want dan kan ze een paar sarcastische of erg gevatte antwoorden terug verwachten.
    “We gaan het eerst naar de winkel tegenover de weg.” Ik sla mijn ogen naar het plafond en haal diep adem voordat ik wat ga zeggen. Begint ze nu ook al met eisen?
    “Als jij dat goed vindt.” Er ligt een vlaag ironie in, maar ik besluit het te negeren en weer recht voor me te kijken, terwijl ik stevig door been. “Nee, we moeten eerst naar de weg zelf gaan, daar–” Ik stop abrupt met praten en stop mijn handen in de zakken van mijn donkere broek. “Jij gaat maar naar de winkel en dan ga ik naar de weg.” Besluit ik dan maar te zeggen.

Alice Hale | Hunter

'Nee, we moeten eerst naar de weg zelf gaan, daar–' ineens stopt hij met praten. 'Jij gaat maar naar de winkel en dan ga ik naar de weg.' mompelt hij daarna. De zoveelste zucht rolt over mijn lippen. Ik heb ons gekibbel nooit erg gevonden maar nu begint het wel vervelend te worden.
    'Blaise, alsjeblieft, waarom doe je zo? Ik weet dat je liever alleen werkt, maar is het nu echt zo verschrikkelijk erg om voor één keer samen te werken? Met mij?'