• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Aragog schreef:
    Rosalyn 'Rose' Janice Agney | Heks
    ''Zo is het genoeg!'' riep ik kwaad.
    ''Iactanti.'' mompelde ik.
    Het was een simpele spreuk, maar had meestal wel effect.

    [Het is latijns voor windvlaag, dus duwt het slachtoffer naar achter ofzo :3]


    [Het LATIJN, niet het LatijnS (A)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Wat heb ik gemist vanaf blz 9 bij de tovenaars en heksen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [is ruzie geweest, phoenix is weer woest weg gelopen en susanna is tegen de kast geknalt]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [is ruzie geweest, phoenix is weer woest weg gelopen en susanna is tegen de kast geknalt]



    [Haha!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ray(mond) Benedict Taylor
    'Slim Rose, slim hoor.' zeg ik kil en kijk naar Susanna die daar ligt. 'Crinis!' zeg ik dan en vlak voor mij verschijnt een hond uit ijle, zwarte mist. 'Curro.' De hond draait zich om en begint te rennen. 'Hij haalt drankje tegen de pijn.' zeg ik en loop naar Susanna toe.

    [Crinis is hond in het Latijn en curro is van currere, wat rennen betekent. Curro betekend 'Ik ren.' maar kan ook een bevel zijn. Even korte uitleg van mijn Latijnse woordjes..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susanna Olive Penn - Heks
    Ik hoor in de verte gemompel, een paar spreuken en dan niets meer. "Het doet pijn." mompel ik bijna onhoorbaar. Ik doe mijn ogen open en zie Ray naast me zitten. Op dit moment heb ik het gevoel dat hij de vader is die ik nooit heb gehad.

    [Hier bloeit iets:P Van Susanna's kant dan toch...]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:19 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rose - heks
    Ik rol met mijn ogen. ''Aanstelster.'' mompelde ik, en stak een sigaret op, iets wat ik altijd deed als ik stress had of iets dergelijks. Ik ademde het rook in, en keek met een sarcastische uitdrukking naar Ray.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oké, ik wacht eventjes met reageren dan, totdat alles beetje duidelijker is voor mij XD.
    Ik laat Kyle wel gewoon op zijn plek zitten en toe kijken naar de rest]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar

    'Het komt goed, medicijnen komen zo.' Daar komt de hond weer aanrennen en botst tegen mijn been. In zijn bek heeft hij een bakje, daarin zitten de potjes. Ik zoek het goede potje. 'Hier, drink dit op en dan is het weer goed.' Ik geef haar het flesje. 'Helemaal opdrinken, tot de laatste druppel.' Even kijk ik Rose aan met een blik die ik zelf ook niet kan thuisbrengen.

    [Haha, ik weet het nog niet, weet niet hoe Ray doet (: Laat de RPG het bedenken (a)
    Sorry ik zal stoppen met reageren tot jij hebt gedaan.]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:22 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susanna - Heks
    Een hele kudde vloekwoorden cirkelt door mijn hoofd. Maar als ik ze loslaat wordt het alleen maar erger. Maar ik kan het toch niet laten om 'teef' te fluisteren. Mijn hoofd draait en ik vol me misselijk. Uiteindelijk braak ik mijn ontbijt uit. Dat moet er echt nog bij...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Het voelde nog steeds alsof er iemand eigenlijk naast me had moeten lopen, en diegene was Alice, maar hoeveel ik ook probeerde er niet op te letten en gewoon door te gaan, bleef ik na een paar meter lopen toch even stil staan. Zonder het zelf door te hebben, hield ik de zakken met DVD's nog wat steviger vast. Ik moest zo snel mogelijk terug gaan.
    Nooit terugkijken, in het verleden en in het heden, dat was één van mijn motto’s en dus kon ik mezelf dus afvragen waarom ik dat nu wel deed. Ik had mijn hoofd voor een kwart omgedraaid, zodat ik uit mijn ooghoeken naar achter kon kijken, maar toen ik haar niet zag, draaide ik me toch helemaal even om en zag haar in de verte in de menigte verdwijnen.
    “This is stupid,” mompelde ik geïrriteerd en ik draaide me weer om, om verder te lopen, totdat ik een meisje zag die wel heel boos over straat liep. Verbaasd trok ik een wenkbrauw op en keek haar aan, verkeerde been uit bed gestapt of zo?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Phoenix Riley Rosella | Heks
    Ik kan het nog steeds niet geloven! Ik heb me hier altijd thuis gevoelt daar bij de Coven en ineens ben ik de boeman met alles wat ik doe? Het is niet eerlijk. Ik zet koers naar het centrum. Misschien zie ik nog wel een leuk kleding stuk of schoenen. Daar word ik altijd wel vrolijk van. Ik zucht diep en plof op een bankje. Ik kijk op en zie een stukje verderop wel een hele knappe man staan. wauw. Ik bloos en wend mijn blik af. Jezus wat ben je toch een meid..

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:28 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rose | heks
    ''Párdon?'' ik vloekte, en schoot in de lach toen ze overgaf. ''Karma, lieverd.'' grijnsde ik, en trok mijn neus op. Het meurde ontzettend. Ik keek haar minachtend aan.

    [kort, sorry :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray(mond) Benedict Taylor || Tovenaar
    Ik keek even naar het braaksel en ruimde het op. De geur verdween meteen. 'En de volgende keer.' zei ik en keek even kwaad naar Susanna. 'wens ik niet zo aangesproken te worden. Eerst me uitschelden en dan helemaal blij met me zijn?' De aardigheid die ik net nog had was uit mijn stem verdwenen. Langzaam stond ik op en ging weer op de vensterbank zitten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Susanna - Heks
    Op dit moment kon ik haar vermoorden. Er was geen greintje respect meer over, alleen haat. Ik vraag me af wat er met haar zou gebeuren als karma de overhand nam. Ik denk dat ze jaren aan een stuk op de wc zou zitten, en ik gunde het haar. Ik wenste het zelf. Maar dat kon niet wegnemen dat ik nog eens kotste. Maar dan wel op Rose's pumps. Ik glimlachte. "Het spijt me, maar je hebt gelijk, karma, lieverd!"

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:34 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28