• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    Om mij heen wordt het langzaam donker. Ik wordt kwaad, dat merk ik, maar houd me in. 'Als je vraagt, moet je wel luisteren naar een antwoord. Trouwens, Rose is gepakt, niet Susanna, en zoals ik al tegen je zei, wat ik volgens jou niet deed, gaan Susanna en ik valse sporen uitzetten.' Sissend haalde ik adem. 'Dus als je een echt GOEDE reden hebt dat ik niet mee ga, omdat ik misschien wel een hunter ben, dan zeg je dat.' Ik lach schamper. 'Sorry hoor, maar ik heb je wel degelijk uitgelegd wat er aan de hand was.'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susanna Olive Penn - Heks
    Aarg, jaloerse bok! "Dit is mijn eerste vergadering! Opzouten als je jaloers bent! Je moet niet denken dat je over alles beslist hoor! Iedereen heeft hier inspraak en als jij denkt dat je hier een beetje de boel kan runnen, dan heb je het fout! Ik weet niet waarom maaar ik krijg de kriebels van dat meisje! Ik adem in en uit en klem mijn kaken op elkaar om niet nog meer te schreeuwen!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:51 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella|Heks
    Ik kijk Ray woedent aan "Oohja Raymond?!" snauw ik. Wow...sinds wanneer durf ik dat? "Ik kan me namelijk NIET herinneren dat je me verteld heb wie van hun dan ook bijna gepakt is door een hunter of wel?!" snauw ik kwaad. "Die attitude van jou mag wel stoppen je bent niet de beste van ons oke?" Ik sla mijn armen weer over elkaar.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:49 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    ''Hou op!'' gilde ik gefrustreerd, en mijn haren vlogen achter mijn schouders door de frustratie, alsof er een stevige windvlaag langs me heen ging. ''Wat bóeit het? Laten we nou maar dat plan verder uitdenken, en maak niet overal zo'n probleem van.'' snauwde ik in het algemeen, en sloeg mijn armen over elkaar.
    ''En niemand is hier de beste, Phoenix.'' zei ik, rollend met mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    'Ik zeg ook niet dat ik de beste ben, je vind jezelf alleen maar zielig. Niet iedere jongen of man is zo stom als jij denkt.' Even was ik stil, langzaam ademhalend.
    'En ik dacht dat je misschien zou weten WAAROM deze vergadering er was. Ik dacht dat je íets meer ingelicht was. Maar sorry hoor als ik je dat niet heb verteld.' zei sarcastisch. Mijn handen trilden. Ik moest rustig blijven, naar Rose luisteren en aardig zijn tegen iedereen, maar op het moment was dat even heel lastig.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:55 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susanna Olive Penn - Heks
    "Jij hebt veel te zegen!' schreeuw ik naar Rose 'Wie is er bijna gesnapt gisteren? Sorry hoor! Maar jij moet echt niet zo bazig doen!" Ik sla een hand voor mijn mond en draai me op. Waar is dat gat in de grond?! Ik draai me om en kijk naar Ray met een blik van 'Vermoord me!'.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:56 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [gaat echt goed daar, hè? ^^ ik vind dit echt awesome, sorry als dat heel fout klonk]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    Ik keek kwaad naar Susanna.
    ''Ik doe niet bazig, ik probeer het gewoon op orde te krijgen! Jullie zijn net een stel kleuters. En als jij alleen op pad gaat, wordt je nog sneller gepakt dan dat ik werd.'' siste ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alladin schreef:
    [gaat echt goed daar, hè? ^^ ik vind dit echt awesome, sorry als dat heel fout klonk]


    [Tis echt super! Lekkere ruzie!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Phoenix Riley Rosella
    Ik kijk Ray nog woedender aan en mijn handen trillen nu zo erg. Ik wil nu zo graag dat ik die spreuk nu uit mijn hoofd weet. "Ik ben Niet ingelicht" kan ik er nog net uitbrengen. Ik draai me om en loop naar de deur. "Ik ben even whatever" Ik loop de deur uit, het huis uit en de straat uit. Ik word soms echt gek van die mensen daar die me behandelen alsof ik niks ben, Ik mis mijn tantes..

    [Iemand die Phoenix wil meeten ergens op straat ^^]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Susanna Olive Penn - Heks
    "Wil je wedden?" Ik kijk haar woest aan. "Stuur honderden Hunters op me af en ik kom weg!" Ik schreeuw en mijn stem slaat over. "Ik ben niet zo een slappeling al iedereen denkt! Ik kan ook mijn mannetje staan!! Ik, ik"


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    ''Zo is het genoeg!'' riep ik kwaad.
    ''Iactanti.'' mompelde ik.
    Het was een simpele spreuk, maar had meestal wel effect.

    [Het is latijns voor windvlaag, dus duwt het slachtoffer naar achter ofzo :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    'BEK HOUDEN, ALLEMAAL!' schreeuw ik keihard. Ik strek mijn hand uit naar de lamp. PATS! Met een oorverdovende knal gaat die uit. 'Stil allemaal, nu. Niet zo hysterisch. We blijven nu rustig, kalm, we moeten overleggen. Anders ga ik slaan en dat moet niet gebeuren.' Rustig haal ik adem en probeer kalm over te komen. Ik hoop dat hierdoor alle twee rustig blijven. 'Met ruzie wordt het alleen maar erger.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Is blaise toevallig in die buurt die Phoenix wil meeten -wbw- [yeh i know hes hunter]]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Right! Tijd voor en super zielige drame scene!]

    Susanna Olive Penn - Heks
    Ik voel een zacht briesje en dan een sterke windstoot. Ik vlieg naar achteren met mijn hoofd tegen de hoek van een kast. Het enige wat ik kan uitbrengen is "Ik bedoelde het niet zo" en dan zie ik alleen nog zwart.

    [Rose wat heb je gedaaaaan???:(:P:P:P]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:08 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28